צוות מערכת iCount מקפיד לעמוד בכל כללי וחוקי האינטרנט בכל מה שקשור לשליחת מיילים ואנו מוודאים ששרתי שליחת המיילים שלנו מוגדרים כפי שצריך ושולחים כמו שצריך.

כאשר מייל עם חשבונית (או מייל עם כל מסמך אחר לצורך העניין) יוצא ממערכת iCount למעשה המערכת מנסה לאתר את שרת המייל של המקבל ולשלוח את המייל אליו. ברגע שהמייל יוצא משרתי המייל של iCount לכיוון שרתי המייל של המקבל, לצוות iCount אין כל שליטה עליו יותר. כלומר – לא ניתן לדעת אם חשבונית במייל הגיעה ליעדה כמו שרצינו או שאולי חלה תקלה בדרך.

אולם, במידה וחשבונית במייל הגיעה ליעדה והמקבל לחץ על הלינק על מנת לראות אותה, הבקשה למעשה מגיעה לשרתי iCount ואנחנו יודעים בדיוק לאיזו חשבונית הלקוח פונה. כל פניה לצפיה בחשבונית נרשמת אצלנו בלוג מאובטח וכל משתמש iCount יכול לצפות בלוג הזה.

כל מסמך שנשלח במייל ללקוח מתוך המערכת נשמר בלוג וניתן לראות את השליחה, אם היה כישלון וגם אם הלקוח פתח או אפילו הקליק על הקישור שבתוך המייל. כדי לראות את זה יש להיכנס למסמך, וללחוץ על האייקון של הפלוס למעלה משמאל כפי שניתן לראות בתמונה:

למה חשוב לי לראות אם פתחו את החשבוניות והקבלות ששלחתי?

מהיום אין יותר “לא קיבלתי” או “לא ראיתי”. יש לך היסטוריה מלאה של כל פעם בה הלקוחות שלך צופים בחשבוניות שלהם. אין יותר תירוצים לא לשלם בזמן.