iCountהמערכת

לפי נתוני Dun and Bradstreet, נסגרו בשנת 2015 נסגרו 44,500 עסקים, 99% מתוכם עסקים קטנים:

  • 50% מהעסקים נסגרו בשל חוסר כדאיות כלכלית.
  • 30% מהעסקים נסגרו בשל קבלת החלטות עסקיות שגויות.
  • 20% מהעסקים הקטנים נסגרו בשל קשיים בתזרים המזומנים.

את מרבית הבעיות האלו ניתן היה למנוע לו השתמשו בעלי העסקים שנסגרו בכלי חכם לניהול עסק.

מהי תוכנה לניהול עסק?

בעזרת תוכנה לניהול עסק, יכול בעל העסק לעקוב אחר פרמטרים רבים, הקשורים לעסק עצמו, בין אם אלה פרמטרים פיננסיים כמו הוצאות והכנסות ובין אם אלה פרמטרים אדמיניסטרטיביים, כמו לקוחות העסק, הספקים שלו, המלאי ועוד. ניהול זה מאפשר לבעל העסק לקבל תמונת מצב מקיפה באשר לעסק ואפשרות לשלוט בכל אחד מהפרמטרים הקשורים אליו.

תוכנה חכמה מציעה לבעל העסק כלים שונים, ההופכים את השימוש בה לפתרון האידיאלי לניהול עסק קטן:

  • הפקת מסמכים חשבונאיים ואחרים – בעזרת התוכנה יכול בעל העסק להפיק מסמכים חשבונאיים שונים בפורמט דיגיטלי (PDF, למשל), מסמכים חוקיים ורשמיים, בעלי חתימה דיגיטלית המקובלים על ידי רשות המיסים.
  • ניהול הוצאות והכנסות – בעזרת התוכנה יכול בעל העסק לעקוב אחר ההוצאות וההכנסות השונות שלו, לעקוב אחר תשלומים לספקים, תזרים המזומנים, גביית כספים, הוראות קבע יוצאות ונכנסות ועוד. המעקב אפשרי בכל רגע נתון וניתן לבצע אותו על ידי התחברות ישירה אל התוכנה.
  • ניהול לקוחות וספקים – התוכנה מאפשרת לבעל העסק להתחבר למודולים אחרים במערכת, כמו למשל, גביית כספים מלקוחות ותשלומים לספקים ובכך לקבל מענה מקיף ומדויק הרבה יותר.

כלים אלה ונוספים נמצאים במערכת iCount, המותאמת לעסקים קטנים ובינוניים. 

מה מציעה לכם מערכת iCount?

מערכת iCount מספקת לבעל העסק הקטן מגון של כלים, הנחוצים לו לתפעול חלק ושוטף ולניהול יעיל יותר של העסק:

  • גביית כספים – מדובר בפלטפורמה נוחה, ידידותית למשתמש ואמינה לסליקת אשראי, הכוללת אינטגרציה מלאה עם המערכות המובילות בעולם המסחר האלקטרוני.
    בנוסף, iCount יודעת להתנהג כמו תוכנה לגבייה ולתזכר את הלקוחות שלא שילמו במגוון דרכים.
  • אוטומציה של הפקת חשבוניות – הפקת החשבוניות מערכת iCount יכולה להיעשות באופן אוטומטי, מה שמקל מאד על בעל העסק ומונע טעויות מיותרות (כך לא שוכחים לשלוח את החשבונית ונהנים מהתנהלות כספית יעילה הרבה יותר).
  • ניהול הוצאות חד פעמיות, קבועות ושוטפות – מערכת ניהול ההוצאות של iCount מאפשרת לעקוב באופן מסודר ונוח אחר ההוצאות השוטפות של העסק, אחר הוצאות חד פעמיות או הוצאות קבועות שונות. בעזרת התוכנה ניתן לעקוב אחר ניהול הזמנות רכש, הוראות קבע, תזרים המזומנים ועוד.
  • מערכת ניהול ניירת ומעקב – iCount מציעה פתרונות לניהול קל ונוח, המתבצע באמצעות המערכת לניהול דוחות, הפקת מסמכים ושליחת מיילים מתוך המערכת עצמה.
  • מערכות ניהול מלאים וניהול ספקים – בעזרת מערכת iCount יכול בעל העסק לעקוב אחר מלאים קיימים ומחסור בפריטים מסוימים, דבר התבצע באמצעות קישוריות המידע למערכת ניהול המלאי והספקים של העסק.
  • מערכת ניהול לקוחות (CRM) – כידוע, הלקוחות הם אלה המהווים את ליבו החם והפועל של עסק. ולכן, הקדשנו ב – iCount תשומת לב רבה מאד לרכיב ה-CRM שבמערכת, המאפשר כיסוי מרבי של הפרטים הנדרשים לעסק כדי לתת את השירות והמענה הטובים ביותר, הן ללקוחות והן לעובדים.
  • מערכת הפקת דו”חות ומסמכים – כשמדובר באתרי קניות אונליין, התנהלותם השוטפת של אתרים אלה כוללת “ניירת” דיגיטלית רבה מאד: הצעות מחיר, טפסי הזמנה, חשבוניות מס, קבלות, תעודות משלוח וכן הלאה. המסמכים אלה ומסמכי הנהלת חשבונות נוספים צריכים להגיע ליעדם, ורצוי שהדבר ייעשה ללא התערבות אנושית ככל שניתן. מערכת iCount מציעה למפתחים ובעלי אתרי מסחר באינטרנט ממשק ייחודי, אשר מאפשר לחבר אליה כמעט כל מערכת באופן אוטומטי. הדבר הופך את ניהול העסק, בכל הקשור לפן הפיננסי שלו, ליעיל ונכון הרבה יותר.
  • התממשקות עם מערכות חיצוניות לניהול חנות אונליין (כ-Magento, Shopify ו- WooCommerce) סליקת אשראי ותשלום – iCount מציעה מבחר גדול של כלים, כמו ייבוא פעולות היסטוריות והפקת קבלות PayPal אוטומטיות, קישור לספקי סליקה חיצוניים, חיבור למערכות דיוור, שליחת SMS ועוד. כלים אלה מאפשרים לעסקים המפעילים חנויות וקניונים וירטואליים לפעול באופן אוטומטי וללא צורך בהתערבות אנושית.
  • מודול שעון נוכחות – רישום מדויק של שעות עבודה הכרחי לרוב העסקים קטנים, אלה שכוללים עובדים נוספים מעבר לבעל העסק עצמו. iCount מציעה מודול מיוחד, הכולל אפליקציה ייעודית לדיווח על שעות כניסה ויציאה, ימי מחלה, חופשה וכדומה. בנוסף, הפקת דו”חות מפולחים לחתכי זמן והרשאות עריכה לשעות עובד, עדכונן ויכולות נוספות. מודול זה מאפשר למנהל העסק מעקב וניטור שוטף של שעות העבודה, לצורך הערכת התפוקה של העובדים.

 

ריכוז השליטה אחר העסק והמעקב אחר התנהלותו באופן שוטף באמצעות מערכת ניהול עסק אחת – iCount, מערכת מסודרת ואמינה – מהווים הבסיס הנחוץ להצלחה במשימת הניהול הנכון והאפקטיבי של העסק.