בתור לקוח של חברה שמשתמשת במערכת iTKT יש לך את היכולת לפתוח קריאות תמיכה על ידי זיהוי פשוט. כדי שתהיה לך אפשרות פתיחת קריאת שירות, ראשית החברה הזו צריכה לשלוח לך הנחיות לפתיחת קריאת תמיכה כי בתוך ההנחיות יהיה לך קישור ייחודי לפתיחת קריאות.

ברגע שמקבלים את המייל הזה ניתן ללחוץ על הקישור לפתיחת קריאה מתוך המייל ולפעול לפי ההנחיות.

פתיחת קריאה במערכת iTKT

אחרי לחיצה על הקישור הייחודי שלך לפתיחת קריאה, המערכת תיקח אותך לעמוד הזדהות ראשונית שם עליך להזין את המייל שלך. המייל הזה מפורט בתוך הנחיות פתיחת הקריאה שקיבלת. לא ניתן להזדהות עם מייל אחר.

כניסה למערכת תמיכה

במקרה שלנו המייל הוא sales@icount.co.il וזו הכתובת שאנחנו מזינים למערכת. לאחר מכן לוחצים על “כניסה” והמערכת תציג לנו את עמוד פתיחת הקריאה:

פתיחת קריאה

כל מה שצריך לעשות זה למלא את הנתונים וללחוץ על “פתח קריאה”. כפי שניתן לראות, למעלה יש גם תפריט פשוט דרכו ניתן להגיע למסך שמציג את כל הקריאות הפתוחות שלנו (במידה ויש):

הקריאות שלי

נקודות חשובות:

  • אחרי פתיחת הקריאה יישלח אליך מייל עם הפרטים על הקריאה ואפשר לענות ישירות למייל הזה על מנת לעדכן את הקריאה
  • מי שלא רוצה לענות למייל אלא לענות דרך המערכת יכול לעשות את זה ישירות מעמוד “הקריאות שלי”