כבר אמרו את זה לפנינו, המשאב היקר ביותר בעידן הנוכחי הוא הזמן שלנו.
זמן זה הדבר היחיד שאין לו מסגרת אשראי או חריגה, ואי אפשר ללוות מאף אחד…
אם הבנתם את זה, אתם כבר בדרך הנכונה.
בעידן של תקשורת מהירה כל כך, בזכות האינטרנט, צריך להבין איפה אפשר (ואפילו חייב) לייעל זמנים ובכך לחסוך עלויות ולהספיק יותר.
לכן ריכזנו כאן חמש עצות זהב לייעול הזמן שלכם. וכדי להרוויח הכי הרבה מהטיפים האלו – כדאי להתחיל ליישם כבר עכשיו!
לחסוך זמן בניהול העסק – 5 עצות שימושיות!
חשבונית אוטומטית
שירות המאפשר לכם להכניס פרטים של כל לקוח לכרטיס לקוח, כולל כתובות מייל, מגורים וטלפון, וכך בכל תשלום שהתקבל החשבונית כבר מלאה בכל הפרטים. ברגע שהתקבל התשלום החשבונית הדיגיטלית יוצאת ומגיעה מיידית ללקוח!
מינימום התעסקות שלכם מקסימום תוצאה וסדר.
תשלומים בהוראת קבע
אם תכנסו היום לסניף בנק אתם תבינו לבד לאן נעלמו כל האנשים, כמעט הכל עבר לאינטרנט. הבנקים כבר הבינו את זה וצימצמו את כח האדם בסניפים. גם אתם כבעלי עסקים צריכים להשתנות בהתאם כבר עכשיו.
העבירו את התשלומים הקבועים שלכם להוראת קבע. בתוכנה לניהול העסק בה אתם משתמשים תוכלו לעקוב על ההוצאות גם בהוראות קבע, ולדעת מה יורד ומתי, בכל זמן. אין צורך לעמוד בתורים, לגשת לאל-תור או להמתין לשירות בטלפון. והכי חשוב, למנוע איחורים בתשלומים ולהתנהל תקין.
מערכת CRM
בטח כבר שמעתם את המושג הזה, כולם כבר מדברים על זה כי זה באמת יעיל. מערכת CRM היא מערכת לניהול לקוחות. כרטיס אחד לכל לקוח, המאגד את כל מה שצריך לדעת עליו. פרטים אישיים, תשלומים, מה קנה, מתי, האם התלונן או מחכה לתשובה מסויימת, מי טיפל ועוד. כך, תוך כמה רגעים, יפתח לכם מול העיניים כל 'הסיפור' של אותו לקוח מיום שפנה אליכם. דוגמה קטנה, לקוח קנה סל-קל לתינוק לפני 4 חודשים, אתם כבר היום יודעים להציע לו עגלה לילד במבצע מיוחד עבורו. דוגמה אחרת, רגע לפני סוף האחריות לשלוח התראה לחידוש/בדיקה ועוד. דברים כאלו מוסיפים לתחושה הטובה של הלקוח וכמובן מוסיפים לחשבון הבנק שלנו. בנוסף, לקוח שפתח תלונה מסויימת לא ישכח ויקבל טיפול יעיל.
טכנולוגיית מחשוב ישנה בעסק
הבוגרים שבינכם יכולים לשים לב לקופאיות בסופר, שפעם הקלידו כל מחיר לכל מוצר והיום מעבירות מצד לצד את המוצר והכל נספר לחשבון ואפילו מתעדכן במערכת לניהול מלאי, מבלי לעשות שום פעולה נוספת. אז לא רק בסופר, אלא בכל תחום, מחשוב חדיש יותר מייעל את הזמן ומונע הרבה תקלות וטעויות אנוש. העידכון המיידי והפעולות שנעשות באופן אוטומטי מקצרות את זמן ההתעסקות ומשאירות אתכם, או את העובדים שלכם, לעשות את מה שחשוב באמת!
החדשות הרעות: האוטומציה הזו לא כ"כ פשוטה.
החדשות הטובות: שירותי מחשוב לעסק כבר לא יקרים כמו בעבר.
תוכנה לניהול עסק
בגדול, פעולות שעד לא מזמן היו גוזלות הרבה זמן, או לא נעשות כלל, היום אפשר לעשות ברגע אחד, אפילו מהכורסה בבית. לכן חשוב כבר היום לעבור להשתמש בתוכנה כזו.
חשוב למצוא תוכנה שתסתדרו איתה מצוין, ותדעו להוציא ממנה את כל האפשרויות שאתם צריכים. חשבוניות דיגיטליות, מערכת סליקה, מעקב לקוחות, הוצאות והכנסות (גם עתידיות), ניהול עובדים ומשימות ועוד.
היא לא רק תייעל את הזמן שלכם, היא תשדרג את שירות הלקוחות שאתם נותנים ואת המעקב שלכם אחר כל צעד בעסק. אפילו הגשת הדוח השנתי תהיה קלה יותר
חשוב לא פחות, תוכלו לתכנן את הצעדים הבאים נכון בעזרת המעקב.
אלו העצות העיקריות שלנו, אבל זה לא הכל!
אנחנו יודעים שלא בונים את העסק רק על סמך טיפים שקראנו באינטרנט. אבל בעלי עסקים המשתמשים בעצות אלו כבר חוסכים המון זמן ומפנים אותו לדברים חשובים יתר.
עברו למחשב חדש יותר ושירותי ניהול עסק באינטרנט, הקפידו לשלם בהוראות קבע מה שאפשר, נהלו את הלקוחות והעובדים שלכם ביעילות וניהול העסק יהפוך לעניין שגוזל מכם הרבה פחות זמן.
לכן אל תחכו ואל תסתפקו במה שעובד לכם עכשיו. העולם מתקדם והעסק שלכם ביחד איתו.
קחו את העסק צעד קדימה מבחינת סדר וניהול הזמן,
ותפנו לעצמכם יותר זמן עבור פיתוח העסק משפחה ומנוחה.
שתהיה התייעלות חכמה ובהצלחה!