ניהול לקוחות CRM

לעסק שלך

לראשונה – שילוב בין מערכת הנהלת החשבונות שלך לבין מערך ניהול הלקוחות שלך בצורה שקופה.

ככה מנהלים עסק!

CRM2

לקוחות

ניהול לקוחות מתקדם עם אינסוף שדות ויכולות

משימות

ניהול ושיוך משימות לעובדים.

תיעוד

תיעוד של אירועים מול לקוחות ועובדים.

לידים

תפיסת לידים וניהולם מתוך המערכת.

יומן

ניהול יומן מלא כולל אפשרות זימון תורים אונליין.

פייפליין

ניהול פייפליין מלא לייעול תהליכי מכירה

הפעילו CRM למערכת שלכם

מערכת ה CRM של iCount למעשה מאפשרת לך לראשונה לשלב בין מערכת הנהלת החשבונות שלך לבין מערך ניהול הלקוחות שלך בצורה שקופה. אין צורך לתכנת, אין צורך לתחזק ואין צורך לעשות שמיניות באויר שהמידע על הלקוחות יהיה זמין ועדכני לכל המחלקות. ה CRM הינו חלק אינטגרלי ממערכת iCount ופשוט מופיע בתור עוד אפשרות בתפריט המערכת.

מכיוון שהעבודה עם ה CRM ב iCount היא למעשה חלק אינטגרלי מ iCount, ברגע שמפעילים את ה CRM ניהול הלקוחות עדיין נעשה מאותו מקום, וניהול הספקים מאותו מקום, רק שמה שתראו זה שלניהול הלקוחות והספקים מתווספות יכולות רבות כמו למשל תיוגים, סטטוסים, שיוך משימות וקבצים ועוד.

 
להרשמה מהירה

הרשמו עכשיו וקבלו 45 ימים – חינם!

Top
שינוי גודל גופנים
ניגודיות