הצעד הראשון
להקמת עסק משלך מתחיל ממש כאן.

לקחנו עלינו את הבירוקרטיה, לך נשאר רק להצליח

הצעד הראשון
להקמת עסק משלך מתחיל ממש כאן.

לקחנו עלינו את הבירוקרטיה, לך נשאר רק להצליח

שנדבר מספרים?

בדרך כלל, תשלום ליועץ מס או רואה חשבון לא יורד מעלות של 300 ₪ בחודש.
הנה מה שיש לנו להציע לך, בעלות חודשית שמרסקת את השוק:

119 ₪ עלות הקמה חד פעמית
119 ₪ עלות הקמה חד פעמית

מסלול אקספרס בליווי יועץ מס/רו"ח

59 ₪ לחודש
+500 ש"ח לדוח שנתי

בתשלום שנתי

מסלול פרימיום בליווי יועץ מס/רו"ח

החל מ 79 ₪ לחודש
+500 ש"ח לדוח שנתי

בתשלום חודשי

המחירים אינם כוללים מע"מ

שאלות? אנחנו כאן כדי לעזור!

מה אנחנו מציעים לך?

פתיחת תיק ברשויות

כל בעל עסק צריך לפתוח תיק ולהרשם במס הכנסה, מע״מ וביטוח לאומי כדי שיוכל למכור מוצרים או שירותים. אנחנו יכולים לחסוך לך הגעה לשם ולעשות את התהליך בשבילך. עניין של כמה ימים והעסק שלך יתחיל לעבוד!

דיווח הכנסות

בכל פעם שלקוח משלם, צריך להוציא לו קבלה או חשבונית מס. באמצעות האפליקציה של iCount אפשר להפיק את כל המסמכים הדרושים מבחינה חשבונאית ולעקוב אחר פעילות העסק.

דיווח הוצאות

הוצאות מאפשרות לך להתקזז מול רשויות המס ולהקטין את גובה התשלום החודשי שלך. באמצעות האפליקציה של iCount אפשר לרשום את ההוצאות בצורה קלה ומהירה ולקבל חישוב של התשלומים הצפויים בסוף החודש (דוח רווח והפסד, מע״מ ומקדמות).

זמינות מקסימלית

תמיד אפשר לשאול, להתייעץ ולהתלבט איתנו. הנציגים שלנו זמינים לך בצ׳אט לכל שאלה טכנית או מקצועית. אנחנו יודעים שדברים יכולים להיות מבלבלים בהתחלה, מבטיחים לא להשאיר אותך לבד.

דוח שנתי

בטח חשבת שנשאיר אותך בדד בסוף השנה! אז זהו, שלא. את הדוח השנתי אותו חייבים להגיש בכל שנה סידרנו לך במחיר חסר תקדים של 500 שקלים + מע"מ.

צריכים עוד משהו?

אפשר לכתוב לנו ונדאג לכל שירות אפשרי במחירים משתלמים!

נשמע טוב? גם אנחנו חושבים!

מה חשוב לדעת על הפעילות השוטפת של עסק

חובת דיווח לרשויות

הדיווח החודשי כולל תשלום של מע”מ, מס הכנסה
ומקדמות ביטוח לאומי.

דוח שנתי שצריך להגיש בסוף כל שנה

הדוח השנתי הוא דוח שאמור להיות חתום על ידי יועץ מס או רואה חשבון והוא מסתמך על כל נתוני העסק שנאספו במשך השנה.

נשמע טוב? גם אנחנו חושבים!

מה חשוב לדעת על הפעילות השוטפת של עסק

חובת דיווח חודשית או דו חודשית לרשויות

הדיווח החודשי כולל תשלום של מע”מ, מס הכנסה ומקדמות ביטוח לאומי.

דוח שנתי שצריך להגיש בסוף כל שנה

הדוח השנתי הוא דוח שאמור להיות חתום על ידי יועץ מס או רואה חשבון והוא מסתמך על כל נתוני העסק שנאספו במשך השנה.

עוד דברים שאולי כדאי לדעת

בישראל אין אפשרות למכור שירותים או מוצרים כלשהם ללא רישום תיק מסודר מול הרשויות. סוג התיק (פטור או מרשה) ייקבע לפי סוג העיסוק שלך והמחזור הצפוי של העסק שלך ולמעט במקרים של סוגי עסקים שחייבים מראש להיות עוסק מורשה, תמיד ניתן לעבור מפטור למורשה או ממורשה לפטור.

תהליך פתיחת התיק מורכב ממילוי טפסים ומהגשה שלהם לרשויות. כל אחד יכול לעשות את זה לבד אבל זה כיף בערך כמו טיפול שורש ולכן מומלץ להשאיר את זה למומחים.

כרגע עדיין לא, אבל אנחנו עובדים על זה ובקרוב תהיה אפשרות לעבור לשירות הזה גם עם עסק שהוא כבר פעיל.
בינתיים אפשר פשוט להעביר את הפעילות מהתוכנה הישנה שלכם אלינו לפי ההסבר שכאן.

בקלות!

כשעובדים איתנו מקבלים כלים להכול, ובמקרה הזה של דיווח הוצאות, יש לנו אפליקציה מעולה עבורך.

באמצעות האפליקציה יש לך את כל הכלים לדווח על כל הוצאה שקשורה לעסק, כולל צילום של הקבלה או החשבונית שקיבלת עבור התשלום. זה אומר שתוך כדי יום העבודה שלך, בכל פעם שיש לך הוצאה – מייד מתעדים אותה באפליקציה כדי לא לשכוח ולא לאבד, והאפליקציה כבר עושה עבורך את כל חישובי המע"מ ומס ההכנסה.

שאלה פגזזזז. כן, קורה לפעמים שהרשויות פונות לבעל עסק (אפילו עוסק פטור עם מחזור ממש קטן) ומבקשת הצהרת הון. במקרה כזה, ניתן לפנות אלינו, לשלם מחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק ואנחנו נדאג להצהרת ההון שלך. (איתך כמובן, כי יש שם שאלות עליהן אפילו אנחנו לא יודעים לענות).

כמה זה עולה? 699 ₪ + מע"מ והצהרת ההון שלך מטופלת. כבר אמרנו שהמחיר נמוך משמעותית משאר המחירים בשוק? :)

במידה ועולה צורך בחתימה על טופס מסויים כמו אישור הכנסות, אישור משכנתה, אישור לבנק או כל אישור אחר שצריך, ניתן לשלוח לנו את הטופס ובעלות חד פעמית של 69 ₪ + מע"מ  ואנחנו נדאג שהמייצג שלך יחתום על הטופס ונשלח לך אותו חזרה.

ממש ככה! כל אחד מהמסלולים כולל את שליחת הדוח השנתי ודיווח חודשי לרשויות (באופן עצמי או דרכינו). אלה בעצם שני הדברים העיקריים בהם מטפל המייצג שלך. אין סיבה להוציא 300 שקלים (ומעלה) בחודש, כשאפשר לשלם על אותו דבר – הרבה פחות

הקמת עסק דרכינו לוקחת מקסימום שבוע (בפועל, הרבה פחות). במהלך הזמן הזה אנחנו מגישים את המסמכים שלך לביטוח לאומי, מס הכנסה ומע״מ ומקבלים מהם אישור להפעלת העסק.

דרך המערכת, אפשר יהיה לעקוב אחר התהליך ולראות בדיוק באיזה שלב הבקשה שלך נמצאת.

זה תלוי במחזור השנתי הצפוי של העסק ובסוג העסק. נכון לשנת 2021, עוסק פטור הוא מי שמחזור ההכנסות השנתי שלו לא עולה על 99,893 ש"ח ואינו משתייך לקבוצה מסויימת של סוגי עסקים שלהם אסור לפתוח עוסק פטור אלא חייבים עוסק מורשה. 

בפועל אנחנו נבחר עבורך את הסוג הנכון לעסק שלך בעת הקמת התיק מול הרשויות אז אין מה לדאוג.

עוסק פטור הוא עסק לכל דבר והוא חייב בדיווח שנתי לרשויות המס. הרבה מתבלבלים וחושבים שעוסק פטור הוא עסק שפטור מתשלום מס, שזה רעיון נחמד בהחלט, אבל אין לו קשר למציאות. אז בואו נדייק – עוסק פטור נחשב זה שמחזור ההכנסות השנתי שלו אינו עולה על 99,893 ש"ח (נכון לשנת 2021). הוא פטור מגביית מע״מ מלקוחותיו, לכן הוא גם פטור מדיווח חודשי למע״מ. וזהו, זה הדבר היחיד שהוא פטור ממנו

נכון מאד. כשפותחים עסק דרכינו, אנחנו דואגים לכל הבירוקרטיה ומבצעים עבורך את כל השלבים מול הרשויות. במילים אחרות – אין שום סיבה לצאת מהבית, דואגים לך מהתחלה ולכל אורך הדרך. אפשר להישאר עם פיג'מה וקורנפלקס מול המחשב :)

שאלה לגיטימית מאד, אנחנו לא נעלבים. ברור לנו שיעלה חשש, אחרי הכל, מדובר בעסק שלך ובפרטים האישיים והשמורים ביותר.

 iCountהיא חברה ותיקה ומוכרת שפעילה כבר משנת 2007 ומספקת שירותים ללמעלה מ 50,000 עסקים בישראל.

כל המידע שמועבר אלינו מאובטח ומוצפן היטב ואנחנו עומדים בתקן אבטחת מידע של חברות אשראי שנקרא PCI-DSS-1.

אנחנו מחוייבים לסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות, אבטחה ומקצועיות.

אנחנו עובדים עם מספר משרדי רואי חשבון ויועצי מס וברקע אנחנו מצמדים לך מייצג מקצועי מטעם אחד מהמשרדים האלה.

בפועל, המידע שבתיק שלך מונגש למשרד המייצג בצורה אוטומטית. כמובן שבמידה ויידרש אנחנו גם מספקים את הכלים לשני הצדדים ליצור קשר אחד עם השני באמצעות צ'אט כך שתמיד יש עם מי לדבר.

קודם כל, זה בהחלט מובן. אף אחד לא רוצה להסתבך עם רשויות המס ולכן אנחנו פותחים לך גישה לאפליקצית iCount כדי שאפשר יהיה לרשום הכנסות והוצאות בצורה מסודרת ולהבטיח שכל הפעילות של העסק תהיה מתועדת. על בסיס זה, אנחנו נדאג לחשב כמה מס צריך לשלם וגם נסביר לך צעד אחר צעד איך לבצע את התשלום. או שפשוט אנחנו נעשה את זה ונעביר את התשלום בשמך. תלוי במסלול שבחרת. בכל אופן, לכל דבר יש פתרון ואנחנו זמינים לך לכל שאלה.

תלוי. אם בחרת במסלול הבסיס אנחנו נדאג לתזכר אותך בכל פעם שצריך להעביר תשלום לרשויות המס וגם נסביר לך בדיוק לאן להכנס ואיך לעשות את זה.

אם בחרת במסלול אקספרס+ או פרימיום אפשר לשכוח מזה, כי אנחנו עושים את זה בשבילך. פרטי האשראי שלך יהיו שמורים ומוצפנים אצלינו ואנחנו נדאג לחשב ולהעביר תשלום בשמך.

שני המסלולים ידרשו ממך לגלות אחריות, לתעד כל הכנסה, כל הוצאה, להפיק מסמכים חשבונאיים ולקחת חלק פעיל בניהול החשבונות השוטף של העסק. זה אמנם קלי קלות דרך iCount אבל בכל מקרה, אנחנו לא עוזבים אותך לבד. נחשב עבורך דוח רווח הפסד שממנו יגזרו התשלומים לרשויות, נחשב את המיסים שיש לשלם וכמובן, נגיש עבורך את הדוח השנתי. ועכשיו להבדלים:

מסלול אקספרס – יש רואה חשבון/יועץ מס צמוד שעובד איתך, עונה על שאלות ומעביר את התשלומים לרשויות המס במקומך. פרטי האשראי שלך יהיו שמורים ומוצפנים במערכת ואנחנו נדאג להעביר את התשלומים דרך הכרטיס שלך בצורה אוטומטית שכמעט ולא מערבת אותך. 

מסלול פרימיום – ממש כמו האקספרס, רק שכל הטוב הזה מגיע גם עם מערכת לניהול עסק שיש לה יכולות מתקדמות כמו הוראות קבע, חיבור לאתרים, שעון נוכחות, CRM ועוד.

התשלום למס הכנסה נקבע על פי הרווח שלך, לכן חשוב לתעד כל הכנסה וכל הוצאה במערכת (ככה זה עובד: הכנסה פחות הוצאה = רווח). על פי הנתונים האלה, יקבע גובה התשלום למס הכנסה. אם בחרת במסלול הבסיס, אנחנו נדאג לעדכן אותך בסכום וגם נסביר לך בדיוק איך להעביר את התשלום. אם בחרת במסלול אקספרס+ או פרימיום – אנחנו נעשה את העבודה בשבילך. נחשב את הסכום ונעביר אותו בשמך לרשויות.

ממש לא. להגיע למשרד זה כזה ניינטיז. מסדרים לך כל מה שצריך, שולחים ומעדכנים באונליין.

ריכזנו לך רשימה של כל השירותים הנוספים שאנחנו מציעים:

  • תיאום מס – 99 ₪
  • הצהרת הון – 699 ₪
  • חתימה על טופס (אישורים לבנק, צה"ל וכיוב) – 69 ₪
  • דוח שנתי – 500 ₪
  • שינוי מעוסק פטור למורשה (ולהיפך) – 119 ₪
  • שינוי סטטוס ביטוח לאומי – 119 ₪
  • תכנון מס – 99 ₪
  • שינוי מקדמות ביטוח לאומי ומס הכנסה – 29 ₪
  • דיון (פיזי) מול מס הכנסה – 300 ₪ לשעה
  • דיון (טלפוני) מול מס הכנסה – 150 לשעה ₪

אם עולה צורך באחד מהשירותים האלה במהלך הפעילות יש קישור ישיר מתוך החשבון שלך לרכוש ולשלם עבור כל אחד מהשירותים באלה בצורה מיידית.

שנתחיל לעבוד
על העסק שלך?

זה הולך להיות ממש פשוט – הרשמה בזריז, מילוי של כמה פרטים שיאפשרו לנו להתחיל בתהליך וזהו, אנחנו נקח את זה מכאן, נעבוד מול הרשויות ותוך 7 ימים, אולי פחות, נשלח לך את ההודעה המרגשת שהעסק שלך נפתח!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות