לצרף
חברים, מכרים ומתעניינים באמצעות קוד או קישור שהם רק שלך
להמתין בסבלנות
עד שהם יסיימו את תקופת הניסיון, יזינו אשראי ויהפכו ללקוחות משלמים
ולהרוויח
את העמלה על הלקוחות החדשים בתמהיל לבחירתך
3 סיבות להמליץ דווקא עלינו
סיבה #1: כיף לך איתנו.
סיבה #2: אנחנו One stop shop לעצמאים ועצמאיות. הפקת מסמכים, אפשרויות גבייה מתקדמות, הוראות קבע, סליקה, ניהול הוצאות, מלאי, שעון נוכחות, החתמה מרחוק, API, אינטגרציות, אוטומציות ופיצ’רים שמתאימים לכל עסק.
מעל ל-75,000 לקוחות יגידו לך את זה.
סיבה #3: זה שווה לך כסף.
החברים שלך בידיים טובות
צוות התמיכה הדיגיטלית שלנו זמין כל יום מ-09:00 ועד 20:00 בערב (למעט ימי שישי ושבת) כדי לסייע בכל שאלה, בעיה או התייעצות.
“אבל הם מעדיפים תמיכה טלפונית” אמרת? ובכן, רפרוף מהיר ב-1,000 הביקורות שקיבלנו ב-Google Reviews, מוכיחות שתמיכה בצ’אט יכולה להיות יעילה ומהירה יותר מתמיכה טלפונית.
עמלה ולמה? לטס טוק מאני
ואיך יראה התגמול שלך? אנחנו נותנים לך 15%, שחלק מהם יהפוך להנחה ללקוחות שמגיעים דרכך וחלק הולך לכיס שלך.
כמה זה “חלק”? כמה שבא לך. זה יכול להיות 10% הנחה ללקוחות ו-5% עמלה לכיס שלך, או 8% הנחה ו-7% עמלה או 3% הנחה ו-12% עמלה.
ומתי הכסף הזה יהיה אצלך?
כאשר הלקוחות שהגיעו דרכך יזינו את פרטי האשראי שלהם במערכת ויצטרפו למסלול המלא.
הכסף יעבור לחשבון שלך בכל ראשון לחודש שבו נזהה שצברת 100 ש”ח ומעלה. אם לא צברת 100 ש”ח ומעלה, פשוט נחכה לתחילת החודש הבא.
העמלה תקפה ל-3 שנים מרגע ההרשמה, כל עוד המנוי פעיל.
כל הנתונים אצלך, בכל רגע נתון. חיח.
עם ההצטרפות, נפתח לך גישה לדשבורד ייעודי שיאגד עבורך את כל המידע החשוב:
נתונים: כמה לקוחות הכנסת וכמה כסף הרווחת
קישורים: הקוד והקישור האישיים שלך, אותם יש לשלוח ללקוחות שיגיעו דרכך.
סטטוס לקוחות: מי סיים את תקופת הניסיון, מי הפך ללקוח משלם וכמה מגיע לך על כל אחד ואחת מהלקוחות שצירפת.