ניהול לקוחות CRM

לעסק שלך

לראשונה – שילוב בין מערכת הנהלת החשבונות שלך לבין מערך ניהול הלקוחות שלך בצורה שקופה. כל המידע מסונכרן, מעקב מלא על משימות מול לקוחות ועל חיובים מול לקוחות, תיעוד שיחו ויומנים, חיבור למרכזיה, ניהול יומן אוטומטי ועוד.

ככה מנהלים עסק!

CRM2

לקוחות

ניהול לקוחות מתקדם עם אינסוף שדות ויכולות

משימות

ניהול ושיוך משימות לעובדים.

תיעוד

תיעוד של אירועים מול לקוחות ועובדים.

לידים

תפיסת לידים וניהולם מתוך המערכת.

יומן

ניהול יומן מלא כולל אפשרות זימון תורים אונליין.

פייפליין

ניהול פייפליין מלא לייעול תהליכי מכירה

הפעילו CRM למערכת שלכם

מערכת ה CRM של iCount למעשה מאפשרת לך לראשונה לשלב בין מערכת הנהלת החשבונות שלך לבין מערך ניהול הלקוחות שלך בצורה שקופה. אין צורך לתכנת, אין צורך לתחזק ואין צורך לעשות שמיניות באויר שהמידע על הלקוחות יהיה זמין ועדכני לכל המחלקות. ה CRM הינו חלק אינטגרלי ממערכת iCount ופשוט מופיע בתור עוד אפשרות בתפריט המערכת.

מכיוון שהעבודה עם ה CRM ב iCount היא למעשה חלק אינטגרלי מ iCount, ברגע שמפעילים את ה CRM ניהול הלקוחות עדיין נעשה מאותו מקום, וניהול הספקים מאותו מקום, רק שמה שתראו זה שלניהול הלקוחות והספקים מתווספות יכולות רבות כמו למשל תיוגים, סטטוסים, שיוך משימות וקבצים ועוד.

משימות

ניהול משימות מאפשר לכל בעל עסק לשמור על שליטה בצורה יעילה יותר, לא לשכוח נושאים חשובים לטיפול ולנהל תיעדוף נכון של תהליכי עבודה. מערכת ניהול המשימות שהיא חלק ממערכת ה CRM של iCount מאפשרת להגדיר סוגים שונים של משימות, לשייכן לעובדים או לספקים, להגדיר יעדים, לקשור לפרויקטים ולמסמכים וכמובן להגדיר תזכורות.

פייפליין

עמוד הPipeline מאפשר הצגה ויזואלית של מצב הלקוחות (או הלידים) ביחס לאבני הדרך השונות שיש לנו בעסק. את אבני הדרך כל עסק מגדיר לעצמו ואז מנהל הפעילות יכול לגרור כרטיסי לקוח בין אבני הדרך השונות. זו דרך מצוינת לראות מייד איפה יש צוואר בקבוק בתהליכי המכירה, איפה יש עיכובים, איזה שלב אוגר בו הכי הרבה כספים ועוד הרבה תובנות שונות.

תיעוד

תיעוד מאפשר עבודה רציפה מול לקוחות וניהול ארכיון מלא של כל הנתונים של אותה עבודה. כל מידע נכנס מלקוח או מידע יוצא מלקוח יכול להיות מתועד ומתויק עם שיוך לכרטיס הלקוח.

בנוסף, מודול תיעוד מאפשר קביעת סטטוסים ללקוח כל שלמעשה אנחנו יכולים לנהל לידים, לקוחות פוטנציאליים ולקוחות רגילים תחת אותו ממשק נוח ופשוט יכולים להזיז כל לקוח בין הסטטוסים.

יומן וזימון תורים

זימון תורים הוא חלק בלתי נפרד מעסק שמקבל לקוחות וצריך לנהל קביעת תורים, הזזת תורים וביטול תורים. מערכת ה CRM של iCount מכילה פיצ'ר ייחודי ביומן שלה, המאפשר מספר פעולות סביב ניהול התורים לרבות שליחת הודעה המאפשרת ללקוח לתאם לעצמו את התור, ממשק המאפשר ללקוח להזיז בעצמו תור שכבר קבע, ניהול מערך תזכורות אוטומטי שידאג לתזכר את הלקוח על התור וממשק ניהול יומנים של כל העובדים מתוך מקום מרכזי.

 
להרשמה מהירה

הרשמו עכשיו וקבלו 45 ימים – חינם!

Top
שינוי גודל גופנים
ניגודיות