מערכת ה CRM של iCount למעשה מאפשרת לך לראשונה לשלב בין מערכת הנהלת החשבונות שלך לבין מערך ניהול הלקוחות שלך בצורה שקופה. אין צורך לתכנת, אין צורך לתחזק ואין צורך לעשות שמיניות באויר שהמידע על הלקוחות יהיה זמין ועדכני לכל המחלקות. ה CRM הינו חלק אינטגרלי ממערכת iCount ופשוט מופיע בתור עוד אפשרות בתפריט המערכת.

מכיוון שהעבודה עם ה CRM ב iCount היא למעשה חלק אינטגרלי מ iCount, ברגע שמפעילים את ה CRM ניהול הלקוחות עדיין נעשה מאותו מקום, וניהול הספקים מאותו מקום, רק שמה שתראו זה שלניהול הלקוחות והספקים מתווספות יכולות רבות כמו למשל תיוגים, סטטוסים, שיוך משימות וקבצים ועוד.

נכון להיום ה CRM מציע

  1. הרחבה של מערכת ניהול הלקוחות המובנית ב iCount
  2. הרחבה של מערכת ניהול הספקים שיש ב iCount
  3. ניהול משימות – שכולל תזכורות, שיוך משימות לעובדים, מעקב אחרי התקדמות, עדכונים פנימיים ועוד
  4. ניהול תיעוד – שמאפשר תיעוד מלא של כל ההתנהלות מול הלקוח, לרבות שמירת הערות, קבצים, מידע על שיחות, שינויי סטטוס, ויצירת משימות הקשורות לאירועים ספציפיים עם הלקוח
  5. ניהול Pipeline ויזואלי שמאפשר מבט מאוד היקפי על מצב העסק ובעיקר – על “מה יש בקנה”
  6. טופסי יצירת קשר – אותם ניתן להטמיע באתר ולייצר מהם לידים ישירות לתוך iCount

ועוד מגוון אפשרויות שאנחנו מוסיפים כל הזמן.

 

כדי להפעיל את מודול ה CRM שלנו, יש להיכנס ל”מערכת->הגדרות->מודולים” ולהפעיל את מודול “CRM”:

Modules

לא לשכוח לשמור :)

מיד לאחר מכן תופיע בתפריט עוד עמודה שנקראת CRM.

תגיות: