מערכת ה CRM של iCount למעשה מאפשרת לך לראשונה לשלב בין מערכת הנהלת החשבונות שלך לבין מערך ניהול הלקוחות שלך בצורה שקופה. אין צורך לתכנת, אין צורך לתחזק ואין צורך לעשות שמיניות באויר שהמידע על הלקוחות יהיה זמין ועדכני לכל המחלקות. ה CRM הינו חלק אינטגרלי ממערכת iCount ופשוט מופיע בתור עוד אפשרות בתפריט המערכת.

מכיוון שהעבודה עם ה CRM ב iCount היא למעשה חלק אינטגרלי מ iCount, ברגע שמפעילים את ה CRM ניהול הלקוחות עדיין נעשה מאותו מקום, וניהול הספקים מאותו מקום, רק שמה שתראו זה שלניהול הלקוחות והספקים מתווספות יכולות רבות כמו למשל תיוגים, סטטוסים, שיוך משימות וקבצים ועוד.

יכולות ה CRM של iCount

ניהול לקוחות מתקדם
ניהול משימות
תיעוד אירועים
טפסים לתפיסת לידים
חיבור למרכזיית טלפונים בענן
ניהול יומן
פייפליין
זימון תורים
תוסף לג'ימייל

כדי להפעיל את מודול ה CRM שלנו, יש להיכנס ל"מערכת->הגדרות->מודולים", להפעיל את מודול "CRM" ולרענן את העמוד. מיד לאחר מכן תופיע בתפריט עוד עמודה שנקראת CRM עם כל האפשרויות.

בהצלחה!