iCountLogo-w.svg

מה שרצית לדעת, ויותר.

יצירת הצעת מחיר

מסמך הצעת מחיר הוא מסמך שמאוד קל ליצור ובמדריך הזה נראה לכם איך לעשות את זה במספר דקות. בואו נתחיל וניגש לתפריט שבצד ימין של המסך וניגש ללשונית "מסמכים"

כעת יש לכם שתי אופציות ליצירת מסמך.  

האפשרות הראשונה: ללחוץ על הפלוס ולבחור את המסמך הרלוונטי מתוך הרשימה

אפשרות שניה: ללחוץ על המילה מסמכים, מה שיעביר אתכם למסך המסמכים במערכת שם תוכלו לראות את כל המסמכים שלכם.

לאחר מכן, יש ללחוץ על הסגול שעליו כתוב "חדש" ולבחור את סוג המסמך הרלוונטי מתוך רשימת המסמכים שתוצג בפניכם. במקרה שלנו, הצעת מחיר.

מיד לאחר בחירת המסמך, תיפתח בפניכם חלונית ובה תידרשו לבחור את הלקוח שעבורו המסמך מיועד. אתם יכולים לבחור לקוח שכבר נמצא אצלכם במערכת או ללחוץ על הפלוס הקטן ולהקים לקוח חדש.

כעת הגענו לתכלס, יצירת הצעת המחיר ומילוי הפרטים הרלוונטיים. אז נתחיל בשם המסמך. אנחנו מאוד ממליצים לכם למלא את זה, זה יעזור לכם וללקוח לאתר את המסמך בקלות בהמשך.

לאחר מכן, אפשר להתחיל להזין את הפריטים, הכמויות והמחירים בתוך השורות עצמן. בסוף כל שורה, ניתן להגדיר את המע"מ עבור אותו פריט. בנוסף, לחיצה על החץ הקטן שבצד השמאלי של השורה יפתח לכם את תפריט האפשרויות המתקדמת שבו תוכלו להזין את המק"ט של הפריט, המטבע ותיאור מפורט יותר.

לאחר מכן, בצד שמאל של המסך ניתן לסמן את האופציות הרלוונטיות לכם:

להגדיר את המטבע של המסמך אם צריך, לבחור האם תרצו שהפריטים שעל המסמך ירדו מהמלאי הקיים שלכם או לא ולהפעיל תזכורת שתזכיר לכם לבצע פולואפ על המסמך.

סיימתם למלא ולהגדיר הכל?

בכל מסמך קיימת אפשרות לתצוגה מקדימה ב-PDF, לפני הפקת המסמך ושליחתו ללקוח. אנחנו ממליצים לכם לצפות בו לפני השליחה ולוודא שכל הפרטים אכן נכונים ושהמסמך נראה לכם תקין.

זהו, עכשיו אפשר להפיק 🙂 שימו לב שיש לכם אפשרות להפיק את המסמך ולשלוח ללקוח (הכפתור הסגול שעליו כתוב "שמירה ושליחה") ואפשרות להפיק את המסמך מבלי לשלוח אותו ללקוח.

שיהיה בהצלחה 🙂

לא מצאת מה שחיפשת?
לא מצאת מה שחיפשת? צוות התמיכה שלנו ישמח לעמוד לשירותך כאן
עוד באותו נושא
שגיאות אשראי
חיבור חשבון לאומי ישירות לiCount
חיבור למערכת חשבוניות ישראל
מסוף הסליקה המובנה
iCount Sign
API
יצירת חשבונית מס קבלה
יצירת קבלה
יצירת מסמכים
הצמדה למדד
שימוש ראשון
וולטרים – הנה השאלות הכי נפוצות שקיבלנו משליחי Wolt
איזה מסמך להפיק כשלקוח משלם לי?
חיבור לקארדקום / ווריפיי
יבוא הוצאות מאקסל