משתמש iCount שיש לו כמה חברות שונות או חברה ועוסק מורשה, עוסק שיש לו שני תחומי עיסוק הפועלים תחת אותו מספר עוסק מורשה (כמו למשל טכנאי מחשבים שהוא גם בונה אתרים) עם עיצובים שונים וספרור שונה לכל עסק, או אפילו זוג שלו יש את החברה שלו ולה יש את החברה שלה – יכולים ליהנות מחישוב אגרגטיבי של שימוש.
מה הכוונה? פשוט מאוד!
אם רוצים לנהל כמה חברות דרך iCount – כל מה שצריך לעשות זה עבור כל חברה/עסק/תחום פעילות בנפרד (למסלול המלא בלבד), ולהזין בפרטי התשלום את אותם פרטי האשראי בהם אתם משתמשים כדי לשלם על החברה הראשונה שפתחתם אצלנו.
כלומר כל החברות צריכות להיות מוגדרות כאשר הן משלמות מאותו כרטיס אשראי.
בפועל – בסוף החודש כשרובוט החיוב שלנו יספור את כמות המסמכים שהוצאתם, הוא יאסוף את כל המסמכים תחת אותו כרטיס אשראי ויתייחס אליהם כאילו שהוצאו מאותה חברה. מסמכים שיצאו בעסק נוסף שמשלם מאותו כרטיס אשראי יחושבו כאילו שיצאו בעסק המקורי.
התוצאה?
אם יש לכם שתי חברות שבכל אחת אתם מפיקים 15 מסמכים, במקום לשלם פעמיים 39 ₪ המערכת תתייחס כאילו שיש לכם חברה אחת שמוציאה 30 מסמכים ותשלמו 39 ₪ רק פעם אחת. עם זאת, יש לשים לב שמודולים נוספים כמו סליקה, הוראות קבע, חיבורים לאתרי מסחר (למעשה כל מה שהוא מעבר להפקת המסמכים) יתומחרו בנפרד עבור כל חברה.
אגב – תינתן לכם האפשרות לבחור על שם מי מהחברות השונות שלכם תרצו שאנחנו נוציא לכם חשבונית בגין השימוש. האפשרות תינתן לכם לאחר שתזינו את פרטי התשלום והמערכת תזהה שהם כבר קיימים אצל חברה אחרת.