מערכת iCount מציעה מגוון אפשרויות גביה בהוראות קבע. לגביה מסוג זה יש מגוון יתרונות, הראשי שבהם הוא עניין האוטומציה והיכולת להפוך תהליך כזה תהליך אוטומטי, מורידה עומסים ומפשטת את תהליך העבודה מול הלקוחות.
ישנם שני סוגי הוראות קבע עיקריים
הוראת קבע באשראי
- שגר ושכח
- חיוב חוזר אוטומטי
- אפשרות יצירת הו"ק מתוך עמוד סליקה
- התחלת עבודה מיידית
- עמלה גבוהה יותר
הוראת קבע בנקאית
- העמלה הזולה ביותר
- דורש פעולה ידנית
- דורש החתמה פיזית של הלקוח
- דורש תוכנת מס"ב
רק נזכיר לכם שמי שרוצה לעבוד עם אשראי (שזה הפיתרון האוטומטי האמיתי) צריך להיות מחובר למסוף סליקה של אחת מספקיות הסליקה בהן אנחנו תומכים. אין לכם מסוף אשראי? ניתן לפתוח מיידית מסוף אשראי מתוך ה iCount שלך ולהתחיל לחייב אשראי בתוך דקה! לפתיחת מסוף מיידית.
היתרון המובהק של אשראי הוא שזה באמת “שגר ושכח”. מגדירים הוראות קבע והמערכת דואגת לחייב, להוציא מסמכים, לשלוח ללקוח או לשלוח לכם מייל אם יש תקלה בחיוב. לדוגמה – אם למערכת יש לקוח שהיא צריכה לחייב בראשון לחודש אבל בניסיון החיוב באשראי המערכת מקבלת סירוב – היא תדע לנסות לבד לחייב שוב את הכרטיס ביום העוקב. על כל כישלון חיוב כזה, מנהל המערכת יקבל הודעה למייל עם סיבת הכישלון (בדרך כלל כרטיס שפג תוקף, או כרטיס שהגיע לתקרה). הנסיונות החוזרים הללו לחיוב יבוצעו באופן אוטומטי על ידי המערכת עד ליומו האחרון של אותו חודש קלנדארי.
ריכזנו את כל ההסבר על ניהול הוראות קבע בוידאו הזה: