ראשית, כדי שלקוח יוכל לפתוח קריאת שירות במערכת iTKT, הוא חייב להיום קיים במערכת iCount כלקוח. ניתן להיכנס ל”חדש->לקוח” ולפתוח כרטיס ללקוח.

אחרי שהלקוח קיים במערכת, ניתן למצוא אותו דרך חיפוש->לקוחות. בתוצאות החיפוש יש ללחוץ על העיפרון הצהוב כדי להיכנס לכרטיס הלקוח שלו:

תוצאות חיפוש לקוחות

והנה הכרטיס שלו אחרי שאנחנו נכנסים אליו:

כרטיס לקוח

שימו לב ללשונית שבה כתוב “ניהול שירות”. ברגע שניכנס אליה נראה את האפשרות לשלוח ללקוח הנחיות לפתיחת קריאת תמיכה:

שליחת הנחיות

המערכת תיקח לבד את כתובת המייל שמוגדרת ללקוח, ותשלח ללקוח אימייל עם הנחיות לפתיחת קריאת שירות ובנוסף קישור ייחודי למערכת ה iTKT שלך. לחיצה פשוטה על “שלח ללקוח מייל עם הנחיות” תעשה את כל זה אוטומטית.

כתובת המייל של הלקוח צריכה להיות ייחודית כי רק באמצעותה אנחנו נזהה שהוא באמת לקוח שלך ושהוא באמת יכול לפתוח קריאות שירות.