מה שרצית לדעת, ויותר.

Search
Generic filters
Exact matches only

קריאות תמיכה

מערכת לניהול קריאות תמיכה מאפשרת לכל עסק המשרת לקוחות  לספק ללקוחות שלו ממשק נוח לפתיחה ומעקב אחרי קריאות תמיכה.

המערכת מחוברת למאגר הלקוחות שכבר יש לך במערכת iCount ובכך למעשה היא חלק אינטגרלי מניהול העסק שלך. לא צריך יותר לסנכרן בין מערכות שונות ולקפוץ בין חלונות. הכול מרוכז תחת מערכת אחת, שמשלבת גם את ניהול העסק, גם את ה CRM שלך וגם את מערכת ניהול השירות שלך.

הפעלת ניהול קריאות תמיכה

על מנת להפעיל את מערכת הקריאות (שנקראת iTKT) יש להיכנס ל"מערכת->הגדרות->מודולים" ושם להפעיל את מודול "CRM".

לאחר ההפעלה, ניתן לרענן את העמוד והתפריט הראשי של המערכת יכיל גם קישור לCRM ותחת תפריט CRM תהיה אפשרות "קריאות".

הלקוחות שלכם יכולים לפתוח קריאת תמיכה בשתי דרכים שונות. הראשונה והפשוטה ביותר היא באמצעות שליחת אימייל לכתובת שמערכת iCount הקצתה לכם. הדרך השניה היא באמצעות קישור אותו המערכת הקצתה לכם. האפשרות השניה היא לפתוח קריאות תמיכה על ידי זיהוי פשוט. במצב כזה, החברה (אתם) צריכים לשלוח ללקוח שלכם לינק לפתיחת קריאת תמיכה ובתוך ההנחיות יהיה ללקוח קישור ייחודי לפתיחת קריאות.

פתיחת קריאות באמצעות המייל

ראשית, יש להיכנס למערכת->הגדרות->לקוחות->קריאות ושם ניתן לראות את כתובת המייל הייעודית שלכם:

את כתובת המייל הזו ניתן לפרסם ללקוחות, אך שימו לב – זה אומר שכל אחד יכול לשלוח מייל לכתובת הזו, והיא תייצר קריאת תמיכה במערכת שלכם. כלומר, יש כאן פוטנציאל לספאם וחלקנו מאוד רוצים להמנע מכך, ולכן – יש אפשרות לסמן את ההגדרה " אפשר פתיחת קריאות באמצעות אימייל רק מכתובות אימייל מזוהות (למניעת ספאם)" אם אפשרות זו מסומנת, ברגע שיגיע מייל למערכת הקריאות שלכם iCount תכיר בקריאה הזו רק אם היא מגיעה מכתובת מייל של לקוח קיים שלכם. 

זה מצוין למי שמוכן לאפשר קריאות נכנסות רק מלקוחות מזוהים במערכת, אך מי שלא מפעיל את האפשרות הזו עשוי לראות קריאות שאינן מקושרות ללקוח קיים. כמובן שניתן לאחר מכן לשייך קריאות ללא שיוך – לאיזה לקוח שרוצים.

פתיחת קריאות באמצעות הפורטל

האפשרות השניה היא לפתוח קריאות תמיכה על ידי זיהוי פשוט. במצב כזה ראשית החברה (אתם) צריכים לשלוח ללקוח שלכם לינק לפתיחת קריאת תמיכה ובתוך ההנחיות יהיה ללקוח קישור ייחודי לפתיחת קריאות.

ברגע שהלקוח שלכם מקבל את המייל הזה הוא יוכל ללחוץ על הקישור לפתיחת קריאה מתוך המייל ולפעול לפי ההנחיות. את הקישור הזה ניתן תמיד לראות מתוך המערכת ב"מערכת->הגדרות->לקוחות->קריאות":

אחרי לחיצה על הקישור הייחודי שלך לפתיחת קריאה, המערכת תיקח את הלקוח לעמוד הזדהות ראשונית שם עליו להזין את המייל שלו. המייל הזה מפורט בתוך הנחיות פתיחת הקריאה שהלקוח קיבל והוא לא יוכל להזדהות עם מייל אחר.

בדוגמה שלנו המייל של הלקוח הוא [email protected] וזו הכתובת שהוא מזין למערכת. לאחר מכן הוא לוחץ על "כניסה" והמערכת מציגה לו את עמוד פתיחת הקריאה:

כל מה שצריך לעשות זה למלא את הנתונים וללחוץ על "קדימה!". כפי שניתן לראות, למעלה יש גם תפריט פשוט דרכו ניתן להגיע למסך שמציג את כל הקריאות הפתוחות של הלקוח (במידה ויש):

נקודות חשובות:

  • אחרי פתיחת הקריאה יישלח אליכם מייל עם הפרטים על הקריאה ואפשר לענות ישירות למייל הזה על מנת לעדכן את הקריאה.
  • מי שלא רוצה לענות למייל אלא לענות דרך המערכת יכול לעשות זאת דרך CRM->קריאות ולבחור מהרשימה את הקריאה הרלוונטית.

שליחת הנחיות פתיחת קריאה ללקוח

ראשית, כדי שלקוח יוכל לפתוח קריאת שירות במערכת iTKT, הוא חייב להיות קיים במערכת iCount כלקוח. ניתן להיכנס ל"חדש->לקוח" ולפתוח כרטיס ללקוח.

אחרי שהלקוח קיים במערכת, ניתן למצוא אותו דרך חיפוש->לקוחות. בתוצאות החיפוש יש ללחוץ על כרטיס הלקוח כדי להציג את הכרטיס שלו.

בתוך הכרטיס, שימו לב ללשונית שבה כתוב "ניהול שירות". ברגע שניכנס אליה נראה את האפשרות לשלוח ללקוח הנחיות לפתיחת קריאת תמיכה.

המערכת תיקח לבד את כתובת המייל שמוגדרת ללקוח, ותשלח ללקוח אימייל עם הנחיות לפתיחת קריאת שירות וקישור ייחודי למערכת ה iTKT שלך. לחיצה פשוטה על "שלח ללקוח מייל עם הנחיות" תעשה את כל זה אוטומטית.

כתובת המייל של הלקוח צריכה להיות ייחודית כי רק באמצעותה אנחנו נזהה שהוא באמת לקוח שלך ושהוא באמת יכול לפתוח קריאות שירות.

לא מצאת מה שחיפשת?
לא מצאת מה שחיפשת? צוות התמיכה שלנו ישמח לעמוד לשירותך כאן
עוד באותו נושא
וולטרים – הנה השאלות הכי נפוצות שקיבלנו משליחי Wolt
איזה מסמך להפיק כשלקוח משלם לי?
חיבור לקארדקום / ווריפיי
יבוא הוצאות מאקסל
יומן
סליקת אשראי
איך לחבר סליקה לאתר-WIX
הקפאת חיובים בהוראת קבע
חשבוניות וקבלות אוטומטיות לאתרים
פורטל לקוחות
הנהלת חשבונות לעמותות
שליחת הודעות SMS
מדריך ליצירת עמודי סליקה (רידיירקט)
זימון תורים
הבוסטר – מקדם המכירות
פיצ׳רים נבחרים שלנו
eCommerce-menu

הפקה אוטומטית של מסמכים

Frame 7307 (3)

הקמה ו/או חיבור מסוף סליקה

Frame 7307

קופה רושמת לחנות הפיזית שלך

kava-menu

דרך האשראי או חשבון הבנק

CRM-menu

ניהול לקוחות, עובדים ומטלות

project-menu

לשלוט בתקציב של כל פרויקט

time-menu

הזמן שלך מתורגם לחשבונית

stock-menu

הקמה ו/או חיבור מסוף סליקה

doc-menu

לתעד את הוצאות העסק בקלות

tazrim-menu

לצפות את תזרים המזומנים שלך

Frame 7307

תזכורות תשלום ללקוחות

Sign

ליצור חוזים ולהחתים את מי שצריך

אולי יעניין אותך
freelance-icon

ההמלצה שלנו לעסק שלך

ecommerce-icon

איקומרס ומכירת מוצרים

API-menu

לחבר את המערכת שלנו לשלך

פתיחת עסק חדש
שירות הקמה וליווי עסק יד ביד

סליקת כרטיסי אשראי

חיבור למסוף סליקה קיים או הקמת מסוף חדש. עבור מסוף הסליקה של iCount, התשלום החודשי יהיה 30 ש"ח בחודש

שמירת כרטיסי אשראי

פיצ'ר שמירת כרטיסי האשראי מעניק לך אחסון מוצפן ומאובטח של פרטי האשראי של הלקוחות. כך שברגע שצריך לחייב, הכל כבר זמין לך.
₪20 לחודש

חיבור אתר מכירות

התחברות מהירה לפלטפורמות המסחר המובילות בעולם על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪20 לחודש לחיבור בודד
Shopify, Wix, Etsy

חיבור WooCommerce

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪175 תשלום חד פעמי

חיבור מג’נטו

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪60 לחודש

הוראות קבע

הפיצ'ר שיאפשר לך וללקוחות להקים הוראת קבע בנקאית או באשראי בשביל להפוך את הגבייה לאוטומטית. בשביל להפעיל את פיצ’ר הוראות הקבע באשראי חובה להפעיל גם מודל סליקת אשראי ושמירת אשראי.
₪30 לחודש
+ 22 אג' לכל ניסיון חיוב

מה קורה קוקי?

האתר שלנו משתמש בקובצי Cookie בשביל לשפר את חווית הגלישה שלך ולהתאים לך תכנים פרסומיים, והמשך הגלישה בו מהווה הסכמה לשימוש בקובצי Cookie. ניתן לבטל את ה-Cookies שלנו דרך הגדרות הדפדפן שלך. גלישה נעימה 🙂

45 ימי ניסיון חינם מתחילים
בהקמת חשבון :)