מהן הדרכים לגבות תשלום מלקוחות באתר שלך?

סליקה דרך האתר

בעלי עסקים רבים גילו את כוחו של האינטרנט ומציעים כיום ללקוחותיהם חנות וירטואלית, דרכה ניתן לרכוש מוצרים שונים או להזמין שירותים, שאותם מציע העסק. הטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת מציעה מגוון של כלים, ההופכים את התנהלותה של חנות וירטואלית כזו ליעילה הרבה יותר ומותאמת לעידן של ימינו. הקמת לאחרונה חנות וירטואלית או מתכנן להקים אחת כזו? תוהה באילו דרכים תוכל לגבות תשלום מלקוחותיך? הנה 3 דרכים יעילות, שמהן תוכלו לבחור (או לשלב ביניהן, אם תרצה):

  • פייפאל – אחת משיטות התשלום הפופולאריות ביותר כיום ולא בכדי. מדובר בשיטת תשלום בטוחה מאד, הן ללקוח והן לבעל העסק, בעל החנות הווירטואלית שאליו מועבר התשלום. כדי לאפשר זאת ללקוחות האתר, על בעל העסק לפתוח חשבון פייפאל (לאחר הרשמה פשוטה ומהירה). מדובר, כאמור, בשיטת תשלום אמינה, מהירה ומאובטחת ובמותג מוביל בתחום. החיסרון שבשיטה זו הוא העמלה הנדרשת מבעל העסק, הכוללת תשלום קבוע + אחוז מסוים מהעסקה.
  • סליקת כרטיס אשראי באתר– גם כאן מדובר בשיטת תשלום פופולארית מאד שכן היא פשוטה ומהירה מאד עבור הלקוח ומאפשרת לו לבצע את העסקה באופן מיידי בכל רגע נתון. כדי לנצל את שיטת תשלום זו, על בעל העסק, בעל החנות, להקים מסוף סליקה של כרטיסי אשראי באתר שלו. כך יכול הלקוח לשלם עבור הרכישה שביצע דרך האתר או עבור השירות שהזמין, באמצעות כרטיס אשראי מקומי או בינלאומי. בדומה לתשלום בפייפאל, גם התשלום באמצעות סליקת כרטיס אשראי באתר נחשב לבטוח, בעיקר בזכות הטכנולוגיות החדשניות הקשורות אל התחום, המוטמעות באתר והמאפשרות אבטחה ברמה גבוהה. החיסרון שבשיטה זו הוא העמלה שעל בעל העסק לשלם – אחוז מסוים מהעסקה עבור חברת האשראי ותשלום חודשי קבוע עבור חברת הסליקה, הנקבע בהתאם למספר העסקאות שביצע. שיטה זו נוחה מאוד עבור הגולש וגם עבור בעל האתר שכן איננה מחייבת את זמינותו של בעל האתר או רישום של הלקוח לאתר חיצוני (כמו בפייפאל).
  • הזמנה טלפונית – שיטת תשלום זו פחות מקובלת, אך ישנם בעלי אתרים רבים המעדיפים דווקא אותה. כשמדובר בהזמנה טלפונית, הלקוח משאיר את פרטיו בטופס מיוחד באתר ובעל העסק או נציג מטעמו פונה אליו ישירות כדי להמשיך את העסקה. התשלום לרוב נעשה באמצעות העברה בנקאית או במזומן. היתרון הבולט בשיטה זו הוא העלות שלה. בעל העסק איננו נדרש לשלם עמלה לגוף מסוים ואיננו תלוי בשירות מיוחד או בחברה נוספת כדי לגבות את התשלום. החיסרון הוא תוספת העבודה עצמה הנדרשת מבעל העסק. עליו להתקשר ללקוח ולגבות את התשלום. העסקה איננה מיידית ותלויה במידת זמינותו של הלקוח וגם של בעל העסק.

ניתן לראות שלכל שיטה יש יתרונות וחסרונות. כל שיטה מציעה מענה אחר ופועלת באופן שונה. לפני שבוחרים בשיטת התשלום, מומלץ לפנות לבעלי עסק הנעזרים גם הם באחת או יותר משיטות אלו, ולבדוק איתם האם הם שבעי רצון ממנה. במידה ובוחרים באפשרות של סליקת כרטיס אשראי באתר או באמצעות פייפאל, חשוב לבדוק מהן העמלות הנדרשות או התשלום החודשי הקבוע. סקר שוק יכול לעזור בעניין, במיוחד לפני שפונים לחברת סליקה. חשוב גם לקחת בחשבון את אופן ביצוע התשלום – האם ועד כמה הוא ידידותי עבור הלקוח. כשמדובר בחנות וירטואלית שבה מתבצעות עסקאות רבות בכל יום, מומלץ לבחור בשיטה מהירה ופשוטה. במידה ומדובר במספר מצומצם מאד של עסקאות, הזמנה טלפונית יכולה להיות הפתרון המתאים. בכל מקרה, חשוב להקפיד על רמת אבטחה גבוהה מאד באתר ושילוב של תוכנה המציעה זאת.

לא הצטרפת עדיין?
עוד באותו נושא
יועץ עסקי מומלץ
מהו חוק החברות?
עוסק פטור: המדריך שיעשה לכם סדר
איך לקבל רישיון עסק? הכל על רישוי עסקים
דוח רווח והפסד – איך עושים דוח רווח והפסד בצורה נכונה?
ניהול עובדים נכון, איך עושים את זה?
רווח תפעולי: מה זה אומר?
חשבוניות ישראל – כל מה שצריך לדעת
גוגל אנליטיקס – המדריך המלא
פיקסל פייסבוק – מה זה בכלל?
איך פותחים חנות אינטרנטית ב-12 שלבים?
מס שלילי – מי זכאי למס הכנסה שלילי?
תוכנה לניהול עסק – הכל במקום אחד
חוק המזומן החדש
מענק עבודה לעצמאים – כל מה שחשוב לדעת
פיצ׳רים נבחרים שלנו
feature-icon (1)
סליקת כרטיסי אשראי

הקמה ו/או חיבור מסוף סליקה

feature-icon (17)
eCommerce

הפקה אוטומטית של מסמכים

Frame 7307 (1)
POS – קופה רושמת

לחנות הפיזית שלך

feature-icon (2)
הוראות קבע

דרך האשראי או חשבון הבנק

Sign
iCount Sign

ליצור חוזים ולהחתים מרחוק

feature-icon (10)
CRM

ניהול לקוחות, עובדים ומטלות

feature-icon (3)
ניהול הוצאות

לתעד את הוצאות העסק בקלות

feature-icon (15)
ניהול מלאי

לדעת בדיוק מה יש לך בחנות.

feature-icon (13)
iCount Time

הזמן שלך מתורגם לחשבונית

feature-icon (11)
נודניק

תזכורות תשלום ללקוחות

API icon
API

לחבר את המערכת שלנו לשלך

feature-icon (9)
3D Secure

אימות של עסקאות אשראי

עדיין לא הקמת עסק? הנה פאן פאקט: עד 7 ימי עסקים ואנחנו מקימים לך עוסק ברשויות. השירות כולל ליווי של יועץ מס וגישה למערכת שלנו, במחיר מע”מם מאוד.
כבר יש לך חשבון אצלנו? אז אם יוצא לך להמליץ עלינו מדי פעם, אנחנו מזמינים אותך להצטרף לתכנית השותפים ולעשות מזה כסף.
בלעדי ללקוחות מסוף הסליקה המובנה שלנו: הבאנו את הארנק הדיגיטלי האהוב על משתמשי Apple כדי להעניק חווית תשלום חדשנית, נוחה ומאובטחת.
חברת האשראי שלך היא מקס, ויזה כאל או ישראכרט? מסוף הסליקה המובנה שלנו יעניק לך מחיר אטרקטיבי, שירות 3DS וחיבור ל-Apple pay. שנדבר על זה?

45 ימי ניסיון חינם
מחכים לך כאן

ייצוג ברשויות המס

ניהול תיק העוסק שלך מול רשויות המס, הכולל דיווח הכנסות והוצאות, חישוב מקדמות המס והגשת הדו”ח השנתי שלך. בקיצור, חוסכים לך את הרו”ח.
₪79 לחודש

סליקת כרטיסי אשראי

חיבור למסוף סליקה קיים או הקמת מסוף חדש. עבור מסוף הסליקה של iCount, התשלום החודשי יהיה 30 ש"ח בחודש

שמירת כרטיסי אשראי

פיצ'ר שמירת כרטיסי האשראי מעניק לך אחסון מוצפן ומאובטח של פרטי האשראי של הלקוחות. כך שברגע שצריך לחייב, הכל כבר זמין לך.
₪20 לחודש

חיבור אתר מכירות

התחברות מהירה לפלטפורמות המסחר המובילות בעולם על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪20 לחודש לחיבור בודד
Shopify, Wix, Etsy

חיבור WooCommerce

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪175 תשלום חד פעמי

חיבור מג’נטו

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪60 לחודש

מה קורה קוקי?

האתר שלנו משתמש בקובצי Cookie בשביל לשפר את חווית הגלישה שלך ולהתאים לך תכנים פרסומיים, והמשך הגלישה בו מהווה הסכמה לשימוש בקובצי Cookie. ניתן לבטל את ה-Cookies שלנו דרך הגדרות הדפדפן שלך. גלישה נעימה 🙂

45 ימי ניסיון חינם מתחילים
בהקמת חשבון :)