iCountLogo-w.svg

מה שרצית לדעת, ויותר.

חשבונות זרים במערכת iCount

כשמעבירים נתונים למערכת הנהח"ש חיצונית (כמו חשבשבת / סאפ / פריוריטי וכדומה) מנהל החשבונות שלך (זה שלמעשה קולט את הנתונים עבורך) צריך לוודא שמספרי החשבון הזרים שמוגדרים לכל כרטיס ב iCount תואמים למספרי הכרטיס הזרים שמוגדרים במערכת הנהח"ש אצלו.

כשיוצרים לקוח במערכת iCount אוטומטית מיוצר לו כרטיס לקוח עם הנתונים שלו. ואז למשל, אם מוציאים חשבונית ללקוח "ישראל ישראלי" ב iCount, בכרטיס הלקוח של ישראל ישראלי יירשמו תנועות שקשורות אליו. בנוסף, יש בכרטיס שלו גם "מספר חשבון זר" אותו ניתן לשנות לאיזה מספר שרוצים.

כדי לשנות את המספר הזר יש להיכנס ל"מערכת->ניהול כרטסות ולאתר את הכרטיס של "ישראל ישראלי". ניתן להקליד בעמוד "ניהול כרטסות" בשדה החיפוש את השם "ישראל ישראלי".

לאחר מכן לוחצים על "אפשרויות" לצד הכרטיס, ואז על "שנה" על-מנת לערוך את הכרטיס שלו ומזינים איזה מספר זר שרוצים.

אגב, לא רק ללקוחות יש מספרים זרים, אבל את זה מנהל החשבונות שלך בטח כבר יודע. לכל ישות יש מספר זר. יש מספר זר לחשבון הבנק שהגדרת, לקופות כרטיסי אשראי, סוגי הכנסות וכו. את כולם ניתן לשנות דרך אותו מקום ובאותה צורה.

רוב נושא ניהול הכרטיסים מבוצע אוטומטית על ידי iCount ומומלץ לא לגעת בו. את השינויים היחידים שצריך לעשות אנחנו מציעים להשאיר למנהל החשבונות.

לא מצאת מה שחיפשת?
לא מצאת מה שחיפשת? צוות התמיכה שלנו ישמח לעמוד לשירותך כאן
עוד באותו נושא
שגיאות אשראי
חיבור חשבון לאומי ישירות לiCount
חיבור למערכת חשבוניות ישראל
מסוף הסליקה המובנה
iCount Sign
API
יצירת הצעת מחיר
יצירת חשבונית מס קבלה
יצירת קבלה
יצירת מסמכים
הצמדה למדד
שימוש ראשון
וולטרים – הנה השאלות הכי נפוצות שקיבלנו משליחי Wolt
איזה מסמך להפיק כשלקוח משלם לי?
חיבור לקארדקום / ווריפיי