מה שרצית לדעת, ויותר.

נודניק – הופך את הגבייה לאוטומטית

נודניק – הופך את הגבייה לאוטומטית

מודול הנודניק הוא השותף האוטומטי והחרישי שלך לעסק, זה שלא ישן, לא אוכל ולא שותה וכל כולו עסוק בלנהל גביית כספים מלקוחות שטרם שילמו. באמצעות מודול הנודניק ניתן להגדיר למערכת לשלוח הודעות תזכורת אוטומטיות ללקוח שטרם שילם בגין מסמך פתוח. הודעות התזכורת יכולות להשלח דרך אימייל ו/או דרך SMS למי שיש חיבור SMS פעיל במערכת ואפילו יכולות לאפשר ללקוח לשלם מיידית מתוך ההודעה.

כדי להפעיל את מודול הנודניק יש להיכנס ל"מערכת->הגדרות->מודולים נוספים" ולהפעיל את מודול "נודניק".

 

תזכורות ידניות

לא תמיד רוצים לתזכר לקוחות בצורה אוטומטית, ולכן תוכנת הגבייה מאפשרת למי שרוצה לשלוח תזכורת בצורה יזומה וסלקטיבית, אבל עדיין בדרך מאוד נוחה. iCount מציעה שתי אפשרויות שילוח ידניות:

מתוך עמוד חיפוש מסמכים:

  1. מתוך דוח המסמכים שבתוך כרטיס הלקוח

מתוך עמוד חיפוש מסמכים, יש להגדיר חיפוש של מסמכים פתוחים בלבד:

אחרת המערכת לא תציג בכלל אפשרות לשלוח תזכורת.

וברגע שיש מסמכים פתוחים בתוצאות החיפוש, המערכת תאפשר לסמן את המסמכים שבגינם אנחנו רוצים לתזכר:

ואז ללחוץ על לחצן התזכורת:

לאחר הלחיצה תקפוץ חלונית ששואלת איך רוצים לתזכר את הלקוח ותציג את האפשרויות הזמינות. יש לסמן את האפשרויות הרצויות וללחוץ על "לשלוח".

תזכורות אוטומטיות

מטרת מודול הנודניק היא להזכיר ללקוח בצורה אוטומטית שהוא טרם שילם וגם לאפשר לו תשלום עצמי במקרים מסוימים. המודול יעבור על כל המסמכים הפתוחים (כלומר אלה שיש להם יתרה וטרם יצא בגינם מסמך שמראה שהיה תשלום) ויוציא ללקוח הודעה עם קישור למסמך ואפילו קישור לתשלום באשראי (למי שמחובר למסוף לסליקת אשראי). הלקוח מקבל את ההודעה, לוחץ על קישור לצפיה במסמך ויכול ללחוץ על קישור לתשלום מיידי ופשוט לשלם מיד באמצעות כרטיס אשראי.

למי שמפעיל את מודול ה"נודניק" יש אפשרות להגדיר למערכת איך לשלוח את הודעות התזכורת האלה ללקוחות: אימייל או SMS. את ההגדרה הזו ניתן לראות ב"מערכת->הגדרות->הגדרות אוטומציה" רק אחרי שמפעילים את מודול הגבייה הנודניק:

איך קובעים את תדירות התזכורות

תדירות התזכורות היא החלטה אישית וכל עסק יכול לבחור כמה עקבי ועיקש הוא רוצה להיות וכמה פעמים הוא רוצה לתזכר את הלקוחות שלו על כל מסמך. כפי שניתן לראות בתמונה למעלה, יש אפשרות להקליד רשימה מופרדת בפסיקים של כמה ימים אחרי תאריך התשלום אנחנו רוצים לשלוח את תזכורות הגבייה. בדוגמה למעלה, למשל, ניתן לראות הגדרה שמורכבת מ 0,7,10,14,21 – מה שאומר שהלקוח יקבל תזכורת ביום 0 (כלומר היום בו יגיע מועד התשלום), יום 7 (כלומר שבעה ימים אחרי מועד התשלום) וכך הלאה. סה"כ חמש תזכורות. ניתן להגדיר כמה תזכורות שרוצים.
כדי להגדיר תזכורת אחת, יומיים אחרי תאריך התשלום ניתן לכתוב פשוט 2. כדי להגדיר שתי תזכורות, הראשונה שלושה ימים אחרי תאריך התשלום והשניה 10 ימים אחרי תאריך התשלום ניתן להקליד 3,10.

אגב – הסדר של המספרים לא משנה. 1,2,3 או 1,3,2 זה אותו דבר מבחינת המערכת.

המערכת למעשה תבדוק לפי תאריך התשלום בחשבונית או תאריך התשלום בחשבון העסקה מתי אמור להתקבל תשלום, תבדוק אם למסמך יש יתרה, ותתחיל לתזכר את הלקוח במידת הצורך. במקרה שהלקוח שילם אחרי התזכורת הראשונה, הוא כבר לא יקבל תזכורות נוספות בגין המסמך הזה.

ניתן גם לתזכר את הלקוחות לפני שגיע מועד התשלום על ידי הכנסת מועד שלילי. למשל, אם נכניס:

-5,-2,0,5,10

המערכת תתזכר את הלקוח חמישה ימים לפני מועד התשלום, יומיים לפני מועד התשלום, ביום התשלום, חמישה ימים לאחר מועד התשלום ועשרה ימים לאחר מועד התשלום.

המלל בהודעה ישתנה בהתאם ואם עדיין לא עבר מועד התשלום ההודעה תעדכן את הלקוח שהתאריך לתשלום עומד להגיע ותזכיר לו מה תאריך התשלום. בשני המקרים, גם אם תאריך התשלום עבר וגם אם תאריך התשלום עדיין לא הגיע, ההודעה תכלול קישור לתשלום במידה ויש קישור לתשלום.

נודניק נודניק, אבל מכבד את שומרי השבת

הנודניק חכם, ויודע לא לשלוח תזכורות ללקוחות במהלך השבת. במקום לשלוח בשבת, המערכת יודעת להעביר כל תזכורת שהייתה אמורה להישלח בשבת ישירות ליום ראשון כך שלקוח שאמור לקבל את התזכורת בשבת, יקבל אותה בראשון.

אפשרות תשלום עצמי בכרטיס אשראי

אין דרך נוחה יותר מגביה בכרטיס אשראי. זה מיידי, זה זמין, והכי קל ללקוחות שלך לקבל אשראי מחברות האשראי. מי שמחבר את ה iCount שלו למסוף אשראי יכול להנות, בין השאר, מהיכולת לאפשר ללקוחות לשלם על חשבוניות / חשבוניות עסקה לבד. זה אומר שבכל פעם ששולחים ללקוח חשבונית מס או חשבון עסקה, המייל שמגיע אל הלקוח מכיל גם קישור לצפיה במסמך וגם קישור לתשלום עבור המסמך. אגב – גם אם הוצאת את המסמך ולא סימנת לאפשר תשלום עצמי באשראי, ניתן להיכנס למסמך מתוך החיפוש – ואז מהאפשרויות שלו לבחור לייצר קישור באשראי:

ברגע שלמסמך יש קישור לתשלום באשראי, הנודניק יודע לשלוח ללקוח באותה הודעה גם קישור למסמך וגם קישור לתשלום מיידי באשראי:

כשהלקוח משלם באשראי בעצמו, המערכת תוציא לו קבלה (במידה וזו חשבונית מס) או חשבונית מס קבלה (במידה וזה חשבון עסקה) ותשלח לו את המסמך ישירות למייל. בנוסף, ייצא מייל למי שהפיק את המסמך הזה במקור, ויידע אותו שהתקבל תשלום בגין המסמך.

נודניק בינלאומי - תומך בריבוי שפות

מי שמפעיל את אפשרות הנודניק יראה מיד שבכל מסמך שנוצר במערכת יש עכשיו אפשרות נוספת של הגדרת שפה. כל המסמכים שיוצאים מוגדרים לעברית כברירת מחדל ואפשר לשנות את זה בשתי דרכים:

  1. שפת הנודניק של המסמך תשתנה לאנגלית במידה ותשלחו את המסמך למייל באנגלית. כלומר המערכת תזהה אוטומטית שהמסמך נשלח בגרסה באנגלית ותצא מנקודת הנחה שהלקוח צריך להיות מתוזכר באנגלית ולכן תגדיר את המסמך לאנגלית.
  2. לכל מסמך ניתן להיכנס בצורה ידנית מתוך החיפוש, ואז להגדיר ב"פירוט" את השפה שלו.

חשוב לציין שלהגדרת השפה הזו אין שום השפעה מלבד על הנודניק שלו.

נודניק סלקטיבי - לא חייבים לנדנד לכל הלקוחות

יתכן ויש לקוחות מסוימים שנרצה להוציא מהנודניק, כדי שלא יקבלו הודעות. לקוחות VIP, או לקוחות שמסיבה אחרת לא צריך לנדנד להם. ניתן להגדיר ברמת הלקוח שאין לשלוח לו הודעות נודניק.

כדי להוציא לקוח מסוים מהנודניק יש למצוא אותו מתוך חיפוש->לקוחות, ללחוץ עליו כדי להיכנס לכרטיס שלו, ואז ללחוץ בטאבים על "נודניק":

כפי שרואים ניתן לסמן בוי את האפשרות "לא לשלוח נודניק" ולשמור. מאותו רגע, הלקוח הזה לא יקבל התראות נודניק אפילו אם יש לו חובות פתוחים הממתינים לתשלום.

לא מצאת מה שחיפשת?
לא מצאת מה שחיפשת? צוות התמיכה שלנו ישמח לעמוד לשירותך כאן
עוד באותו נושא
וולטרים – הנה השאלות הכי נפוצות שקיבלנו משליחי Wolt
איזה מסמך להפיק כשלקוח משלם לי?
חיבור לקארדקום / ווריפיי
יבוא הוצאות מאקסל
יומן
סליקת אשראי
איך לחבר סליקה לאתר-WIX
הקפאת חיובים בהוראת קבע
חשבוניות וקבלות אוטומטיות לאתרים
פורטל לקוחות
הנהלת חשבונות לעמותות
שליחת הודעות SMS
מדריך ליצירת עמודי סליקה (רידיירקט)
זימון תורים
הבוסטר – מקדם המכירות
פיצ׳רים נבחרים שלנו
eCommerce-menu

הפקה אוטומטית של מסמכים

Frame 7307 (3)

הקמה ו/או חיבור מסוף סליקה

Frame 7307

קופה רושמת לחנות הפיזית שלך

kava-menu

דרך האשראי או חשבון הבנק

CRM-menu

ניהול לקוחות, עובדים ומטלות

project-menu

לשלוט בתקציב של כל פרויקט

time-menu

הזמן שלך מתורגם לחשבונית

stock-menu

הקמה ו/או חיבור מסוף סליקה

doc-menu

לתעד את הוצאות העסק בקלות

tazrim-menu

לצפות את תזרים המזומנים שלך

Frame 7307

תזכורות תשלום ללקוחות

API-menu

לחבר את המערכת שלנו לשלך

אולי יעניין אותך
freelance-icon

ההמלצה שלנו לעסק שלך

ecommerce-icon

איקומרס ומכירת מוצרים

פתיחת עסק חדש
שירות הקמה וליווי עסק יד ביד

סליקת כרטיסי אשראי

חיבור למסוף סליקה קיים או הקמת מסוף חדש. עבור מסוף הסליקה של iCount, התשלום החודשי יהיה 30 ש"ח בחודש

שמירת כרטיסי אשראי

פיצ'ר שמירת כרטיסי האשראי מעניק לך אחסון מוצפן ומאובטח של פרטי האשראי של הלקוחות. כך שברגע שצריך לחייב, הכל כבר זמין לך.
₪20 לחודש

חיבור אתר מכירות

התחברות מהירה לפלטפורמות המסחר המובילות בעולם על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪20 לחודש לחיבור בודד
Shopify, Wix, Etsy

חיבור WooCommerce

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪175 תשלום חד פעמי

חיבור מג’נטו

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪60 לחודש

הוראות קבע

הפיצ'ר שיאפשר לך וללקוחות להקים הוראת קבע בנקאית או באשראי בשביל להפוך את הגבייה לאוטומטית. בשביל להפעיל את פיצ’ר הוראות הקבע באשראי חובה להפעיל גם מודל סליקת אשראי ושמירת אשראי.
₪30 לחודש
+ 22 אג' לכל ניסיון חיוב

מה קורה קוקי?

האתר שלנו משתמש בקובצי Cookie בשביל לשפר את חווית הגלישה שלך ולהתאים לך תכנים פרסומיים, והמשך הגלישה בו מהווה הסכמה לשימוש בקובצי Cookie. ניתן לבטל את ה-Cookies שלנו דרך הגדרות הדפדפן שלך. גלישה נעימה 🙂

45 ימי ניסיון חינם מתחילים
בהקמת חשבון :)