אפשרות חדשה שהעלינו לאויר מאפשרת לבעלי חנויות וירטואליות שיש להן אתר מראה לסנכרן את המוצרים שיש בחנות ישירות ל iCount.

בדרך כלל אתר הראי משמש את זאפ כדי “לצלם” את תוכן החנות הוירטואלית

סנכרון מלאי – מה המשמעות?

בדרך כלל חנויות וירטואליות מכילות אלפי פריטים עם מחירים שונים ומק”טים שונים. הזנת הנתונים למערכת הנהל החשבונות היא הליך ארוך, מייגע ויש בו הרבה מקום לטעויות. היכולת לסנכרן את המלאי ישירות ל iCount אומרת שבלחיצת כפתור ניתן להעתיק את שמות המוצרים, המק”טים שלהם והמחירים שלהם – ישירות לתוך מערכת ניהול המלאי של iCount.
נקודות חשובות שראוי להדגיש:

  • אין שום השפעה על המלאי בתוך החנות הוירטואלית. ההעתקה היא חד כיוונית – מהחנות ל iCount.
  • בדרך כלל אתר המראה לא מכיל מידע אודות כמויות במלאי ולכן אנחנו לא מתיחסים לנושא הכמות במלאי. אם אתר הראי שלכם מכיל גם כמויות במלאי אנא פנו לתמיכה של iCount ואנחנו נגדיר התיחסות למלאי, ללא תוספת תשלום.
  • סנכרון המלאי מול iCount אינו כרוך בתשלום ל iCount.
  • ניתן להגדיר מחיקת מוצרים קיימים ממלאי iCount אם אינם קיימים במלאי אתר הראי ובכך למעשה לבטל לחלוטין את הצורך לנהל את המלאי בשני מקומות. שינוי בחנות יוביל לשינוי אוטומטי ב iCount.

 

סנכרון מלאי למערכת iCount – איך עושים את זה?

 

  1. נכנסים בתפריט ל”מערכת->מנהלה”.
  2. בוחרים “ניהול מלאי” מצד ימין ומיד רואים את שדה הגדרות המלאי.
  3. מסמנים (כמו בתמונה הנ”ל) “אפשר סנכרון מול אתר מראה”.
  4. ממלאים את כתובת אתר המראה בשדה “כתובת אתר מראה”.
  5. אם רוצים – מסמנים “מחק מוצרים ללא מק”ט” כדי שבזמן היבוא – כל הפריטים הקיימים במלאי ב iCount ואין להם מק”ט – יימחקו.
  6. אם רוצים – מסמנים “מחק מוצרים עם מק”ט שלא מופיעים באתר הראי” – כדי שיהיה סנכרון מלא ואם מוחקים מוצר מהחנות הוירטואלית הוא יימחק גם מהמלאי ב iCount.
  7. לוחצים למטה – עדכן כדי לשמור את ההגדרות.
  8. כעת אחרי ששמרנו את ההגדרות ניתן ללחוץ על “הצג תוצאות לפני סנכרון”. מה שיקרה בפועל – זה שמערכת iCount תפנה לאתר הראי, תקרא אותו ותציג רשימה מלאה של כל המוצרים. ליד כל מוצר שיוצג המערכת תציג מה היא הולכת לעשות איתו. לדוגמה – אם המוצר כבר קיים במלאי מערכת iCount תראה שהמוצר קיים כבר במלאי ואם הוא לא מופיע – המערכת תראה שהיא עמודת לייצר פריט חדש במערכת. שום דבר עדיין לא קורה – זה שלב ראשוני לבדיקה בלבד.
  9. אם הרשימה שמוצגת נראית הגיונית ומקובלת עלינו, ניתן לגלול לתחתית הרשימה וללחוץ על “בצע סנכרון אמת” כדי לבצע את הסנכרון בפועל.
  10. לאחר הסנכרון ניתן לראות את כל הפריטים החדשים תחת “ניהול מלאי->ניהול פריטים”