בתהליך מהיר ומוכר ברשויות המס, המבוצע ע"י בעלי מקצוע מנוסים.
שיעניקו לך ליווי חודשי ויעשו עבורך דיווח שוטף ודו"ח שנתי.
שתתן לך יקום של פתרונות לניהול העסק.
בישראל, צריך לפתוח תיק ולהירשם במס הכנסה, מע״מ וביטוח לאומי על מנת למכור מוצרים או שירותים. אנחנו ב-iCount ניקח את הבירוקרטיה והטרטורים על עצמנו ונחסוך לך זמן ודלק.
עד 7 ימי עסקים ויש לך עסק!
בישראל אין אפשרות למכור שירותים או מוצרים כלשהם ללא רישום תיק מסודר מול הרשויות. סוג התיק (פטור או מרשה) ייקבע לפי סוג העיסוק שלך והמחזור הצפוי של העסק שלך ולמעט במקרים של סוגי עסקים שחייבים מראש להיות עוסק מורשה, תמיד ניתן לעבור מפטור למורשה או ממורשה לפטור.
תהליך פתיחת התיק מורכב ממילוי טפסים ומהגשה שלהם לרשויות. כל אחד יכול לעשות את זה לבד אבל זה כיף בערך כמו טיפול שורש ולכן מומלץ להשאיר את זה למומחים.
למידע נוסף על פתיחת עוסק פטור אונליין
למידע נוסף על פתיחת עוסק מורשה אונליין
כרגע עדיין לא, אבל אנחנו עובדים על זה ובקרוב תהיה אפשרות לעבור לשירות הזה גם עם עסק שהוא כבר פעיל.
בינתיים אפשר פשוט להעביר את הפעילות מהתוכנה הישנה שלכם אלינו לפי ההסבר שכאן.
בקלות!
כשעובדים איתנו מקבלים כלים להכול, ובמקרה הזה של דיווח הוצאות, יש לנו אפליקציה מעולה עבורך.
באמצעות האפליקציה יש לך את כל הכלים לדווח על כל הוצאה שקשורה לעסק, כולל צילום של הקבלה או החשבונית שקיבלת עבור התשלום. זה אומר שתוך כדי יום העבודה שלך, בכל פעם שיש לך הוצאה – מייד מתעדים אותה באפליקציה כדי לא לשכוח ולא לאבד, והאפליקציה כבר עושה עבורך את כל חישובי המע"מ ומס ההכנסה.
שאלה פגזזזז. כן, קורה לפעמים שהרשויות פונות לבעל עסק (אפילו עוסק פטור עם מחזור ממש קטן) ומבקשת הצהרת הון. במקרה כזה, ניתן לפנות אלינו, לשלם מחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק ואנחנו נדאג להצהרת ההון שלך. (איתך כמובן, כי יש שם שאלות עליהן אפילו אנחנו לא יודעים לענות).
כמה זה עולה? 699 ₪ + מע"מ והצהרת ההון שלך מטופלת. כבר אמרנו שהמחיר נמוך משמעותית משאר המחירים בשוק? :)
במידה ועולה צורך בחתימה על טופס מסויים כמו אישור הכנסות, אישור משכנתה, אישור לבנק או כל אישור אחר שצריך, ניתן לשלוח לנו את הטופס ובעלות חד פעמית של 69 ₪ + מע"מ ואנחנו נדאג שהמייצג שלך יחתום על הטופס ונשלח לך אותו חזרה.
ממש ככה! כל אחד מהמסלולים כולל את שליחת הדוח השנתי ודיווח חודשי לרשויות (באופן עצמי או דרכינו). אלה בעצם שני הדברים העיקריים בהם מטפל המייצג שלך. אין סיבה להוציא 300 שקלים (ומעלה) בחודש, כשאפשר לשלם על אותו דבר – הרבה פחות.
הקמת עסק דרכינו לוקחת מקסימום שבוע (בפועל, הרבה פחות). במהלך הזמן הזה אנחנו מגישים את המסמכים שלך לביטוח לאומי, מס הכנסה ומע״מ ומקבלים מהם אישור להפעלת העסק.
דרך המערכת, אפשר יהיה לעקוב אחר התהליך ולראות בדיוק באיזה שלב הבקשה שלך נמצאת.
זה תלוי במחזור השנתי הצפוי של העסק ובסוג העסק. נכון לשנת 2021, עוסק פטור הוא מי שמחזור ההכנסות השנתי שלו לא עולה על 99,893 ש"ח ואינו משתייך לקבוצה מסויימת של סוגי עסקים שלהם אסור לפתוח עוסק פטור אלא חייבים עוסק מורשה.
בפועל אנחנו נבחר עבורך את הסוג הנכון לעסק שלך בעת הקמת התיק מול הרשויות אז אין מה לדאוג.
עוסק פטור הוא עסק לכל דבר והוא חייב בדיווח שנתי לרשויות המס. הרבה מתבלבלים וחושבים שעוסק פטור הוא עסק שפטור מתשלום מס, שזה רעיון נחמד בהחלט, אבל אין לו קשר למציאות. אז בואו נדייק – עוסק פטור נחשב זה שמחזור ההכנסות השנתי שלו אינו עולה על 99,893 ש"ח (נכון לשנת 2021). הוא פטור מגביית מע״מ מלקוחותיו, לכן הוא גם פטור מדיווח חודשי למע״מ. וזהו, זה הדבר היחיד שהוא פטור ממנו.
נכון מאד. כשפותחים עסק דרכינו, אנחנו דואגים לכל הבירוקרטיה ומבצעים עבורך את כל השלבים מול הרשויות. במילים אחרות – אין שום סיבה לצאת מהבית, דואגים לך מהתחלה ולכל אורך הדרך. אפשר להישאר עם פיג'מה וקורנפלקס מול המחשב :)
שאלה לגיטימית מאד, אנחנו לא נעלבים. ברור לנו שיעלה חשש, אחרי הכל, מדובר בעסק שלך ובפרטים האישיים והשמורים ביותר.
iCountהיא חברה ותיקה ומוכרת שפעילה כבר משנת 2007 ומספקת שירותים ללמעלה מ 50,000 עסקים בישראל.
כל המידע שמועבר אלינו מאובטח ומוצפן היטב ואנחנו עומדים בתקן אבטחת מידע של חברות אשראי שנקרא PCI-DSS-1.
אנחנו מחוייבים לסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות, אבטחה ומקצועיות.
אנחנו עובדים עם מספר משרדי רואי חשבון ויועצי מס וברקע אנחנו מצמדים לך מייצג מקצועי מטעם אחד מהמשרדים האלה.
בפועל, המידע שבתיק שלך מונגש למשרד המייצג בצורה אוטומטית. כמובן שבמידה ויידרש אנחנו גם מספקים את הכלים לשני הצדדים ליצור קשר אחד עם השני באמצעות צ'אט כך שתמיד יש עם מי לדבר.
קודם כל, זה בהחלט מובן. אף אחד לא רוצה להסתבך עם רשויות המס ולכן אנחנו פותחים לך גישה לאפליקצית iCount כדי שאפשר יהיה לרשום הכנסות והוצאות בצורה מסודרת ולהבטיח שכל הפעילות של העסק תהיה מתועדת. על בסיס זה, אנחנו נדאג לחשב כמה מס צריך לשלם וגם נסביר לך צעד אחר צעד איך לבצע את התשלום. או שפשוט אנחנו נעשה את זה ונעביר את התשלום בשמך. תלוי במסלול שבחרת. בכל אופן, לכל דבר יש פתרון ואנחנו זמינים לך לכל שאלה.
תלוי. אם בחרת במסלול הבסיס – אנחנו נדאג לתזכר אותך בכל פעם שצריך להעביר תשלום לרשויות המס וגם נסביר לך בדיוק לאן להכנס ואיך לעשות את זה.
אם בחרת במסלול אקספרס+ או פרימיום – אפשר לשכוח מזה, כי אנחנו עושים את זה בשבילך. פרטי האשראי שלך יהיו שמורים ומוצפנים אצלינו ואנחנו נדאג לחשב ולהעביר תשלום בשמך.
שני המסלולים ידרשו ממך לגלות אחריות, לתעד כל הכנסה, כל הוצאה, להפיק מסמכים חשבונאיים ולקחת חלק פעיל בניהול החשבונות השוטף של העסק. זה אמנם קלי קלות דרך iCount אבל בכל מקרה, אנחנו לא עוזבים אותך לבד. נחשב עבורך דוח רווח הפסד שממנו יגזרו התשלומים לרשויות, נחשב את המיסים שיש לשלם וכמובן, נגיש עבורך את הדוח השנתי. ועכשיו להבדלים:
מסלול אקספרס – יש רואה חשבון/יועץ מס צמוד שעובד איתך, עונה על שאלות ומעביר את התשלומים לרשויות המס במקומך. פרטי האשראי שלך יהיו שמורים ומוצפנים במערכת ואנחנו נדאג להעביר את התשלומים דרך הכרטיס שלך בצורה אוטומטית שכמעט ולא מערבת אותך.
מסלול פרימיום – ממש כמו האקספרס, רק שכל הטוב הזה מגיע גם עם מערכת לניהול עסק שיש לה יכולות מתקדמות כמו הוראות קבע, חיבור לאתרים, שעון נוכחות, CRM ועוד.
התשלום למס הכנסה נקבע על פי הרווח שלך, לכן חשוב לתעד כל הכנסה וכל הוצאה במערכת (ככה זה עובד: הכנסה פחות הוצאה = רווח). על פי הנתונים האלה, יקבע גובה התשלום למס הכנסה. אם בחרת במסלול הבסיס, אנחנו נדאג לעדכן אותך בסכום וגם נסביר לך בדיוק איך להעביר את התשלום. אם בחרת במסלול אקספרס+ או פרימיום – אנחנו נעשה את העבודה בשבילך. נחשב את הסכום ונעביר אותו בשמך לרשויות.
ממש לא. להגיע למשרד זה כזה ניינטיז. מסדרים לך כל מה שצריך, שולחים ומעדכנים באונליין.