פורטל הלקוחות המובנה בתוך ה-CRM של מערכת iCount מאפשר לך לפתוח עבור הלקוחות שלך גישה לנתונים האישיים שלהם ובכך לחסוך לך זמן יקר כשמדובר בניהול השוטף של הנתונים שלהם.
באמצעות הפורטל, לקוח יוכל לבצע שינויים מבלי לערב אותך ולתחזק את הנתונים שלו תוך שקיפות מלאה של הפעילות שלו מול העסק שלך.

הפורטל זמין אוטומטית לכל מי שמפעיל את מודול ה-CRM במערכת. כדי להפעיל אותו יש להיכנס ל"מערכת->הגדרות->מודולים" ולאפשר CRM. לאחר מכן תהיה אפשרות להפעיל גם את "פורטל לקוחות" ללא עלות נוספת.

עדכון פרטים אישיים

הלקוח שלך יוכל לבצע שינוי שם, כתובת מייל, טלפון, פקס ושאר פרטים אישיים, ואפילו לעדכן את תמונת הפרופיל שלו בתוך המערכת שלך.

עדכון כרטיסי אשראי שמורים

הפעלת את היכולת לשמור כרטיסי אשראי של הלקוחות שלך? מעולה! עכשיו הלקוחות יכולים לעדכן \ למחוק \ להוסיף כרטיסי אשראי לתוך הכרטיס שלהם, כך שכשיגיע הרגע לחייב אותם, לך תמיד יהיו הנתונים העדכניים ביותר.

עדכון הוראות קבע

הפעלת את מודול הוראות הקבע המובנה של iCount? מצוין! עכשיו הלקוח יוכל לעקוב אחר הוראות הקבע שלו, לעדכן פרטי תשלום בהוראות הקבע השונות, ובמקרה שבו מנוע החיוב לא יצליח לחייב את הלקוח, הלקוח יקבל מייל עם קישור לטיפול בבעיה. כך לדוגמה אם לא הצלחנו לחייב כרטיס של הלקוח, הלקוח יקבל מייל, ילחץ על קישור, יערוך את הכרטיס, והכול – ללא התערבות שלך.

צפיה בארכיון מסמכים

לקוחות צריכים גישה לנתונים היסטוריים כל הזמן. הפורטל מאפשר לכל לקוח לראות את כל היסטורית המסמכים שלו, כל חשבונית, קבלה, זיכוי וכדומה – לרבות הורדה מחדש של מקור חתום דיגיטלית. הכול – ללא התערבות שלך.

הורדת כרטסת עדכנית

אחד המטרדים הגדולים ביותר הוא בקשות חוזרות ונשנות של כרטסת הנהלת חשבונות על ידי הלקוח או על ידי מנהל החשבונות של הלקוח. הפורטל מציג לכל לקוח את הכרטסת שלו, ומאפשר ללקוח להוריד אותה בעצמו.
ברגע שמפעילים את הפורטל, כל אימייל שיישלח מהמערכת ללקוח ויכיל קישור למסמך, יכיל גם קישור לפורטל. ברגע שלקוח ילחץ על קישור הכניסה לפורטל, המערכת מייד תשלח ללקוח הזה מייל נוסף עם קישור כניסה חד פעמי. ככה אנחנו יכולים להבטיח שרק מי שיש לו גישה לכתובת המייל שמוגדרת בכרטיס הלקוח יוכל להיכנס לפורטל עצמו. נקודה חשובה נוספת היא שיש לוג מלא של כל הפעולות של הלקוח בפורטל. כלומר ברגע שלקוח משנה נתון מסוים באמצעות הפורטל ניתן יהיה לראות את זה מתוך “מערכת->לוג” כל שתמיד יש לך יכולת להיות בשליטה ולעקוב אחר שינויים.