איך פותחים חנות אינטרנטית ב-12 שלבים?

איך מקימים חנות אינטרנטית?

בעידן של היום, הקמת חנות אינטרנטית היא לא רק עניין של נוחות והרצון להיות דומים לכל השאר, אלא גם חלק מחשיבה אסטרטגית שיכולה לקחת את העסק שלכם עשרות, ואולי הרבה יותר, צעדים קדימה. העולם הדיגיטלי משמש היום פלטפורמה אדירה לצמיחה, אך ההתנהלות בו ומציאת הדרך הנכונה יכולות להיות אתגר של ממש המצריך הבנה, ידע ולרוב גם מומחיות בתחום. בין אם אתם בעלי עסק שרוצים להקים חנות אינטרנטית לעסק הפיזי שלכם או במקומו ובין אם אתם מפתחי אתרים, המאמר הזה הוא ממש בשבילכם: מדריך מקיף של 12 שלבים, שנועד לספק לכם את הידע הנדרש כדי ליזום, לייעל ולהשיק בהצלחה חנות אינטרנטית ברמה גבוהה.

דבר ראשון – בניית אסטרטגיה וקביעת תקציב

השלב הראשון בכל הקשור לבנייה ולהקמה של חנות אינטרנטית הוא בניית אסטרטגיה מקיפה והגדרת תקציב. לפני ההתעמקות בהיבטים הטכניים, חשוב להגדיר את המטרות, את קהל היעד ואת הצעות המכירה הייחודיות של העסק ורק לאחר מכן לצאת לדרך. אסטרטגיה מוגדרת היטב, בתצורת תוכנית עסקית, מתארת את אופי המוצרים או השירותים, את קהל היעד והשוק שאליו פונים ואת מיצובו של המותג בתחום הדיגיטלי. במקביל, קביעת תקציב חשובה ביותר כדי להבטיח מעקב נכון והיערכות פיננסית לאורך כל התהליך ובעיקר גם הימנעות מהוצאות מיותרות. הדבר כרוך לא רק בהערכת העלויות הכרוכות בבחירת פלטפורמה, בפיתוח אתרים ובשיווק, אלא גם בהתחשב בהוצאות שוטפות פוטנציאליות, כגון תחזוקת האתר וקמפיינים לקידום מכירות. 
לאחר שהוחלט על האסטרטגיה והתקציב הוגדר, אפשר להמשיך בקבלת החלטות נוספות, למשל הקצאת משאבים בצורה נבונה ומזעור סיכונים פיננסיים. הבסיס האסטרטגי הזה שבונים כצעד ראשון, הוא הקו המנחה האחראי על תכנון הפעולות הבאות והוא זה המאפשר את אותה גמישות חשובה, ככל שהחנות האינטרנטית מתפתחת. 

מיתוג הוא חלק חשוב

בעידן שבו יש לא מעט חנויות אינטרנטיות ולמעשה הן אלו שתופסות לרוב את תשומת הלב, המיתוג הוא חלק חשוב ומרכזי מאוד בבניית הזהות של העסק וההצלחה של החנות האינטרנטית. מותג מגובש ומשכנע הוא הבסיס לכל יוזמה כזו, והוא זה המייצג את אישיותו של העסק, תוך התייחסות לקהל היעד שלו. השקעה בבניית ובהגדרת מותג היא חלק מהתוכנית האסטרטגית, והיא קריטית להצלחתו בהמשך. הדבר כרוך ביצירת זהות ויזואלית משכנעת, שתופסת את מהות המוצרים או השירותים המוצעים ומצליחה להביא אותה לקדמת הבמה. מותג מבוסס היטב לא רק מבדיל את החנות האינטרנטית עצמה מהמתחרים אלא גם יוצר אמון בקרב הלקוחות, נאמנות ותחושת חיבור שחשובים כל כך להצלחתו. מעבר לאלמנטים ויזואליים כמו לוגו ובחירת צבעים שייצגו את העסק, מיתוג יעיל גם מביא בחשבון את חווית הלקוח הכוללת, וכולל שילוב של אלמנטים שונים בחנות, כחלק מהניווט בה. שפה ויזואלית עקבית ואחידה במדיה החברתית ובמוצרי השיווק השונים הכרחית לבניית מותג מוכר ואמין. 

יש כל כך הרבה פלטפורמות להקמת חנות אינטרנט – במה לבחור?

בעולם המסחר האלקטרוני, ריבוי הפלטפורמות הזמינות להקמת חנות אינטרנטית יכול להיות גם ברכה וגם אתגר. לכל פלטפורמה התכונות, היכולות והשיקולים הייחודיים הנלווים לבחירתה, מה שהופך את הבחירה בפלטפורמה ללא פשוטה. הינה סקירה על כמה מהפלטפורמות הבולטות בתחום הזה שכדאי לכם לבחון:

  • פייפאל (PayPal) – זהו ה"מקום" לבצע בו עסקאות מקוונות, הרבה מעבר לעיבוד תשלומים. בעזרת ממשק ידידותי למשתמש ויכולות האינטגרציה המצוינות שלה, פייפאל מאפשרת לעסקים לקבל תשלומים בצורה מאובטחת, לנהל עסקאות ביעילות ולבנות אמון אצל הלקוחות. זוהי המערכת המתאימה לעסקים המחפשים פתרון תשלום אמין המשתלב בצורה הרמונית וטובה בפלטפורמות מסחר אלקטרוני שונות.
  • וויקס (Wix) – מערכת בניית אתרים פופולרית זו פונה לעסקים בכל הגדלים. וויקס ידועה בפשטות שלה, מה שמאפשר למשתמשים ליצור חנויות אינטרנטיות מושכות ופונקציונליות בלי ידע נרחב בקידוד. מתבניות הניתנות להתאמה אישית ועד אפשרויות תשלום משולבות, וויקס מספקת פתרון נרחב לעסקים המחפשים פלטפורמת מסחר אלקטרוני ידידותית ומגוונת מאוד.
  • וורדפרס (WordPress) – וורדפרס, אחת המובילות בתחום מערכות ניהול התוכן, הפכה לפתרון מסחר אלקטרוני חזק באמצעות תוספים כמו.WooCommerce וורדפרס מציעה גמישות, מדרגיות וספרייה נרחבת של תוספים, ומאפשרת לעסקים להתאים את החנויות האינטרנטיות שלהם לצרכים ייחודיים. עם הקהילה העצומה שלה ואופי הקוד הפתוח שלה, וורדפרס מספקת בסיס מוצלח לעסקים המחפשים פלטפורמת מסחר אלקטרוני הניתנת להתאמה אישית ועשירה בתוספים ואלמנטים נוספים.
  • קונימבו (Conimbo) – פלטפורמה זו חדשה יחסית בנוף פלטפורמת המסחר האלקטרוני, והיא בולטת בפשטות וביעילות שהיא מציעה. מכוונת לעסקים קטנים ובינוניים, קונימבו מייעלת את תהליך הקמת החנות האינטרנטית באמצעות הממשק האינטואיטיבי והתבניות המובנות מראש שלה ומטרתה לספק פתרון נגיש ונוח לעסקים המחפשים כניסה מהירה ויעילה לשוק הדיגיטלי ורוצים להקים חנות אינטרנטית.

אפיון האתר

האלמנטים הוויזואליים, לרבות ערכות צבעים, דימויים ומיקום לוגו, ממלאים תפקיד חשוב בהעברת אישיותו של המותג וביצירת רושם ראשוני חזק. אתר מאופיין היטב משלב עיצוב רספונסיבי המתאים למכשירים שונים, ומספק חוויה ידידותית למשתמש, בין אם לקוחות נכנסים לחנות במחשבים שולחניים, טאבלטים או סמארטפונים. 
פונקציונליות היא פן מרכזי נוסף של אפיון האתר, הכוללת תכונות כמו תפריט קל לניווט, תהליך חיפוש יעיל ונוח ותהליך תשלום מאובטח ופשוט. כאשר בונים חנות אינטרנט יש להביא בחשבון גורמים כמו מהירות טעינת הדפים, מכיוון שאתר איטי יכול להרתיע לקוחות פוטנציאליים. נוסף לאלה, אינטגרציה עם מערכות תשלום מאובטחות, מערכות ניהול מלאי וכלים לניהול קשרי לקוחות משפרת את היעילות התפעולית של החנות המקוונת והופכת את ההתנהלות עצמה לנכונה ומוצלחת הרבה יותר. בתהליך אפיון האתר חשוב להביא את כל זה בחשבון.

יצירת תוכן למוצרי החנות

יצירת תוכן מושך ואינפורמטיבי במקרים של אקומרס ומכירת מוצרים היא היבט מרכזי במעורבותם של לקוחות פוטנציאליים וכניסות מרובות. כל תיאור מוצר צריך להיות הרבה מעבר למתן מידע והמפרט הבסיסי, ולהציע תוכן המעביר את הערך ובעיקר את היתרונות הייחודיות שלו. מתוך איזון בין יצירתיות לבהירות, חשוב להתמקד ביצירת תוכן המותאם לקהל היעד, תוך התייחסות לצרכים ולהעדפות שלו. שימוש בתמונות, בווידאו ובאלמנטים נוספים באיכות גבוהה הוא הכרחי באותה מידה כדי למשוך את תשומת הלב ולאפשר ללקוחות לקבל את ההחלטה הנכונה בזמן הרכישה. 
נוסף לתיאורי מוצרים, יש לשקול לשלב מאמרים ותכנים נוספים כחלק מאסטרטגיית התוכן של האתר. תכנים המדגישים את התועלת של מוצר ומספקים ערך מוסף יכולים לעורר חיבור רגשי עם לקוחות ולטפח נאמנות למותג. פרסום מדריכים שימושיים, או תוכן שנוצר על ידי משתמשים הקשורים למוצרים מעשיר עוד יותר את חווית הלקוח ומבסס את מעמדה של החנות. בעזרת יצירת תוכן מרתק ואינפורמטיבי, אפשר לשפר לא רק את הנראות של המוצרים אלא גם ליצור סביבת קניות מקוונת מושכת המעודדת את הלקוחות לבצע רכישות.
עיצוב מנצח

עיצוב מנצח לחנות הוא קריטי במשיכת תשומת הלב של הלקוח ויצירת חווית משתמש חיובית. האלמנטים הוויזואליים של האתר, כולל אופן הפריסה שלהם, ערכת הצבעים והטיפוגרפיה, צריכים להתאים לזהות המותג תוך שילוב אפשרות של ניווט נקי ואינטואיטיבי. קו עיצובי זהה לכל העמודים הוא זה היוצר מראה מגובש ומקצועי ומחזק את המותג. תעדוף עיצוב רספונסיבי מבטיח שהחנות האינטרנטית נראית ומתפקדת כהלכה במכשירים שונים, תוך התאמת הפתרונות הנדרשים לכל פלטפורמה.
השימוש ברמזים ויזואליים אסטרטגיים, כמו כפתורים להנעה לפעולה בולטים ותמונות מוצר במיקום אסטרטגי, מנחה את הגולשים בשלב הרכישה ומוביל לכדי סגירת עסקה מהירה יותר. תשומת לב לפרטים בעיצוב, כולל תמונות ברזולוציה גבוהה, קטגוריות מוצרים מאורגנות היטב ופריסה מסודרת, משפרת את האסתטיקה הכללית והפונקציונאליות של החנות עצמה והכרחית להצלחתו של האתר. נוסף לאלה, שילוב פתרונות ידידותיים למשתמש, כגון מסננים קלים לשימוש, תהליך קנייה יעיל ומערכת תשלום מאובטחת, תורמים גם הם בכל חנות מקוונת לחוויית קנייה מהנה ויעילה.


פיתוח

שלב הפיתוח של החנות האינטרנטית הוא זה ההופך את אותם רעיונות יצירתיים מקדימים לפלטפורמה דיגיטלית פונקציונלית ודינמית, בתצורת חנות פעילה ומצליחה. שלב זה כולל בחירת פלטפורמת המסחר האלקטרוני בהתאם לצרכי העסק ולמטרותיו, כמו שופיפיי, כאשר הבחירה תלויה בגורמים כמו יכולת התאמת הפלטפורמה לצרכים הקיימים וקלות שימוש. במהלך הפיתוח, יש לתת תשומת לב ליצירת חווית קנייה מקוונת מאובטחת ונעימה, בתוך יישום תכונות חשובות כגון ממשק ידידותי למשתמש, קטלוג מוצרים אטרקטיבי הבנוי נכון ותהליך תשלום מאובטח.
נוסף לכך, שלב הפיתוח כולל שילוב של פתרונות חשובים לחנות, כמו מערכת סליקה, מערכת ניהול מלאי וכלים לניהול קשרי לקוחות. ההתאמה של כל אלה למכשירים שונים היא בעלת חשיבות עליונה ובעיקר בשל העובדה שלקוחות רבים היום עושים שימוש בסמארטפון. בסופו של דבר, המטרה היא לבנות אתר שלא רק מציג מוצרים בצורה יעילה ואסתטית, אלא גם מספק פלטפורמה טובה ואמינה לסגירת עסקאות.

התאמה למובייל

בין אם זו חנות אינטרנט בוויקס או אולי בוורדפרס, התאמה למובייל היא הכרחית לפיתוחה של חנות אינטרנטית מוצלחת, לאור הידיעה כי יותר ויותר צרכנים, כאמור, בוחרים לגשת לפלטפורמות מסחר אלקטרוני דרך סמארטפונים וטאבלטים. זה כרוך באופטימיזציה של פריסת האתר והעיצוב והפונקציונליות שלו כדי להבטיח חוויה מוצלחת ומושכת ויזואלית במסכים קטנים יותר. מפריסות גמישות ועד לתפריטי ניווט אינטואיטיביים, תהליך ההתאמה לנייד מתמקד ביצירת ממשק ידידותי למשתמש המאפשר גלישה קלה, זיהוי מהיר של מוצרים ותהליכי תשלום יעילים לכל המשתמשים בנייד שלהם.
נוסף לעיצוב רספונסיבי, יש לבחון את רמת הביצועים של האתר כשהוא עולה בנייד. מהירות טעינת הדפים היא קריטית לגולשים בנייד, שכן זמני טעינה איטיים יותר יכולים לגרום לנטישה רבה. אופטימיזציה של תמונות ודחיסת קבצים יכולים לשפר את מהירות האתר במכשירים ניידים ולכן חשוב גם לכך להתייחס. 

אם מדובר בעסק קיים – צריך לוודא שיש חיבור לחנות הפיזית

לעסקים קיימים הפונים גם לעולם הדיגיטלי ומעוניינים בחנות אינטרנטית לצד הפיזית, יצירת חיבור מוצלח בין שתי החנויות חשובה ביותר. חיבור זה לא רק משפר את חווית המותג הכוללת אלא גם מציע ללקוחות את הגמישות לפנות לכל ערוץ שירצו, ובהתאם לצורך ולרצון. יצירת חנות אינטרנטית שמשקפת את המיתוג והאסתטיקה של החנות הפיזית יוצרת זהות מותג מגובשת, מה שמוביל לאמון בקרב הלקוחות. מקווים עיצוביים שולטים ועד לשכפול האווירה בחנות באמצעות אלמנטים חזותיים, תוספת של חנות אינטרנטית צריכה ליצור סביבה מוכרת התואמת למותג.
שיקולים מעשיים כמו סנכרון המלאי בין שתי החנויות הכרחי לשמירה על רמות מלאי מדויקות, הן באינטרנט והן בחנות הפיזית. הטמעת מערכת ניהול מלאי מרכזית מבטיחה שזמינות המוצר באה לידי ביטוי בזמן אמת בכל הערוצים, מונעת אי התאמות ומאפשרת חוויית לקוח מוצלחת. אפשר גם לנצל את הפלטפורמה המקוונת כדי להוביל אנשים אל החנות הפיזית באמצעות מבצעים אטרקטיביים, אפשרויות רכישה באתר ולאחר מכן איסוף בחנות או הנחות בלעדיות בחנות ללקוחות שמבצעים רכישות אונליין לעיתים. החיבור החשוב הזה בין חנות האונליין לזו הפיזית עוזר למצות את מלוא הפוטנציאל של מכירה בכמה ערוצים, לשפר את מעורבות הלקוח ולפנות לקהלים גדולים יותר.


ניהול שוטף

ניהול שוטף של חנות אינטרנטית מצריך שילוב של מערכת לניהול מלאי חזקה המשמשת בסיס לפעילות כולה. טיפול יעיל במלאי הכרחי למניעת בעיות כמו כמות גדולה מדי של מלאי או כמות קטנה, שעלולות להשפיע לרעה על מידת שביעות רצון הלקוחות. מערכת ניהול מלאי יעילה מאפשרת לבעל העסק וכל בעלי התפקידים האחרים לראות את המלאי בזמן אמת ולבצע הזמנות מדויקות. אפשר לעקוב אחר תנועות מוצרים, לעקוב אחר מגמות של רכישות ובאופן כללי לבצע שינויים הכרחיים שונים כדי לוודא שאותה חנות תהיה מצוידת כהלכה, ללא מלאי עודף או חסרים. ניהול כזה מאפשר לעקוב אחר הזמנות, לנצל משאבים בצורה טובה יותר, לספק עדכונים שוטפים ללקוחות על אודות המוצרים ולבצע שינויים במחיר בעת הצורך בלי כל בעיה.

קידום ושיווק האתר – חלק אינטגרלי בהצלחת העסק!


ביסוס נוכחות מקוונת חזקה באמצעות תוכן מרתק, עדכונים שוטפים ושימוש אסטרטגי במילות מפתח תורם לשיפור הנראות במנועי החיפוש ומוביל לתנועה רבה יותר. נוסף לכך, ניצול פלטפורמות מדיה חברתית מאפשר שימוש במרחב מתאים ליצירת חיבורים עם לקוחות פוטנציאליים, שיתוף מבצעים ובניית קהילה סביב המותג.
קמפיינים אסטרטגיים לקידום מכירות, כולל הנחות, מבצעים מיוחדים ומבצעים בלעדיים, משמשים דרכים יעילות לגיוס לקוחות חדשים ולשימור לקוחות קיימים. שיווק במייל, כאשר הוא מבוצע ביעילות, מעדכן את הלקוחות על מוצרים חדשים, מבצעים ואירועים קרובים, יוצר תקשורת טובה איתם ומעודד רכישות חוזרות. שיתופי פעולה עם משפיעני רשת, בלוגרים או עם שותפים שונים בתעשייה יכולים גם הם לעזור בהגעה ללקוחות נוספים ושיפור האמינות של המותג. משוב מלקוחות מסייע בהתאמות באסטרטגיה, ומבטיח שמאמצי הקידום עולים בקנה אחד עם מגמות השוק והעדפות הלקוחות ולכן חשוב לבצע גם אותו לעיתים.

חברת סליקה

שיתוף פעולה עם חברת סליקת כרטיסי אשראי מקצועית ומובילה בתחום הכרחי להצלחת החנות האינטרנטית. חברת סליקה אמינה ומנוסה מאפשרת העברה בטוחה ויעילה של כספים בין הלקוח, החנות האינטרנטית והבנקים המעורבים, בהתאמה. היא פועלת כמתווך האחראי לאימות הלגיטימיות של העסקה, אישור תשלומים וניהול המורכבות של המערכת הפיננסית כולה. באמצעות שימוש בהצפנה ובאמצעי אבטחה אחרים, חברות הסליקה של היום מבטיחות שפרטי לקוחות רגישים, כגון פרטי כרטיס אשראי, יישארו מוגנים במהלך עסקאות מקוונות.
חברת סליקה מתאימה את השירות לחנות האינטרנטית, מאפשרת מעקב אחר עסקאות, ניהול חיובים ומספקת דוחות כספיים מפורטים. עובדה זו לא רק מפשטת את ניהול הפן הזה לעסק המקוון אלא גם יוצרת אמון בקרב הלקוחות, בידיעה שהעסקאות שלהם מעובדות בצורה מאובטחת ושקופה. בחירת חברת סליקה אמינה המותאמת לצרכים הספציפיים של החנות המקוונת היא החלטה חשובה, המשפיעה על האמינות הכוללת של פלטפורמת המסחר האלקטרוני ובמקביל על נכונות הלקוח לסגור עסקה.

לסיכום

בניית והקמת חנות אינטרנטית, ולא משנה באיזה תחום מדובר, אילו מוצרים יש בה וגם באיזו כמות, היא אתגר של ממש. היא מצריכה התייחסות לפרמטרים רבים, ולא רק לעיצוב ולתפעול עצמו. אם אתם בוחרים בכיוון הזה, מומלץ לכם להיעזר במומחים או לכל הפחות ללמוד ולהתמקצע כדי לנצל כהלכה את כל היתרונות שמציעה חנות כזו ובעיקר את ההזדמנות להצליח להגיע לקהלים גדולים. 

לא הצטרפת עדיין?
עוד באותו נושא
איך לקבל רישיון עסק? הכל על רישוי עסקים
דוח רווח והפסד – איך עושים דוח רווח והפסד בצורה נכונה?
ניהול עובדים נכון, איך עושים את זה?
רווח תפעולי: מה זה אומר?
חשבוניות ישראל – כל מה שצריך לדעת
גוגל אנליטיקס – המדריך המלא
פיקסל פייסבוק – מה זה בכלל?
מס שלילי – מי זכאי למס הכנסה שלילי?
תוכנה לניהול עסק – הכל במקום אחד
חוק המזומן החדש
מענק עבודה לעצמאים – כל מה שחשוב לדעת
כל מה שצריך לדעת על טופס 1514
המדריך המלא להכנת תוכנית עסקית + דוגמאות
פייפאל: איך זה באמת עובד ומה חשוב לדעת?
שיווק שותפים: מה זה והאם אפשר לייצר ממנו הכנסה פסיבית?
פיצ׳רים נבחרים שלנו
feature-icon (1)
סליקת כרטיסי אשראי

הקמה ו/או חיבור מסוף סליקה

feature-icon (17)
eCommerce

הפקה אוטומטית של מסמכים

Frame 7307 (1)
POS – קופה רושמת

לחנות הפיזית שלך

feature-icon (2)
הוראות קבע

דרך האשראי או חשבון הבנק

Sign
iCount Sign

ליצור חוזים ולהחתים מרחוק

feature-icon (10)
CRM

ניהול לקוחות, עובדים ומטלות

feature-icon (3)
ניהול הוצאות

לתעד את הוצאות העסק בקלות

feature-icon (15)
ניהול מלאי

לדעת בדיוק מה יש לך בחנות.

feature-icon (13)
iCount Time

הזמן שלך מתורגם לחשבונית

feature-icon (11)
נודניק

תזכורות תשלום ללקוחות

API icon
API

לחבר את המערכת שלנו לשלך

feature-icon (9)
3D Secure

אימות של עסקאות אשראי

עדיין לא הקמת עסק? הנה פאן פאקט: עד 7 ימי עסקים ואנחנו מקימים לך עוסק ברשויות. השירות כולל ליווי של יועץ מס וגישה למערכת שלנו, במחיר מע”מם מאוד.
כבר יש לך חשבון אצלנו? אז אם יוצא לך להמליץ עלינו מדי פעם, אנחנו מזמינים אותך להצטרף לתכנית השותפים ולעשות מזה כסף.
בלעדי ללקוחות מסוף הסליקה המובנה שלנו: הבאנו את הארנק הדיגיטלי האהוב על משתמשי Apple כדי להעניק חווית תשלום חדשנית, נוחה ומאובטחת.
חברת האשראי שלך היא מקס, ויזה כאל או ישראכרט? מסוף הסליקה המובנה שלנו יעניק לך מחיר אטרקטיבי, שירות 3DS וחיבור ל-Apple pay. שנדבר על זה?

45 ימי ניסיון חינם
מחכים לך כאן

ייצוג ברשויות המס

ניהול תיק העוסק שלך מול רשויות המס, הכולל דיווח הכנסות והוצאות, חישוב מקדמות המס והגשת הדו”ח השנתי שלך. בקיצור, חוסכים לך את הרו”ח.
₪79 לחודש

סליקת כרטיסי אשראי

חיבור למסוף סליקה קיים או הקמת מסוף חדש. עבור מסוף הסליקה של iCount, התשלום החודשי יהיה 30 ש"ח בחודש

שמירת כרטיסי אשראי

פיצ'ר שמירת כרטיסי האשראי מעניק לך אחסון מוצפן ומאובטח של פרטי האשראי של הלקוחות. כך שברגע שצריך לחייב, הכל כבר זמין לך.
₪20 לחודש

חיבור אתר מכירות

התחברות מהירה לפלטפורמות המסחר המובילות בעולם על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪20 לחודש לחיבור בודד
Shopify, Wix, Etsy

חיבור WooCommerce

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪175 תשלום חד פעמי

חיבור מג’נטו

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪60 לחודש

מה קורה קוקי?

האתר שלנו משתמש בקובצי Cookie בשביל לשפר את חווית הגלישה שלך ולהתאים לך תכנים פרסומיים, והמשך הגלישה בו מהווה הסכמה לשימוש בקובצי Cookie. ניתן לבטל את ה-Cookies שלנו דרך הגדרות הדפדפן שלך. גלישה נעימה 🙂

45 ימי ניסיון חינם מתחילים
בהקמת חשבון :)