עכשיו אחרי שהסתיימו להם 45 ימי הניסיון מאוד חשוב לנו לעשות כל מאמץ כדי להכניס אותך למעגל הלקוחות הקבועים שלנו.הנה כמה נתונים שאולי לא ידעת עלינו:מערך התמיכה שלנו הוא המתקדם ביותר בישראל [עוד מידע]המחיר שלנו הוא ההוגן ביותר בישראל [עוד מידע]מאות לקוחות ממליצים עלינו [עוד מידע] עדיין לא שכנענו אותך? נשמח להבין מה הסיבות שבגללן החלטת לא להמשיך איתנו. אין תמיכה טלפונית המחיר יקר מדי חסרות יכולות במערכת אילו יכולות חסרות? קיבלתי שירות לא טוב בדקתי ומצאתי מתחרה שאני מעדיף איזה מתחרה העדפת? האם יש משהו שנוכל לעשות כדי לשנות דעתך? יש הערות נוספות?