מערכת iCount מציעה מגוון אפשרויות גביה בהוראות קבע. לגביה מסוג זה יש מגוון יתרונות, הראשי שבהם הוא עניין האוטומציה והיכולת למכן תהליך כזה מורידה עומסים ומפשטת את תהליך העבודה מול הלקוחות.

במערכת יש שני סוגים של הוראות קבע:

  • שגר ושכח
  • חיוב חוזר אוטומטי
  • התחלת עבודה מיידית
  • עמלה גבוהה יותר
  • העמלה הזולה ביותר
  • דורש פעולה ידנית
  • דורש החתמה פיזית של הלקוח
  • דורש תוכנת מס”ב

רק נזכיר לכם שמי שרוצה לעבוד עם אשראי (שזה הפיתרון האוטומטי האמיתי) צריך להיות מחובר למסוף סליקה של אחת מספקיות הסליקה בהן אנחנו תומכים.

היתרון המובהק של אשראי הוא שזה באמת “שגר ושכח”. מגדירים הוראות קבע והמערכת דואגת לחייב, להוציא מסמכים, לשלוח ללקוח או לשלוח לכם מייל אם יש תקלה בחיוב. לדוגמה – אם למערכת יש לקוח שהיא צריכה לחייב בראשון לחודש אבל בניסיון החיוב באשראי המערכת מקבלת סירוב – היא תדע לנסות לבד לחייב שוב את הכרטיס ביום העוקב. על כל כישלון חיוב כזה, מנהל המערכת יקבל הודעה למייל עם סיבת הכישלון (בדרך כלל כרטיס שפג תוקף, או כרטיס שהגיע לתקרה). הנסיונות החוזרים הללו לחיוב יבוצעו באופן אוטומטי על ידי המערכת עד ליומו האחרון של אותו חודש קלנדארי.

מי שרוצה הוראות קבע בנקאיות צריך שתהיה לו תוכנת מס”ב. את התוכנה ניתן לרכוש ממס”ב ישירות ולנו אין כל קשר לזה. זו הדרך היחידה בה ניתן לנהל הוראות קבע בנקאיות מבלי לשלם סכומים גדולים ללשכות שירות.