מערכת ה CRM של iCount למעשה מאפשרת לך לראשונה לשלב בין מערכת הנהלת החשבונות שלך לבין מערך ניהול הלקוחות שלך בצורה שקופה. אין צורך לתכנת, אין צורך לתחזק ואין צורך לעשות שמיניות באויר שהמידע על הלקוחות יהיה זמין ועדכני לכל המחלקות. ה CRM הינו חלק אינטגרלי ממערכת iCount ופשוט מופיע בתור עוד אפשרות בתפריט המערכת.

נכון להיום ה CRM מציע מודול ניהול משימות (שכולל תזכורות, שיוך משימות לעובדים, מעקב אחרי התקדמות, עדכונים פנימיים ועוד), מודול תיעוד (שמאפשר תיעוד מלא של כל ההתנהלות מול הלקוח, לרבות שמירת הערות, קבצים, מידע על שיחות, שינויי סטטוס, ויצירת משימות הקשורות לאירועים ספציפיים עם הלקוח) ומודול ניהול Pipeline ויזואלי שמאפשר מבט מאוד היקפי על מצב העסק ובעיקר – על “מה יש בקנה”.

כדי להפעיל את מודול ה CRM שלנו, יש להיכנס ל”מערכת->מנהלה->מודולים” ולהפעיל את מודול “CRM”:

Modules

לא לשכוח לשמור :)

מיד לאחר מכן תופיע בתפריט עוד עמודה שנקראת CRM.

תגיות: