תמיכה אמיתית – ללא טלפונים!

תמיכה

שמעת נכון. אין תמיכה בטלפון.

זו מציאות חדשה בה אין טלפונים ובמערכת iCount לא נשמע קול אדם. מה קרה? לא קרה כלום. פשוט החלטנו לא לחבר את עצמנו להליכים שיכולים להאריך את זמן השירות. קראו כאן מה שהמנכ"ל שלנו, מני מילשטיין, חושב על נושא התמיכה הטלפונית.

מבדיקה שערכנו בעצמנו, בה צלצלנו למחלקות שירות של חברות מתחרות וגם של חברות שאינן מתחרות ישירות אלא פשוט מספקות שירותים בתחומים קרובים הגענו למסקנות הבאות:

אנחנו

  • 3 דקות המתנה בממוצע למענה ראשוני לקריאה חדשה.
  • בממוצע 8 מתוך 10 פניות קיבלנו מענה סופי מיידי כבר בתשובה הראשונה.
  • 0% פניות ללא מענה.
  • פחות מעשרים דקות – זמן המתנה לפתרון סופי, מרגע פתיחת הקריאה במערכות שלנו.
  • כמעט מסביב לשעון – אצלנו יש תמיד מישהו במשמרת שעוקב אחרי המערכת. בשעות הלילה (אחרי חצות) רק קריאות דחופות מטופלות מיידית וזאת על פי שיקולו של התומך. בפועל, כמעט כל קריאה נענית גם בלילה.

כל השאר

  • 6 דקות המתנה זה הזמן הממוצע שחיכינו על הקו עד שקיבלנו מענה ראשוני.
  • בממוצע – פניה אחת מתוך עשר קיבלה מענה בשיחה הראשונית. השאר הועברו למחלקות תמיכה אחרות, או שהבטיחו שיחזרו אלינו בהמשך עם תשובה.
  • 30% אי חזרה – הבטיחו שיחזרו אלינו ולא חזרו.
  • כמעט יום שלם – חיכינו בממוצע לפתרון (זה כמובן עבור הבעיות שפתרו לנו, וזה לא כולל את הבעיות שבכלל לא פתרו….)
  • 9-18 – שעות הפעילות הממוצעות עבור התמיכה.

אנחנו מבינים שכל שקל חשוב ולכן בוחרים להסתכל על התמונה הגדולה, החשובה יותר. אנחנו בוחרים לנסות לשמר את עלויות התפעול של מערכת iCount שיהיו נמוכות ככל שניתן על מנת שנוכל לא רק לא להעלות מחירים, אלא ממש להוזיל אותם על בסיס קבוע.

בניגוד לחברות הסלולר – לא התחלנו את תחילת דרכנו עם חישובי רווח מטורפים. נהפוך הוא. בiCount יצרנו סטנדרט חדש של תמחור בשוק ואנחנו מספקים ללקוחות שלנו יום אחרי יום את השירות הזול ביותר והיעיל ביותר.

מה כל כך מיוחד בצורת העבודה שלנו ולמה אנחנו כל כך טובים?

זה מאוד פשוט – כשתומך לא "ננעל" בשיחת טלפון עם לקוח, הוא יכול לטפל ביותר לקוחות בו זמנית. שהוא יכול לטפל ביותר לקוחות בו זמנית, אנחנו למעשה צריכים פחות תומכים ואם אנחנו צריכים פחות תומכים, במקום לשלם יותר כסף במשכורות לתומכים פחות חזקים, אנחנו מחזיקים פחות תומכים אבל הרבה יותר חזקים. זו גם הסיבה שהסיכוי לקבל תשובה עם פתרון סופי כבר בדקות הראשונות גבוהה אצלנו בהרבה מאשר אצל השאר.

שלא יהיה רגע של ספק – במידת הצורך תמיד נרחיב את מחלקת התמיכה על מנת שהשירות שלנו יהיה המהיר ביותר בשוק. אנחנו רואים בשירות כמרכיב עיקרי וקריטי ממהלך הפעילות השוטפת במערכת ומבינים שכשלקוח נתקל בשאלה – זה רגע האמת על פיו אנחנו באמת נמדדים.

לסיכום – דעתנו היא שכלקוח, מה שצריך לעניין אותך זה כמה זמן המתנה יעבור עד למענה הסופי ובמבחן הזה, נכון להיום, אף אחד אפילו לא מתקרב לרמת השירות שאנחנו מציעים. אז אם עדיין לא נרשמת, זה הזמן להרשם!

לא הצטרפת עדיין?
עוד באותו נושא
איך לקבל רישיון עסק? הכל על רישוי עסקים
דוח רווח והפסד – איך עושים דוח רווח והפסד בצורה נכונה?
ניהול עובדים נכון, איך עושים את זה?
רווח תפעולי: מה זה אומר?
חשבוניות ישראל – כל מה שצריך לדעת
גוגל אנליטיקס – המדריך המלא
פיקסל פייסבוק – מה זה בכלל?
איך פותחים חנות אינטרנטית ב-12 שלבים?
מס שלילי – מי זכאי למס הכנסה שלילי?
תוכנה לניהול עסק – הכל במקום אחד
חוק המזומן החדש
מענק עבודה לעצמאים – כל מה שחשוב לדעת
כל מה שצריך לדעת על טופס 1514
המדריך המלא להכנת תוכנית עסקית + דוגמאות
פייפאל: איך זה באמת עובד ומה חשוב לדעת?
פיצ׳רים נבחרים שלנו
feature-icon (1)
סליקת כרטיסי אשראי

הקמה ו/או חיבור מסוף סליקה

feature-icon (17)
eCommerce

הפקה אוטומטית של מסמכים

Frame 7307 (1)
POS – קופה רושמת

לחנות הפיזית שלך

feature-icon (2)
הוראות קבע

דרך האשראי או חשבון הבנק

Sign
iCount Sign

ליצור חוזים ולהחתים מרחוק

feature-icon (10)
CRM

ניהול לקוחות, עובדים ומטלות

feature-icon (3)
ניהול הוצאות

לתעד את הוצאות העסק בקלות

feature-icon (15)
ניהול מלאי

לדעת בדיוק מה יש לך בחנות.

feature-icon (13)
iCount Time

הזמן שלך מתורגם לחשבונית

feature-icon (11)
נודניק

תזכורות תשלום ללקוחות

API icon
API

לחבר את המערכת שלנו לשלך

feature-icon (9)
3D Secure

אימות של עסקאות אשראי

עדיין לא הקמת עסק? הנה פאן פאקט: עד 7 ימי עסקים ואנחנו מקימים לך עוסק ברשויות. השירות כולל ליווי של יועץ מס וגישה למערכת שלנו, במחיר מע”מם מאוד.
כבר יש לך חשבון אצלנו? אז אם יוצא לך להמליץ עלינו מדי פעם, אנחנו מזמינים אותך להצטרף לתכנית השותפים ולעשות מזה כסף.
בלעדי ללקוחות מסוף הסליקה המובנה שלנו: הבאנו את הארנק הדיגיטלי האהוב על משתמשי Apple כדי להעניק חווית תשלום חדשנית, נוחה ומאובטחת.
חברת האשראי שלך היא מקס, ויזה כאל או ישראכרט? מסוף הסליקה המובנה שלנו יעניק לך מחיר אטרקטיבי, שירות 3DS וחיבור ל-Apple pay. שנדבר על זה?

45 ימי ניסיון חינם
מחכים לך כאן

סליקת כרטיסי אשראי

חיבור למסוף סליקה קיים או הקמת מסוף חדש. עבור מסוף הסליקה של iCount, התשלום החודשי יהיה 30 ש"ח בחודש

שמירת כרטיסי אשראי

פיצ'ר שמירת כרטיסי האשראי מעניק לך אחסון מוצפן ומאובטח של פרטי האשראי של הלקוחות. כך שברגע שצריך לחייב, הכל כבר זמין לך.
₪20 לחודש

חיבור אתר מכירות

התחברות מהירה לפלטפורמות המסחר המובילות בעולם על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪20 לחודש לחיבור בודד
Shopify, Wix, Etsy

חיבור WooCommerce

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪175 תשלום חד פעמי

חיבור מג’נטו

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪60 לחודש

הוראות קבע

הפיצ'ר שיאפשר לך וללקוחות להקים הוראת קבע בנקאית או באשראי בשביל להפוך את הגבייה לאוטומטית. בשביל להפעיל את פיצ’ר הוראות הקבע באשראי חובה להפעיל גם מודל סליקת אשראי ושמירת אשראי.
₪30 לחודש
+ 22 אג' לכל ניסיון חיוב

מה קורה קוקי?

האתר שלנו משתמש בקובצי Cookie בשביל לשפר את חווית הגלישה שלך ולהתאים לך תכנים פרסומיים, והמשך הגלישה בו מהווה הסכמה לשימוש בקובצי Cookie. ניתן לבטל את ה-Cookies שלנו דרך הגדרות הדפדפן שלך. גלישה נעימה 🙂

45 ימי ניסיון חינם מתחילים
בהקמת חשבון :)