חמישה שירותי ענן שכל חברה צריכה

שירותי-ענן

ניהול עסק, באשר הוא, אינו דבר פשוט. מטרת העל של כל חברה היא לבצע כל פעולה במינימום זמן וכסף, מה שמאפשר לשפר את התנהלותה ולהגדיל את רווחיה. לא כולם נותנים על כך את הדעת, אבל המפתח להצלחה הזו נמצא דווקא בענן – אלו הם אותם שירותי ענן ממוחשבים, אשר ההתבססות עליהם מהווה כיום מגמה כלל עולמית. לפניכם סקירה של חמישה שירותים, מבוססי ענן, שרצוי מאד שתאמצו גם בעסק שלכם.

  1. שירותי הנהלת חשבונות בענן – הנהלת חשבונות עומדת בבסיסו של כל עסק, כאשר זה נראה מובן מאליו כיום שהיא תעשה בצורה ממוחשבת. באמצעות שירותי הענן ניתן לבצע את הנהלת החשבונות בצורה פשוטה, וחשוב לא פחות: תוך שקט נפשי בנוגע לכך שמערכת הנהלת החשבונות תתפקד היטב ולאורך זמן. יש בנמצא מערכות הכוללות בתוכן שלל פיצ'רים החיוניים אף הם עבור העסק, דוגמת סליקת כרטיסי אשראי, הנפקת חשבוניות ועוד, מה שמונע למעשה את הצורך להצטייד במגוון רחב של מוצרים שונים לביצוע משימות ספציפיות. יש בכך הן חיסכון תפעולי והן חיסכון כלכלי.
  2. אחסון אתרים – כיום, לכל חברה חייב להיות אתר אינטרנט, ורצוי כזה מקצועי שיהיה לעזר עבור הלקוחות. גם מהבחינה הזו, ניחשתם נכון, מומלץ מאד למקם את האתר על גבי הענן הווירטואלי. שירותים מהסוג הזה מאפשרים לאחסן את האתר בשרת חיצוני בטוח, וזאת להבדיל משרת מקומי. הדבר לא רק מגדיל את הסיכויים לכך שהאתר יתפקד היטב לאורך זמן, אלא גם מאפשר לצמצם את ההוצאות עבור אחסון האתר, או אפילו התחזוקה שלו. כמובן שחשוב לוודא את רמת האבטחה והביצועים שיכול להציע אותו ענן, כמו גם לוודא את ההתאמה של התשתית למאפייני האתר ולצורכי העסק.
  3. מרכזיות טלפון בענן – העסק צריך לפעול, בכל המקרים, לכן חשוב מאוד שתהיה מרכזיה לניתוב השיחות. ההתבססות על שירותי ענן, במקרה הזה, מגלמת בתוכה יתרונות חשובים: אין צורך בהקמת תשתיות נפרדות עבור המרכזיה, שהחיבור אליה נעשה דרך האינטרנט ובאמצעות הענן. מרכזיית טלפון בענן מאפשרת שקט נפשי לכל אורך הדרך, כאשר מבחינה כלכלית היא יכולה לצמצם את הוצאות העסק בצורה ניכרת. המרכזיות המתקדמות ביותר המוצעות כיום כוללות בתוכן תכונות שהופכות את השימוש בהן ליעיל ולמומלץ יותר, דוגמת תפריט לניתוב שיחות, הקלטת שיחות אוטומטית, אפשרות לשיחות ועידה מרובות משתתפים, חיבור לממשקי המחשב השונים של החברה – והרשימה עוד ארוכה.
  4. גיבוי בענן – אחד מתסריטי האימים המרכזיים של כל עסק הוא נזק פיזי הנגרם לאחת התשתיות שלו ומביא לכך שהמידע על התנהלות העסק, הלקוחות ושלל קבצים ממוחשבים חיוניים יורד לטמיון: למעשה, לא מעט מקרים כאלה התרחשו במרוצת השנים, למשל לאחר אסונות טבע. מערכת גיבוי בענן היא הדרך הבטוחה ביותר לאחסן את המידע החיוני של החברה, ולו מכיוון שצורת אחסון זו מבטיחה עמידות בכל תרחיש. אחסון המידע נעשה, במצב הזה, על גבי שרת רחוק, מאובטח היטב, שלעתים אף מבצע גיבויים באופן עצמאי ובתדירות גבוהה.
  5. מצלמות אבטחה – לבסוף, מגיעים אל היבט האבטחה ה"פיזי" של מקום העסק. על רקע הנתונים המדאיגים המצביעים על אחוזי הפריצות הגבוהים לבתי עסק בישראל, ברור מדוע החברה הממוצעת פשוט לא יכולה שלא להצטייד במצלמות  אבטחה. הדור הנוכחי של מצלמות האבטחה כולל מצלמות אבטחה "מסורתיות", המותקנות במקום העסק, אך עם "טוויסט" של ממש – הן פועלות על גבי שרת מרוחק, בענן. המשמעות הישירה של כך היא שניתן לגשת למצלמות כמעט מכל מחשב המחובר לרשת האינטרנט, כאשר אנשי העסק יכולים אף לצפות בתמונה המוצגת במצלמות ברגע נתון באמצעות אמצעים טכנולוגיים אחרים: טלפונים ניידים, טאבלטים ועוד.
לא הצטרפת עדיין?
עוד באותו נושא
איך לקבל רישיון עסק? הכל על רישוי עסקים
דוח רווח והפסד – איך עושים דוח רווח והפסד בצורה נכונה?
ניהול עובדים נכון, איך עושים את זה?
רווח תפעולי: מה זה אומר?
חשבוניות ישראל – כל מה שצריך לדעת
גוגל אנליטיקס – המדריך המלא
פיקסל פייסבוק – מה זה בכלל?
איך פותחים חנות אינטרנטית ב-12 שלבים?
מס שלילי – מי זכאי למס הכנסה שלילי?
תוכנה לניהול עסק – הכל במקום אחד
חוק המזומן החדש
מענק עבודה לעצמאים – כל מה שחשוב לדעת
כל מה שצריך לדעת על טופס 1514
המדריך המלא להכנת תוכנית עסקית + דוגמאות
פייפאל: איך זה באמת עובד ומה חשוב לדעת?
פיצ׳רים נבחרים שלנו
feature-icon (1)
סליקת כרטיסי אשראי

הקמה ו/או חיבור מסוף סליקה

feature-icon (17)
eCommerce

הפקה אוטומטית של מסמכים

Frame 7307 (1)
POS – קופה רושמת

לחנות הפיזית שלך

feature-icon (2)
הוראות קבע

דרך האשראי או חשבון הבנק

Sign
iCount Sign

ליצור חוזים ולהחתים מרחוק

feature-icon (10)
CRM

ניהול לקוחות, עובדים ומטלות

feature-icon (3)
ניהול הוצאות

לתעד את הוצאות העסק בקלות

feature-icon (15)
ניהול מלאי

לדעת בדיוק מה יש לך בחנות.

feature-icon (13)
iCount Time

הזמן שלך מתורגם לחשבונית

feature-icon (11)
נודניק

תזכורות תשלום ללקוחות

API icon
API

לחבר את המערכת שלנו לשלך

feature-icon (9)
3D Secure

אימות של עסקאות אשראי

עדיין לא הקמת עסק? הנה פאן פאקט: עד 7 ימי עסקים ואנחנו מקימים לך עוסק ברשויות. השירות כולל ליווי של יועץ מס וגישה למערכת שלנו, במחיר מע”מם מאוד.
כבר יש לך חשבון אצלנו? אז אם יוצא לך להמליץ עלינו מדי פעם, אנחנו מזמינים אותך להצטרף לתכנית השותפים ולעשות מזה כסף.
בלעדי ללקוחות מסוף הסליקה המובנה שלנו: הבאנו את הארנק הדיגיטלי האהוב על משתמשי Apple כדי להעניק חווית תשלום חדשנית, נוחה ומאובטחת.
חברת האשראי שלך היא מקס, ויזה כאל או ישראכרט? מסוף הסליקה המובנה שלנו יעניק לך מחיר אטרקטיבי, שירות 3DS וחיבור ל-Apple pay. שנדבר על זה?

45 ימי ניסיון חינם
מחכים לך כאן

ייצוג ברשויות המס

ניהול תיק העוסק שלך מול רשויות המס, הכולל דיווח הכנסות והוצאות, חישוב מקדמות המס והגשת הדו”ח השנתי שלך. בקיצור, חוסכים לך את הרו”ח.
₪79 לחודש

סליקת כרטיסי אשראי

חיבור למסוף סליקה קיים או הקמת מסוף חדש. עבור מסוף הסליקה של iCount, התשלום החודשי יהיה 30 ש"ח בחודש

שמירת כרטיסי אשראי

פיצ'ר שמירת כרטיסי האשראי מעניק לך אחסון מוצפן ומאובטח של פרטי האשראי של הלקוחות. כך שברגע שצריך לחייב, הכל כבר זמין לך.
₪20 לחודש

חיבור אתר מכירות

התחברות מהירה לפלטפורמות המסחר המובילות בעולם על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪20 לחודש לחיבור בודד
Shopify, Wix, Etsy

חיבור WooCommerce

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪175 תשלום חד פעמי

חיבור מג’נטו

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪60 לחודש

מה קורה קוקי?

האתר שלנו משתמש בקובצי Cookie בשביל לשפר את חווית הגלישה שלך ולהתאים לך תכנים פרסומיים, והמשך הגלישה בו מהווה הסכמה לשימוש בקובצי Cookie. ניתן לבטל את ה-Cookies שלנו דרך הגדרות הדפדפן שלך. גלישה נעימה 🙂

45 ימי ניסיון חינם מתחילים
בהקמת חשבון :)