מי שמפעיל את מודול ה CRM בתוך iCount נהנה אוטומטית ממודול ניהול קריאות התמיכה שלנו. המודול מאפשר ללקוחות שלכם לפנות אליכם בצורה מסודרת לקבלת שירות, וכל פניה כזו תתועד בתוך מערכת iCount שלכם, שם המידע יישמר במקום ללכת לאיבוד בתוך (למשל) המיילים שלכם.

הלקוחות שלכם יכולים לפתוח קריאת תמיכה בשתי דרכים שונות. הראשונה והפשוטה ביותר היא באמצעות שליחת אימייל לכתובת שמערכת iCount הקצתה לכם.
הדרך השניה היא באמצעות קישור אותו המערכת הקצתה לכם.

האפשרות השניה היא לפתוח קריאות תמיכה על ידי זיהוי פשוט. במצב כזה ראשית החברה (אתם) צריכים לשלוח ללקוח שלכם הנחיות לפתיחת קריאת תמיכה ובתוך ההנחיות יהיה ללקוח קישור ייחודי לפתיחת קריאות.

 

 

פתיחת קריאת תמיכה באמצעות המייל

ראשית, יש להיכנס ל”מערכת->הגדרות->לקוחות->קריאות ושם ניתן לראות את כתובת המייל הייעודית שלכם:

את כתובת המייל הזו ניתן לפרסם ללקוחות, אך שימו לב – זה אומר שכל אחד יכול לשלוח מייל לכתובת הזו, והיא תייצר קריאת תמיכה במערכת שלכם. כלומר, יש כאן פוטנציאל לספאם וחלקנו מאוד רוצים להמנע מכך, ולכן – יש אפשרות לסמן את ההגדרה ” אפשר פתיחת קריאות באמצעות אימייל רק מכתובות אימייל מזוהות (למניעת ספאם)” אפ אפשרות זו מסומנת, ברגע שיגיע מייל למערכת הקריאות שלכם iCount תכיר בקריאה הזו רק אם היא מגיעה מכתובת מייל של לקוח קיים שלכם. 

זה מצוין למי שמוכן לאפשר קריאות נכנסות רק מלקוחות מזוהים במערכת, אך מי שלא מפעיל את האפשרות הזו עשוי לראות קריאות שאינן מקושרות ללקוח קיים. כמובן שניתן לאחר מכן לשייך קריאות ללא שיוך – לאיזה לקוח שרוצים.

פתיחת קריאת תמיכה באמצעות קישור לפורטל התמיכה

האפשרות השניה היא לפתוח קריאות תמיכה על ידי זיהוי פשוט. במצב כזה ראשית החברה (אתם) צריכים לשלוח ללקוח שלכם הנחיות לפתיחת קריאת תמיכה ובתוך ההנחיות יהיה ללקוח קישור ייחודי לפתיחת קריאות.

ברגע שהלקוח שלכם מקבל את המייל הזה הוא יוכל ללחוץ על הקישור לפתיחת קריאה מתוך המייל ולפעול לפי ההנחיות. את הקישור הזה ניתן תמיד לראות מתוך המערכת ב”מערכת->הגדרות->לקוחות->קריאות”:

 

אחרי לחיצה על הקישור הייחודי שלך לפתיחת קריאה, המערכת תיקח את הלקוח לעמוד הזדהות ראשונית שם עליו להזין את המייל שלו. המייל הזה מפורט בתוך הנחיות פתיחת הקריאה שהלקוח קיבל והוא לא יוכל להזדהות עם מייל אחר.

כניסה למערכת תמיכה

בדוגמה שלנו המייל של הלקוח הוא sales@icount.co.il וזו הכתובת שהוא מזין למערכת. לאחר מכן הוא לוחץ על “כניסה” והמערכת מציגה לואת עמוד פתיחת הקריאה:

פתיחת קריאה

כל מה שצריך לעשות זה למלא את הנתונים וללחוץ על “פתח קריאה”. כפי שניתן לראות, למעלה יש גם תפריט פשוט דרכו ניתן להגיע למסך שמציג את כל הקריאות הפתוחות דל הלקוח (במידה ויש):

הקריאות שלי

נקודות חשובות:

  • אחרי פתיחת הקריאה יישלח אליכם מייל עם הפרטים על הקריאה ואפשר לענות ישירות למייל הזה על מנת לעדכן את הקריאה
  • מי שלא רוצה לענות למייל אלא לענות דרך המערכת יכול לעשות את זה ישירות מעמוד “הקריאות שלי”