iCountLogo-w.svg

מה שרצית לדעת, ויותר.

איך עורכים פרטי לקוח

על מנת לשנות פרטי לקוח במערכת iCount יש לעקוב אחרי הצעדים הבאים:

  1. בתפריט, נלחץ על "חיפוש", ואז נבחר את "לקוחות".
  2. יוצג לפנינו טופס חיפוש הלקוחות בו ניתן למלא פרטים אודות הלקוח אותו אנחנו רוצים לחפש:

3. לצורך הדוגמה, יצרנו מראש לקוח שנקרא "ישראל ישראלי" ואנחנו רוצים לאתר אותו. בטופס החיפוש אנחנו יכולים למלא אפילו חלק קטן מהשם שלו על מנת למצוא אותו. במקרה זה אנחנו כותבים את האותיות "ישר":

4. לאחר שמילאנו את הפרטים של הלקוח נלחץ על "חיפוש" ומיד יופיעו תוצאות החיפוש:

5. ניתן להכנס לעמוד עריכת הלקוח ע"י לחיצה של השורה שלו בתוצאות החיפוש או באמצעות לחיצה על האייקון בצד השמאלי של השורה ואז על "ערוך".

6. לאחר לחיצה על השורה, כך יראה כרטיס הלקוח. שימו לב שניתן לחשוף שדות נוספים על ידי לחיצה על כפתור ה"עוד".

נזין את כל השינויים הנדרשים ונלחץ על "שמור" וסיימנו 🙂

לא מצאת מה שחיפשת?
לא מצאת מה שחיפשת? צוות התמיכה שלנו ישמח לעמוד לשירותך כאן
עוד באותו נושא
שגיאות אשראי
חיבור חשבון לאומי ישירות לiCount
חיבור למערכת חשבוניות ישראל
מסוף הסליקה המובנה
iCount Sign
API
יצירת הצעת מחיר
יצירת חשבונית מס קבלה
יצירת קבלה
יצירת מסמכים
הצמדה למדד
שימוש ראשון
וולטרים – הנה השאלות הכי נפוצות שקיבלנו משליחי Wolt
איזה מסמך להפיק כשלקוח משלם לי?
חיבור לקארדקום / ווריפיי