iCountLogo-w.svg

מה שרצית לדעת, ויותר.

לקוחות מזדמנים

יצירת חשבוניות, קבלות ושאר מסמכים מחייבת אותנו לבחור לקוח. אבל מה קורה כשאין לקוח או כשאנחנו לא רוצים לייצר כרטיס לקוח עבור לקוחות מזדמנים?

בד"כ כאשר מדובר על לקוח מזדמן, מדובר על לקוח שקונה אצלנו באופן חד פעמי ולכן אם נקים לכל לקוח חד פעמי כרטיס לקוח משלו – זה ידרוש מאיתנו המון התעסקות.
הפתרון לכך היא הקמה של כרטיס לקוח רק פעם אחת ודרכו נפיק מסמכים לכל לקוח שהוא חד-פעמי.
ניגש ל"חדש->לקוח" ונזין את השם "לקוח מזדמן" בשדה "שם העסק/לקוח" ונאשר. (אין צורך להזין פרטים נוספים למעט שם הלקוח, כבר נבין למה).

כאשר יגיע אלינו לקוח מזדמן ולצורך העיניין נצטרך להוציא לו חשבונית מס,
ניגש להנהח"ש->חשבונית מס ונבחר ב"לקוח מזדמן" מרשימת הלקוחות.
בעמוד הזנת החשבונית יופיע בשדה שם הלקוח "לקוח מזדמן" וכתובת ריקה.
שדות אלו נמשכים מכרטיס הלקוח שבחרנו להפיק לו מסמך אבל ניתן לערוך אותם ובמקום "לקוח מזדמן", אפשר לכתוב את השם האמיתי של הלקוח, לדוגמא "גדי".
ובכתובת אפשר להזין "הרצל 42, רחובות" ונשלים את הפקת המסמך.

אם ניגש לחיפוש מסמכים ונבחר ב"לקוח מזדמן", נוכל לראות בתוצאות החיפוש את החשבונית שיצרנו לגדי ואת נתוניה.
שימו לב ששינוי פרטי הלקוח המזדמן בעת הפקת המסמך לא משפיעים על כרטיס הלקוח עצמו. אם נלחץ על אייקון הלקוח של גדי בתוצאות החיפוש, נעבור לכרטיס הלקוח המזדמן בדיוק כפי שהקמנו אותנו.

לא מצאת מה שחיפשת?
לא מצאת מה שחיפשת? צוות התמיכה שלנו ישמח לעמוד לשירותך כאן
עוד באותו נושא
שגיאות אשראי
חיבור חשבון לאומי ישירות לiCount
חיבור למערכת חשבוניות ישראל
מסוף הסליקה המובנה
iCount Sign
API
יצירת הצעת מחיר
יצירת חשבונית מס קבלה
יצירת קבלה
יצירת מסמכים
הצמדה למדד
שימוש ראשון
וולטרים – הנה השאלות הכי נפוצות שקיבלנו משליחי Wolt
איזה מסמך להפיק כשלקוח משלם לי?
חיבור לקארדקום / ווריפיי