iCountLogo-w.svg

מה שרצית לדעת, ויותר.

פורטל לקוחות

פורטל הלקוחות המובנה בתוך ה-CRM של מערכת iCount מאפשר לך לפתוח עבור הלקוחות שלך גישה לנתונים האישיים שלהם ובכך לחסוך זמן יקר כשמדובר בניהול השוטף.
באמצעות הפורטל, לקוח יוכל לבצע שינויים מבלי לערב אותך ולתחזק את הנתונים שלו תוך שקיפות מלאה של הפעילות שלו מול העסק שלך.

הפורטל זמין אוטומטית לכל מי שמפעיל את מודול ה-CRM במערכת. כדי להפעיל אותו יש להיכנס ל"מערכת->הגדרות->מודולים" ולאפשר CRM. לאחר מכן תהיה אפשרות להפעיל גם את "פורטל לקוחות" ללא עלות נוספת.

עדכון פרטים אישיים

הלקוח שלך יוכל לבצע שינוי שם, כתובת מייל, טלפון, פקס ושאר פרטים אישיים, ואפילו לעדכן את תמונת הפרופיל שלו בתוך המערכת שלך.

עדכון כרטיסי אשראי שמורים

הפעלת את היכולת לשמור כרטיסי אשראי של הלקוחות שלך? מעולה! עכשיו הלקוחות יכולים לעדכן \ למחוק \ להוסיף כרטיסי אשראי לתוך הכרטיס שלהם, כך כשיגיע הרגע לחייב אותם, לך תמיד יהיו הנתונים העדכניים ביותר.

עדכון הוראות קבע

הפעלת את מודול הוראות הקבע המובנה של iCount? מצוין! עכשיו הלקוח יוכל לעקוב אחר הוראות הקבע שלו, לעדכן פרטי תשלום בהוראות הקבע השונות, ובמקרה שבו מנוע החיוב לא יצליח לחייב את הלקוח, הלקוח יקבל מייל עם קישור לטיפול בבעיה. כך לדוגמה אם לא הצלחנו לחייב כרטיס של הלקוח, הלקוח יקבל מייל, ילחץ על קישור, יערוך את הכרטיס, והכול – ללא התערבות שלך.

צפיה בארכיון מסמכים

לקוחות צריכים גישה לנתונים היסטוריים כל הזמן. הפורטל מאפשר לכל לקוח לראות את כל היסטורית המסמכים שלו, כל חשבונית, קבלה, זיכוי וכדומה – לרבות הורדה מחדש של מקור חתום דיגיטלית. הכול – ללא התערבות שלך.

ברגע שמפעילים את הפורטל, כל אימייל שיישלח מהמערכת ללקוח ויכיל קישור למסמך, יכיל גם קישור לפורטל. ברגע שלקוח ילחץ על קישור הכניסה לפורטל, המערכת מייד תשלח ללקוח הזה מייל נוסף עם קישור כניסה חד פעמי. ככה אנחנו יכולים להבטיח שרק מי שיש לו גישה לכתובת המייל שמוגדרת בכרטיס הלקוח יוכל להיכנס לפורטל עצמו.
נקודה חשובה נוספת היא שיש לוג מלא של כל הפעולות של הלקוח בפורטל. כלומר ברגע שלקוח משנה נתון מסוים באמצעות הפורטל ניתן יהיה לראות את זה מתוך "מערכת->לוג" כך שתמיד יש לך יכולת להיות בשליטה ולעקוב אחר שינויים.

חסימה והפעלה של יכולות בפורטל הלקוחות

כמובן שלא תמיד נרצה לתת ללקוחות את היכולת לשנות כל פרט שמור שיש לנו, ולפעמים אפילו נרצה לחסום לחלוטין חלק מהיכולות של הפורטל. בדיוק בשביל זה ניתן להיכנס ל"מערכת->הגדרות->לקוחות" ושם ללחוץ על ה TAB של פורטל הלקוחות.

כפי שניתן לראות יש אפשרות לחסום לחלוטין חלקים שלמים מהפורטל, ויש אפשרות לחסום שדות מסוימים מתוך חלקים מסוימים.

לא מצאת מה שחיפשת?
לא מצאת מה שחיפשת? צוות התמיכה שלנו ישמח לעמוד לשירותך כאן
עוד באותו נושא
שגיאות אשראי
חיבור חשבון לאומי ישירות לiCount
חיבור למערכת חשבוניות ישראל
מסוף הסליקה המובנה
iCount Sign
API
יצירת הצעת מחיר
יצירת חשבונית מס קבלה
יצירת קבלה
יצירת מסמכים
הצמדה למדד
שימוש ראשון
וולטרים – הנה השאלות הכי נפוצות שקיבלנו משליחי Wolt
איזה מסמך להפיק כשלקוח משלם לי?
חיבור לקארדקום / ווריפיי