האם אתה משתמש בכלים האלה לניהול העסק שלך?

כלים ניהוליים לעסק שלך

עסק מצליח הוא עסק שמתנהל נכון. עסק שבו מנצלים את הכלים הניהוליים השונים המוצעים כיום ומשתמשים בהם כחלק מניהולו השוטף. מדובר בכלים המותאמים ישירות לצרכיו של העסק, כלים המשלבים במסגרתם טכנולוגיות חדשניות, שהופכות את ניהולו של העסק ליעיל, לנכון ולמדויק הרבה יותר. יש לכם עסק או חברה גדולה? רוצים לשפר את אופן ניהולם ומחפשים כלים ניהוליים שיעזרו לכם בכך? הנה דוגמא ל – 3 כלים כאלה, שתוכלו להיעזר בהם ולצרף אותם לארגז הכלים שלכם:

  1. מערכת ניהול מלאי – יש לכם חנות עם כמות מסוימת של מלאי או אולי רשת גדולה? מערכת ניהול מלאי תעזור לכם לשפר את אופן התנהלותו של העסק שלכם ותייעל אותו משמעותית. בעזרתה תוכלו "לעשות סדר" בעבודה ולהימנע מטעויות, שיכולות לעלות לכם ביוקר. מערכת ניהול מלאי מציעה מגוון רחב של כלים, העומדים לרשותם של המשתמשים בה ומותאמים נקודתית אל הצרכים הקיימים. לדוגמא: תיעוד הזמנות שבוצעו, ניהול הרכישות מהספקים, חישוב כמויות קיימות במלאי, הפקת דוחות לפי פרמטרים שונים ועוד. מערכת ניהול מלאי מוצלחת תהפוך את העבודה שלכם לפשוטה יותר ותאפשר למשתמשים בה לנצל את יתרונותיה בהתאם לדרישות העבודה. אפשר לעקוב בעזרתה אחרי תהליכי המכירה, לבחון את ההכנסות ולקבל מידע חשוב באופן שוטף, ההכרחי לכל מי שרוצה לנהל נכונה את העסק שלו.

 

  1. מערכת בקרה גיאוגרפית – גם כאן מדובר במערכת חדשנית, שניתן לשלב בעסקים שונים כדי לשפר את תהליך העבודה ולייעל את ניהול העסק. בעזרת מערכת בקרה גיאוגרפית, ניתן לבחון את הפעילות העסקית השוטפת ובהתאם לכך – לבנות אסטרטגיה נכונה. מערכת זו מספקת למשתמשים בה מפות וירטואליות וגם מידע חזותי, המעניקים מבט מזווית קצת אחרת על המתנהל בעסק או בחברה – מבט כולל ומדויק הרבה יותר. בעזרת המערכת אפשר לנתח את הרווחים ואת המכירות של העסק לפי אזורים ולפי מדינות, מה שהופך אותה למושלמת עבור חברות העובדות עם לקוחות בכל העולם ומציעות את שירותיהן לקהל הרחב. למערכת זו יש לא מעט יתרונות. למשל, אפשר לנתח בעזרתה את היחס שבין מוקדי המכירות השונים לבין מיקומו הגיאוגרפי של כל אחד מהם, וניתן לנתח באמצעותה את מרכזי הרווח וההפסד, את תמונת התזרים ופרמטרים נוספים הקשורים אל השווקים השונים הרלוונטיים לעסק.

 

  1. מערכת לניהול פרוייקטים רבי משתתפים – לעיתים קרובות כאשר אנשים רבים עובדים על אותו פרוייקט, נהיה קשה לעקוב אחר כל המשימות השונות, ומה בדיוק ביצע כל אחד ומתי. מערכות מתקדמות לניהול פרוייקטים נותנות פתרון לבעיה זו. מערכות אלו מספקות פלטפורמה נוחה לרישום משימות, שיוכן לאדם מסויים, מעקב אחר ביצוע המשימות ועוד. ניתן בעזרת מערכות אלה להגדיר תאריכי יעד לביצוע משימות ולקבל התרעות כאשר אלה מתקרבים. כמו כן, הפקת דוחות מאפשרת לקבל מבט על פי חתכים נבחרים: אדם, תאריך וכד'. אין ספק ששימוש במערכת לניהול פרוייקטים משפרת את הסדר, האפקטיביות והתקשורת בתוך הארגון.

 

לסיכום, חברה או עסק אשר מעוניינים לגדול ולשפר את רווחיהם חייבים להיות תמיד עם יד על הדופק לגבי כלים ניהוליים קיימים וחדשים אשר יכולים להביא לניהול יעיל ונכון יותר, ועל ידי כך לשפר את ביצועיהם.

לא הצטרפת עדיין?
עוד באותו נושא
יועץ עסקי מומלץ
מהו חוק החברות?
עוסק פטור: המדריך שיעשה לכם סדר
איך לקבל רישיון עסק? הכל על רישוי עסקים
דוח רווח והפסד – איך עושים דוח רווח והפסד בצורה נכונה?
ניהול עובדים נכון, איך עושים את זה?
רווח תפעולי: מה זה אומר?
חשבוניות ישראל – כל מה שצריך לדעת
גוגל אנליטיקס – המדריך המלא
פיקסל פייסבוק – מה זה בכלל?
איך פותחים חנות אינטרנטית ב-12 שלבים?
מס שלילי – מי זכאי למס הכנסה שלילי?
תוכנה לניהול עסק – הכל במקום אחד
חוק המזומן החדש
מענק עבודה לעצמאים – כל מה שחשוב לדעת
פיצ׳רים נבחרים שלנו
feature-icon (1)
סליקת כרטיסי אשראי

הקמה ו/או חיבור מסוף סליקה

feature-icon (17)
eCommerce

הפקה אוטומטית של מסמכים

Frame 7307 (1)
POS – קופה רושמת

לחנות הפיזית שלך

feature-icon (2)
הוראות קבע

דרך האשראי או חשבון הבנק

Sign
iCount Sign

ליצור חוזים ולהחתים מרחוק

feature-icon (10)
CRM

ניהול לקוחות, עובדים ומטלות

feature-icon (3)
ניהול הוצאות

לתעד את הוצאות העסק בקלות

feature-icon (15)
ניהול מלאי

לדעת בדיוק מה יש לך בחנות.

feature-icon (13)
iCount Time

הזמן שלך מתורגם לחשבונית

feature-icon (11)
נודניק

תזכורות תשלום ללקוחות

API icon
API

לחבר את המערכת שלנו לשלך

feature-icon (9)
3D Secure

אימות של עסקאות אשראי

עדיין לא הקמת עסק? הנה פאן פאקט: עד 7 ימי עסקים ואנחנו מקימים לך עוסק ברשויות. השירות כולל ליווי של יועץ מס וגישה למערכת שלנו, במחיר מע”מם מאוד.
כבר יש לך חשבון אצלנו? אז אם יוצא לך להמליץ עלינו מדי פעם, אנחנו מזמינים אותך להצטרף לתכנית השותפים ולעשות מזה כסף.
בלעדי ללקוחות מסוף הסליקה המובנה שלנו: הבאנו את הארנק הדיגיטלי האהוב על משתמשי Apple כדי להעניק חווית תשלום חדשנית, נוחה ומאובטחת.
חברת האשראי שלך היא מקס, ויזה כאל או ישראכרט? מסוף הסליקה המובנה שלנו יעניק לך מחיר אטרקטיבי, שירות 3DS וחיבור ל-Apple pay. שנדבר על זה?

45 ימי ניסיון חינם
מחכים לך כאן

ייצוג ברשויות המס

ניהול תיק העוסק שלך מול רשויות המס, הכולל דיווח הכנסות והוצאות, חישוב מקדמות המס והגשת הדו”ח השנתי שלך. בקיצור, חוסכים לך את הרו”ח.
₪79 לחודש

סליקת כרטיסי אשראי

חיבור למסוף סליקה קיים או הקמת מסוף חדש. עבור מסוף הסליקה של iCount, התשלום החודשי יהיה 30 ש"ח בחודש

שמירת כרטיסי אשראי

פיצ'ר שמירת כרטיסי האשראי מעניק לך אחסון מוצפן ומאובטח של פרטי האשראי של הלקוחות. כך שברגע שצריך לחייב, הכל כבר זמין לך.
₪20 לחודש

חיבור אתר מכירות

התחברות מהירה לפלטפורמות המסחר המובילות בעולם על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪20 לחודש לחיבור בודד
Shopify, Wix, Etsy

חיבור WooCommerce

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪175 תשלום חד פעמי

חיבור מג’נטו

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪60 לחודש

מה קורה קוקי?

האתר שלנו משתמש בקובצי Cookie בשביל לשפר את חווית הגלישה שלך ולהתאים לך תכנים פרסומיים, והמשך הגלישה בו מהווה הסכמה לשימוש בקובצי Cookie. ניתן לבטל את ה-Cookies שלנו דרך הגדרות הדפדפן שלך. גלישה נעימה 🙂

45 ימי ניסיון חינם מתחילים
בהקמת חשבון :)