ניהול משימות בעבודה

איך לנהל נכון את המשימות בעבודה?


רבים מהעסקים משקיעים לא מעט שעות בעבודה, ולעיתים גם על חשבון המשפחה והמנוחה הכה חשובה, פשוט כי הם לא הספיקו שורת משימות. עם זאת, ברוב המקרים אין זה נכון להאשים את ממד הזמן, כי לרוב האשמה נעוצה באופי ההתנהלות, כך שאם רק נעזרים בכלים ייעודיים מתאימים, ניתן לגלות שחוסכים זמן רב ועדיין עומדים ביעדים, כאשר לא רק חוסכים זמן, אלא גם מונעים עצבים מיותרים ועלויות משלימות, כאלו שבסופו של יום אינן באמת נחוצות. מכאן שאם גם אתם מבקשים לנהל כראוי את סך המשימות בעבודה, מוטב שתכירו מגוון כלים ייעודיים:

שילוב מנצח

באופן כללי כל מקום עבודה צריך תוכנת ניהול עסק מובילה, צריך לייעל שני מערכים חשובים: הן את מערכת החשבונאות והן את מערכת הWEB, כאשר אבטחת מידע מהווה פרמטר משפיע. אם רק משקיעים בשני הנדבכים, זוכים לגלות שפתאום אין מיילים חוזרים עם שאלות מיותרות, סוף החודש נסגר באופן הרבה יותר חלק, השירות שמוענק ללקוחות משאיר רושם טוב, המעקב הרבה יותר פשוט ויעיל ובאופן כללי מגוון נדבכים נוספים מתחום העבודה יוצאים מורווחים.

מערכת CRM

אחד מהכלים היותר חשובים מתייחס למערכת CRM מהי מערכת CRM? ראשית נציין שכל מערכת מעין זו מציעה שירות מעט שונה. מערכת CRM של ICOUNT למשל, מסוגלת לשלב בין מערך ניהול הלקוחות לבין הנהלת חשבונות, כך שאין צורך יותר להתרוצץ, אלא באופן פשוט ויעיל המידע המלא אודות הלקוחות זמין עבור כל צורך רצוי, כאשר בין היתר המערכת מאפשרת לשלב מגוון פעולות נוספות, קרי שיוך קבצים, תיוג סטטוס פנייה, תיעוד אירועים, ניהול לקוחות מתקדם, ניהול משימה, זימון תורים, ניהול יומן, ניהול טפסים לתפיסת לידים וכדומה.

קראו עוד על: מערכת crm של icount

ניהול הוצאות

מעקב אחר ההוצאות מאוד חשוב, וזאת כי הוא מגדיר מגוון מהלכים נוספים. כך למשל מערך ניהול הוצאות מאפשר להגדיר סוגי הוצאות, ולו באמצעות קודים מוגדרים שניתנים בעת הצורך לשינוי, כאשר הזנת הנתונים שנוגעת להוצאות כוללת שורת פרמטרים חשובה, קרי סך הסכום שכולל מע"מ, סוג ההוצאה, רשימה של הוצאות שכבר שולמו, פרטים אודות הספק, תאריכים רלוונטיים וכדומה. פה נחדד שחשוב לוודא שאת האופציה הזו מגבה אפליקציה ייעודית, כך שההתנהלות תהיה הרבה יותר נוחה וזמינה.

ניהול הוראות קבע

כל מי שבעל ניסיון בניהול עסק כבר מכיר את רשימת היתרונות שמאחורי הוראת קבע ואם נסכם אותן, נציין שהן מאפשרות לפשט את תהליך העבודה, לשמור על סדר, לייצר אוטומציה ולהשיג שיתוף פעולה ממושך מול הלקוח. פה נציין שניתן לבחור בין הוראת קבע בכרטיסי אשראי (שאומנם דורשת עמלה יותר גבוהה אך היא מאפשרת חיוב חוזר אוטומטי והתחלת שיתוף פעולה מידי), ומצד שני ניתן לבחור בהוראת קבע בנקאית, כזו שמציעה את העמלה הנמוכה ביותר.

מסקנה?

מכאן שאם מבקשים שלא מעט יקרה בעסק מבלי לשכור עובדים נוספים, אם מבקשים להימנע מטעויות אנוש ואם מבקשים לייעל את זמן העבודה ולהשאיר רושם טוב על הלקוחות, הרי שיש כמה כלים שגם אתם צרכים להכיר!

Comments

comments