מהי תוכנה לניהול עסק?
בעזרת תוכנה לניהול עסק, יכול בעל העסק לעקוב אחר פרמטרים רבים, הקשורים לעסק עצמו, בין אם אלה פרמטרים פיננסיים כמו הוצאות והכנסות ובין אם אלה פרמטרים אדמיניסטרטיביים, כמו לקוחות העסק, הספקים שלו, המלאי ועוד.
הניהול הזה, שכולו נמצא במקום אחד, מאפשר לך לקבל תמונת מצב מקיפה על העסק ומקנה את האפשרות לשלוט בכל אחד מההביטים הקשורים לניהול העסק תכל׳ס.
היתרונות של שימוש בתוכנה לניהול עסק
לשימוש בתוכנה לניהול עסק יש המון יתרונות, הינה כמה מהבולטים שבהם:
- סדר וארגון – תוכנה לניהול העסק יכולה לעזור לכם לייעל תהליכים, להפוך משימות שגרתיות לאוטומטיות ולרכז נתונים בצורה נוחה ואסתטית, מה שמוביל ליעילות תפעולית מוגברת. זה מאפשר לכם ולעובדים להתמקד בעבודה ובקידום העסק עצמו במקום להתעסק במשימה החזרתית ההיא שנמאס לכם לראות
- ריכוז נתונים ונגישות – התוכנה מספקת פלטפורמה מרכזית לאחסון נתונים עסקיים חיוניים ולגישה נוחה ומהירה אליהם. היא מקלה את שיתוף הפעולה בזמן אמת, ומבטיחה שלכל חברי הצוות תהיה גישה למידע העדכני ביותר גם אם הם עובדים היום מהבית
- שליטה מלאה על כל המתרחש בעסק – התוכנה מכילה את כל הפיצ'רים שאתם צריכים כדי לעקוב אחרי כל נתון הקשור לעסק שלכם. ניהול הלקוחות, הכספים, זרם העבודה של הצוות ועוד – הכול נהיה קל ונגיש באמצעות המערכת
- חיסכון בזמן וכסף – על ידי ייעול תהליכים כמו אוטומציה של משימות והפחתת שגיאות, לצד אופטימיזציה של ניצול המשאבים שלכם, השימוש בתוכנה לניהול עסק הוא למעשה דרך טובה מאוד להפוך את העסק כולו ליעיל ולחסוך כך זמן וכסף
האם זה מתאים גם לעסקים קטנים?
בהחלט. המערכת שלנו רבת פונקציות, וכל עסק קטן או גדול ככל שיהיה יכול למצוא לעצמו סט של פיצ'רים לניהול נוח ויעיל של העסק. אנחנו מספקים לכם 45 ימי ניסיון עם המערכת כדי שתוכלו להכיר אותה מקרוב, ולאחר מכן אתם יכולים לבחור על אילו פיצ'רים אתם רוצים לשלם ועל מה אתם יכולים לוותר, החל במערכת CRM מפותחת, דרך מערכת גבייה נוחה וידידותית למשתמש וכלה בפאנלים רבים לניהול ולמעקב.
מה זה iCount ואיזה כלים התוכנה מציעה לבעלי עסקים?
iCount היא תוכנה חכמה מציעה לבעל העסק כלים שונים, ההופכים את השימוש בה לפתרון האידיאלי לניהול עסק קטן:
הפקת מסמכים חשבונאיים ואחרים – בעזרת התוכנה אפשר להפיק מסמכים חשבונאיים שונים בפורמט דיגיטלי (PDF, למשל), מסמכים חוקיים ורשמיים, בעלי חתימה דיגיטלית המקובלים על ידי רשות המיסים.
ניהול הוצאות והכנסות – בעזרת התוכנה אפשר לעקוב אחר ההוצאות וההכנסות של העסק, לעקוב אחר תשלומים לספקים, תזרים המזומנים, גביית כספים, הוראות קבע יוצאות ונכנסות ועוד. המעקב אפשרי בכל רגע נתון וניתן לבצע אותו על ידי התחברות ישירה אל התוכנה.
ניהול לקוחות וספקים – התוכנה מאפשרת להתחבר למודולים אחרים במערכת, כמו למשל, גביית כספים מלקוחות ותשלומים לספקים ובכך לקבל מענה מקיף ומדויק הרבה יותר.
כל הכלים האלה ועוד הרבה נוספים נמצאים כבר במערכת iCount. ההתאמה המושלמת לעסקים קטנים ובינוניים.
לפי נתוני Dun and Bradstreet, בשנת 2015 נסגרו 44,500 עסקים, 99% מתוכם עסקים קטנים:
50% מהעסקים נסגרו בשל חוסר כדאיות כלכלית.
30% מהעסקים נסגרו בשל קבלת החלטות עסקיות שגויות.
20% מהעסקים הקטנים נסגרו בשל קשיים בתזרים המזומנים.
את מרבית הבעיות האלו ניתן היה למנוע לו השתמשו בעלי העסקים שנסגרו בכלי חכם לניהול עסק.
הגעתם עד לכאן? איזה כיף, רשמנו לכם עוד כמה מהפיצ׳רים המדהימים שלנו, קבלו אותם:
מערכת iCount מספקת לבעל העסק הקטן מגון של כלים, הנחוצים לו לתפעול חלק ושוטף ולניהול יעיל יותר של העסק:
גביית כספים – מדובר בפלטפורמה נוחה, ידידותית למשתמש ואמינה לסליקת אשראי, הכוללת אינטגרציה מלאה עם המערכות המובילות בעולם המסחר האלקטרוני.
בנוסף, iCount יודעת להתנהג כמו תוכנה לגבייה ולתזכר את הלקוחות שלא שילמו במגוון דרכים.
אוטומציה של הפקת חשבוניות – הפקת החשבוניות מערכת iCount יכולה להיעשות באופן אוטומטי, מה שמקל מאד על בעל העסק ומונע טעויות מיותרות (כך לא שוכחים לשלוח את החשבונית ונהנים מהתנהלות כספית יעילה הרבה יותר).
ניהול הוצאות חד פעמיות, קבועות ושוטפות – מערכת ניהול ההוצאות של iCount מאפשרת לעקוב באופן מסודר ונוח אחר ההוצאות השוטפות של העסק, אחר הוצאות חד פעמיות או הוצאות קבועות שונות. בעזרת התוכנה ניתן לעקוב אחר ניהול הזמנות רכש, הוראות קבע, תזרים המזומנים ועוד.
מערכת ניהול ניירת ומעקב – iCount מציעה פתרונות לניהול קל ונוח, המתבצע באמצעות המערכת לניהול דוחות, הפקת מסמכים ושליחת מיילים מתוך המערכת עצמה.
מערכות ניהול מלאים וניהול ספקים – בעזרת מערכת iCount יכול בעל העסק לעקוב אחר מלאים קיימים ומחסור בפריטים מסוימים, דבר התבצע באמצעות קישוריות המידע למערכת ניהול המלאי והספקים של העסק.
מערכת ניהול לקוחות (CRM) – תכל׳ס, הלקוחות הם אלה המהווים את ליבו החם והפועל של עסק. ולכן, הקדשנו ב – iCount תשומת לב רבה מאד לרכיב ה-CRM שבמערכת, המאפשר כיסוי מרבי של הפרטים הנדרשים לעסק כדי לתת את השירות והמענה הטובים ביותר, הן ללקוחות והן לעובדים.
מערכת הפקת דו"חות ומסמכים – כשמדובר באתרי קניות אונליין, התנהלותם השוטפת של אתרים אלה כוללת "ניירת" דיגיטלית רבה מאד: הצעות מחיר, טפסי הזמנה, חשבוניות מס, קבלות, תעודות משלוח וכן הלאה. המסמכים אלה ומסמכי הנהלת חשבונות נוספים צריכים להגיע ליעדם, ורצוי שהדבר ייעשה ללא התערבות אנושית ככל שניתן. מערכת iCount מציעה למפתחים ובעלי אתרי מסחר באינטרנט ממשק ייחודי, אשר מאפשר לחבר אליה כמעט כל מערכת באופן אוטומטי. הדבר הופך את ניהול העסק, בכל הקשור לפן הפיננסי שלו, ליעיל ונכון הרבה יותר.
התממשקות עם מערכות חיצוניות לניהול חנות אונליין (כ-Magento, Shopify ו- WooCommerce) סליקת אשראי ותשלום – iCount מציעה מבחר גדול של כלים, כמו ייבוא פעולות היסטוריות והפקת קבלות PayPal אוטומטיות, קישור לספקי סליקה חיצוניים, חיבור למערכות דיוור, שליחת SMS ועוד. כלים אלה מאפשרים לעסקים המפעילים חנויות וקניונים וירטואליים לפעול באופן אוטומטי וללא צורך בהתערבות אנושית.
מודול שעון נוכחות – רישום מדויק של שעות עבודה הכרחי לרוב העסקים קטנים, אלה שכוללים עובדים נוספים מעבר לבעל העסק עצמו. iCount מציעה מודול מיוחד, הכולל אפליקציה ייעודית לדיווח על שעות כניסה ויציאה, ימי מחלה, חופשה וכדומה. בנוסף, הפקת דו"חות מפולחים לחתכי זמן והרשאות עריכה לשעות עובד, עדכונן ויכולות נוספות. מודול זה מאפשר למנהל העסק מעקב וניטור שוטף של שעות העבודה, לצורך הערכת התפוקה של העובדים.
ריכוז השליטה אחר העסק והמעקב אחר התנהלותו באופן שוטף, באמצעות מערכת ניהול עסק אחת מסודרת ואמינה – מהווים הבסיס הנחוץ להצלחה במשימת הניהול הנכון והאפקטיבי של העסק.
לחברת iCount יש רשימה ארוכה מאוד של פיצ'רים לעסק שיענו על כל מה שאתם צריכים. לא מאמינים לנו? הקליקו על הקישור כדי להכיר את כל השירותים שאנחנו יכולים לספק לכם בקלות, במהירות ובמחירים אטרקטיביים.