עמוד הבית של הקופה מציג את המלאי הקיים, ואת סל הקניות (הריק) של הלקוח. כדי להתחיל מכירה חדשה כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לבחור באחד מהפריטים ולהוסיף לסל. שימו לב שבעת ההוספה לסל ניתן לשנות את הכמות ואף לשנות את המחיר.

 

לאחר ההוספה לסל נחזור אוטומטית לעמוד הראשי ונראה שהמוצר התווסף לסל. כמו כן – נוכל לראות את סה"כ הפריטים שנמצאים כרגע בתוך הסל, ללחוץ על כל אחד מהפריטים שבסל כדי לשנות כמות או מחיר, ובמידת הצורך נוכל להחליק את האצבע ימינה למחיקה.

 

 

אם יש לנו רשימת פריטים ארוכה, ניתן ללחוץ על חיפוש בפינה השמאלית העליונה של המסך ולחפש פריט מתוך הרשימה.

אם נרצה לתת הנחה, ניתן ללחוץ על "הנחה" ולבחור הנחה בסכום או באחוזים. סכום ההנחה אותו נזין הוא סכום ההנחה כולל מע"מ.

בסיום, נלחץ על "המשך לתשלום" והמערכת תשאל אותנו מי הלקוח. נוכל לבחור למכור ללקוח חד פעמי (או בשפה המקובל – לקוח מזדמן) או ללקוח חדש או ללקוח קיים.

אם נבחר לקוח חד פעמי האפליקציה לא תקים את הלקוח הזה בתור לקוח חדש אלא תשייך את המכירה לכרטיס לקוח מזדמן, אבל אם נבחר לקוח קיים, המערכת תאפשר לנו לבחור לקוח מתוך רשימת הלקוחות שלנו בiCount  ובכך נוכל לשייך את המסמכים לכרטיס הלקוח הזה לשליפה נוחה יותר בעתיד.

כמובן שאם נלחץ על חדש האפליקציה תאפשר לנו להקים כרטיס לקוח חדש לחלוטין ותשייך את המכירה לכרטיס הלקוח הזה.

לאחר מכן, נלחץ על "הבא" כדי להתקדם סופית לקבלת התשלום. לאחר הלחיצה האפליקציה תציג בפנינו את אפשרויות התשלום. אם חיברנו מסוף סליקה יהיו לנו שלוש אפשרויות – מזומן, שיקים ואשראי, ואם לא חיברנו יהיו רק מזומן ושיקים.

אחרי שנבחר את אמצעי התשלום הרלוונטי נוכל להתקדם וכמובן שבמידה ויש עודף המערכת מחשבת הכול לבד.

בשלב זה – אם חיברנו מדפסת ל POS שלנו, האפליקציה תדפיס בצורה אוטומטית את החשבונית מס קבלה (או הקבלה) בלי לשאול שאלות. אם לא חיברנו מדפסת וללקוח שלו אנחנו מוציאים את המסמך יש מייל – המערכת תשלח לו את המסמך למייל אוטומטית.