ישנם לקוחות המעוניינים שבכל פעם שמיוצר אצלם במערכת מסמך, בין אם זה ידנית, אוטומטית דרך API או בכל צורה אחרת, המסמך יישלח באופן אוטומטי לכתובת מייל מסוימת. יש הרוצים שמנהל החשבונות שלהם יקבל עותק, יש הרוצים שמנהל החברה יקבל עותק ויש הרוצים שכמה כתובות שונות יקבלו עותקים במקביל.

המסמכים שיישלחו אוטומטית הם חשבוניות מס, קבלות, חשבוניות מס קבלה וזיכויים.

איך עושים את זה?

על מנת לבצע שליחה אוטומטית של כל מסמך שמוציאים לכתובת מייל (או לכמה כתובות מייל):

  • בתפריט: מערכת->מנהלה
  • לבחור “הגדרות אימייל”
  • לכתוב ב”שלח אוטומטית כל מסמך חשבונאי שנוצר גם לכתובות” את כתובת הדואר אליה רוצים שלוח העתקים:


  • אם רוצים לשלוח ליותר מכתובת אחת יש להפריד בין הכתובות עם פסיק
  • לא לשכוח לשמור את השינויים