מערכת iTKT לניהול קריאות תמיכה מאפשרת לכל עסק המשרת לקוחות  לספק ללקוחות שלו ממשק נוח לפתיחה ומעקב אחרי קריאות תמיכה.

מערכת iTKT מחוברת למאגר הלקוחות שכבר יש לך במערכת iCount ובכך למעשה היא חלק אינטגרלי מניהול העסק שלך. לא צריך יותר לסנכרן בין מערכות שונות ולקפוץ בין חלונות. הכול מרוכז תחת מערכת אחת, שמשלבת גם את ניהול העסק, גם את ה CRM שלך וגם את מערכת ניהול השירות שלך.

הפעלת מערכת iTKT לניהול קריאות תמיכה

על מנת להפעיל את מערכת iTKT לניהול קריאות תמיכה יש להיכנס ל”מערכת->הגדרות->מודולים” ושם להפעיל את מודול “CRM”.

לאחר ההפעלה, ניתן לרענן את העמוד והתפריט הראשי של המערכת יכיל גם קישור לCRM ותחת תפריט CRM תהיה אפשרות קריאות נכנסות.

crm-menu