איך לנהל נכון את המשימות בעבודה?

ניהול משימות בעבודה

רבים מהעסקים משקיעים לא מעט שעות בעבודה, ולעיתים גם על חשבון המשפחה והמנוחה הכה חשובה, פשוט כי הם לא הספיקו שורת משימות. עם זאת, ברוב המקרים אין זה נכון להאשים את ממד הזמן, כי לרוב האשמה נעוצה באופי ההתנהלות, כך שאם רק נעזרים בכלים ייעודיים מתאימים, ניתן לגלות שחוסכים זמן רב ועדיין עומדים ביעדים, כאשר לא רק חוסכים זמן, אלא גם מונעים עצבים מיותרים ועלויות משלימות, כאלו שבסופו של יום אינן באמת נחוצות. מכאן שאם גם אתם מבקשים לנהל כראוי את סך המשימות בעבודה, מוטב שתכירו מגוון כלים ייעודיים:

שילוב מנצח

באופן כללי כל מקום עבודה צריך תוכנת ניהול עסק מובילה, צריך לייעל שני מערכים חשובים: הן את מערכת החשבונאות והן את מערכת הWEB, כאשר אבטחת מידע מהווה פרמטר משפיע. אם רק משקיעים בשני הנדבכים, זוכים לגלות שפתאום אין מיילים חוזרים עם שאלות מיותרות, סוף החודש נסגר באופן הרבה יותר חלק, השירות שמוענק ללקוחות משאיר רושם טוב, המעקב הרבה יותר פשוט ויעיל ובאופן כללי מגוון נדבכים נוספים מתחום העבודה יוצאים מורווחים.

מערכת CRM

אחד מהכלים היותר חשובים מתייחס למערכת CRM מהי מערכת CRM? ראשית נציין שכל מערכת מעין זו מציעה שירות מעט שונה. מערכת CRM של ICOUNT למשל, מסוגלת לשלב בין מערך ניהול הלקוחות לבין הנהלת חשבונות, כך שאין צורך יותר להתרוצץ, אלא באופן פשוט ויעיל המידע המלא אודות הלקוחות זמין עבור כל צורך רצוי, כאשר בין היתר המערכת מאפשרת לשלב מגוון פעולות נוספות, קרי שיוך קבצים, תיוג סטטוס פנייה, תיעוד אירועים, ניהול לקוחות מתקדם, ניהול משימה, זימון תורים, ניהול יומן, ניהול עובדים, ניהול זמן, ניהול טפסים לתפיסת לידים וכדומה.

קראו עוד על: מערכת crm של icount

ניהול הוצאות

מעקב אחר ההוצאות מאוד חשוב, וזאת כי הוא מגדיר מגוון מהלכים נוספים. כך למשל מערך ניהול הוצאות מאפשר להגדיר סוגי הוצאות, ולו באמצעות קודים מוגדרים שניתנים בעת הצורך לשינוי, כאשר הזנת הנתונים שנוגעת להוצאות כוללת שורת פרמטרים חשובה, קרי סך הסכום שכולל מע"מ, סוג ההוצאה, רשימה של הוצאות שכבר שולמו, פרטים אודות הספק, תאריכים רלוונטיים וכדומה. פה נחדד שחשוב לוודא שאת האופציה הזו מגבה אפליקציה ייעודית, כך שההתנהלות תהיה הרבה יותר נוחה וזמינה.

ניהול הוראות קבע

כל מי שבעל ניסיון בניהול עסק כבר מכיר את רשימת היתרונות שמאחורי הוראת קבע ואם נסכם אותן, נציין שהן מאפשרות לפשט את תהליך העבודה, לשמור על סדר, לייצר אוטומציה ולהשיג שיתוף פעולה ממושך מול הלקוח. פה נציין שניתן לבחור בין הוראת קבע בכרטיסי אשראי (שאומנם דורשת עמלה יותר גבוהה אך היא מאפשרת חיוב חוזר אוטומטי והתחלת שיתוף פעולה מידי), ומצד שני ניתן לבחור בהוראת קבע בנקאית, כזו שמציעה את העמלה הנמוכה ביותר.

מסקנה?

מכאן שאם מבקשים שלא מעט יקרה בעסק מבלי לשכור עובדים נוספים, אם מבקשים להימנע מטעויות אנוש ואם מבקשים לייעל את זמן העבודה ולהשאיר רושם טוב על הלקוחות, הרי שיש כמה כלים שגם אתם צרכים להכיר!

לא הצטרפת עדיין?
עוד באותו נושא
איך לקבל רישיון עסק? הכל על רישוי עסקים
דוח רווח והפסד – איך עושים דוח רווח והפסד בצורה נכונה?
ניהול עובדים נכון, איך עושים את זה?
רווח תפעולי: מה זה אומר?
חשבוניות ישראל – כל מה שצריך לדעת
גוגל אנליטיקס – המדריך המלא
פיקסל פייסבוק – מה זה בכלל?
איך פותחים חנות אינטרנטית ב-12 שלבים?
מס שלילי – מי זכאי למס הכנסה שלילי?
תוכנה לניהול עסק – הכל במקום אחד
חוק המזומן החדש
מענק עבודה לעצמאים – כל מה שחשוב לדעת
כל מה שצריך לדעת על טופס 1514
המדריך המלא להכנת תוכנית עסקית + דוגמאות
פייפאל: איך זה באמת עובד ומה חשוב לדעת?
פיצ׳רים נבחרים שלנו
feature-icon (1)
סליקת כרטיסי אשראי

הקמה ו/או חיבור מסוף סליקה

feature-icon (17)
eCommerce

הפקה אוטומטית של מסמכים

Frame 7307 (1)
POS – קופה רושמת

לחנות הפיזית שלך

feature-icon (2)
הוראות קבע

דרך האשראי או חשבון הבנק

Sign
iCount Sign

ליצור חוזים ולהחתים מרחוק

feature-icon (10)
CRM

ניהול לקוחות, עובדים ומטלות

feature-icon (3)
ניהול הוצאות

לתעד את הוצאות העסק בקלות

feature-icon (15)
ניהול מלאי

לדעת בדיוק מה יש לך בחנות.

feature-icon (13)
iCount Time

הזמן שלך מתורגם לחשבונית

feature-icon (11)
נודניק

תזכורות תשלום ללקוחות

API icon
API

לחבר את המערכת שלנו לשלך

feature-icon (9)
3D Secure

אימות של עסקאות אשראי

עדיין לא הקמת עסק? הנה פאן פאקט: עד 7 ימי עסקים ואנחנו מקימים לך עוסק ברשויות. השירות כולל ליווי של יועץ מס וגישה למערכת שלנו, במחיר מע”מם מאוד.
כבר יש לך חשבון אצלנו? אז אם יוצא לך להמליץ עלינו מדי פעם, אנחנו מזמינים אותך להצטרף לתכנית השותפים ולעשות מזה כסף.
בלעדי ללקוחות מסוף הסליקה המובנה שלנו: הבאנו את הארנק הדיגיטלי האהוב על משתמשי Apple כדי להעניק חווית תשלום חדשנית, נוחה ומאובטחת.
חברת האשראי שלך היא מקס, ויזה כאל או ישראכרט? מסוף הסליקה המובנה שלנו יעניק לך מחיר אטרקטיבי, שירות 3DS וחיבור ל-Apple pay. שנדבר על זה?

45 ימי ניסיון חינם
מחכים לך כאן

ייצוג ברשויות המס

ניהול תיק העוסק שלך מול רשויות המס, הכולל דיווח הכנסות והוצאות, חישוב מקדמות המס והגשת הדו”ח השנתי שלך. בקיצור, חוסכים לך את הרו”ח.
₪79 לחודש

סליקת כרטיסי אשראי

חיבור למסוף סליקה קיים או הקמת מסוף חדש. עבור מסוף הסליקה של iCount, התשלום החודשי יהיה 30 ש"ח בחודש

שמירת כרטיסי אשראי

פיצ'ר שמירת כרטיסי האשראי מעניק לך אחסון מוצפן ומאובטח של פרטי האשראי של הלקוחות. כך שברגע שצריך לחייב, הכל כבר זמין לך.
₪20 לחודש

חיבור אתר מכירות

התחברות מהירה לפלטפורמות המסחר המובילות בעולם על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪20 לחודש לחיבור בודד
Shopify, Wix, Etsy

חיבור WooCommerce

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪175 תשלום חד פעמי

חיבור מג’נטו

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪60 לחודש

מה קורה קוקי?

האתר שלנו משתמש בקובצי Cookie בשביל לשפר את חווית הגלישה שלך ולהתאים לך תכנים פרסומיים, והמשך הגלישה בו מהווה הסכמה לשימוש בקובצי Cookie. ניתן לבטל את ה-Cookies שלנו דרך הגדרות הדפדפן שלך. גלישה נעימה 🙂

45 ימי ניסיון חינם מתחילים
בהקמת חשבון :)