יש לך שאלה, נכון?
אין, אנחנו 100 בטלפתיה.
שירות התמיכה הטכנית שלנו זמין לכל שאלה, התייעצות, בקשה או תלונה (חס וחלילה מלח מים), בימים א'-ה' בין השעות 09:00-20:00 וביום ו' בין השעות 09:00-12:00.
הנה מקבץ של שאלות נפוצות ששואלים אותנו מדי יום.
שווה להעיף מבט, אולי התשובה שחיפשת נמצאת פה.
זה לגמרי תלוי בצרכים שלך. יש עסקים שצריכים רק הפקת מסמכים ולכן הם בוחרים במסלול האקספרס, ויש כאלו שבוחרים במסלול המלא בגלל שהם צריכים הפקת מסמכים, CRM, שעון נוכחות וסליקה. לכן אנחנו מזמינים אותך לבקר במחירון ולקרוא קצת על המסלולים השונים, זה יסייע לך לקבל את ההחלטה הנכונה.
וואו, איזו שאלה מע"ממת! היכולת המרכזית של המערכת היא היכולת שלה להתאים לכל עסק – גם לחנויות (פיזיות ומקוונות) שמוכרות מוצרים וגם לעסקים שמוכרים שירותים. יש לנו מגוון פיצ'רים לבחירתך שיקלו על החיים שלך ואת כולם ניתן לראות ממש כאן.
לא, זו בדיחה. בנוסף, אנחנו מבקשים ממך בכל לשון של בקשה לא לנסות את זה בבית היות ופיל הוא חיית בר מוגנת לפי החוק להגנת חיית הבר התשט"ו-1955.
וואו, אין מספיק "ברור" בעולם בשביל השאלה הזאת. המערכת שלנו גם מתממשקת לפלטפורמות המסחר המובילות בעולם (שופיפיי, מג'נטו, ווקומרס, וויקס, אטסי וכו') וגם יכולה להתממשק לאתרי מסחר עצמאיים לחלוטין באמצעות ה-API הנוח והידידותי שלנו.
כמובן. במידה ויש לך מסוף סליקה קיים – ניתן לחבר אותו למערכת. במידה ויש לך מספר ספק ואתה רוצה לנסות אפשרויות חדשות, נוכל לחבר אותך למסוף הסליקה שלנו.
יש פתגם פילוסופי עתיק שאומר "אם יש לי מערכת נהדרת שאין לה אפליקציה למובייל, האם יש לי מערכת נהדרת?". טוב, אולי קצת שינינו אותו אבל כן – יש לנו אפליקציה שתאפשר לך להמשיך לעבוד גם מהרכבת, מבית הקפה או מהשירותים.
בנדה, דוסק, זומר או קארל. אחד מאלו. נשמח לדעת מי זה היה בסוף.
נקדים ונאמר שכל המידע על הקמת עסק דרך iCount מחכה לך ממש כאן, כולל שאלות ותשובות. אבל אם אנחנו כבר פה, אז רק נגיד שמדובר בתהליך של מספר דקות הכולל מענה על שאלון וצירוף מסמכים מזהים. לאחר מכן, אנחנו הולכים עם כל המידע הזה למס הכנסה וביטוח לאומי ודואגים לפתוח לך עוסק בזמן שיא של עד 7 ימי עבודה.
יצירת קשר כותרת חביבה
משתמשים רשומים – בכל שאלה יש לפנות מתוך המערכת
אנחנו עונים לפניות תוך דקות ספורות, כך שאין מה לדאוג.
רוצים לקרוא עוד על רמת השירות ב iCount? לחצו כאן