iCountLogo-w.svg

מה שרצית לדעת, ויותר.

הודעות מתפרצות

חשוב לך להישאר מחובר לעסק? מערכת iCount  מאפשרת לך לקבל הודעה לגבי אירועים מסוימים, בכל מצב, גם כשלא מחוברים למערכת באותו רגע. שירות ההודעות ודאי מוכר לך מהפייסבוק, מהמייל, מאתרי חדשות ועוד.

אילו הודעות אפשר לקבל?

הודעה על צפייה במסמך
הודעה שכוללת את מספר וסוג המסמך שבו צפה הלקוח.

תשלום בעמוד סליקה
הודעה שכוללת את שם המשלם וסכום התשלום עבור כל עמודי הסליקה שלך.

תשלום עצמי (כשלקוח משלם בעצמו עבור חשבונית או חשבון עסקה ששלחת לו)
הודעה שכוללת את סכום התשלום, סוג ומספר המסמך בגינו התקבל התשלום.

  • שעון נוכחות
    הודעה שכוללת את שם העובד ושעת הכניסה בכל כניסה של עובד באמצעות שעון הנוכחות.
    הודעה שכוללת את שם העובד ומשך השהייה בעבודה בכל יציאה באמצעות שעון הנוכחות.

איך מפעילים את ההודעות ב iCount?

ודאי שמת לב כשנכנסת למערכת שקפצה חלונית שנראית ככה:

אם אישרת את ההודעה למעשה הפעלת את שירות ההודעות של iCount. אם לחצת Block בהודעה הזו, ניתן לשנות את ההגדרה חזרה ולאפשר את ההודעות על ידי לחיצה על קליק ימני בדפדפן ליד הכתובת איפה שכתוב Secure, ואז לבחור ב Notifications  את האפשרות "Always allow on this site":

עכשיו שהשירות מופעל, כל מה שנותר הוא להיכנס לפרופיל המשתמש שלך ולהגדיר אילו הודעות רוצים לקבל. בתפריט נלחץ על אייקון המשתמש ונבחר "פרופיל משתמש":

ונגלול למטה ל"שלחו לי הודעה כאשר", שם נסמן את האפשרויות שמעניינות אותנו וכמובן לא נשכח לשמור בסוף.

זהו זה, מעכשיו יש לך שירות הודעות חינם! (אפילו כשלא מחוברים למערכת).

לא מצאת מה שחיפשת?
לא מצאת מה שחיפשת? צוות התמיכה שלנו ישמח לעמוד לשירותך כאן
עוד באותו נושא
שגיאות אשראי
חיבור חשבון לאומי ישירות לiCount
חיבור למערכת חשבוניות ישראל
מסוף הסליקה המובנה
iCount Sign
API
יצירת הצעת מחיר
יצירת חשבונית מס קבלה
יצירת קבלה
יצירת מסמכים
הצמדה למדד
שימוש ראשון
וולטרים – הנה השאלות הכי נפוצות שקיבלנו משליחי Wolt
איזה מסמך להפיק כשלקוח משלם לי?
חיבור לקארדקום / ווריפיי