למשמשים במודול ה CRM שלנו ניתן לחבר את iCount למרכזית IP של חברת Voicenter. מידע נוסף ומחירים ניתן לקבל ישירות מ Voicenter. החיבור הוא פשוט, ומתאפשר בצורה מיידית לאחר הגדרה קצרה מצד Voicenter ומיד בסיומו יתווספו שלל אפשרויות למערכת iCount  שלכם.

חיוג ללקוח מתוך מערכת iCount

לאחר חיבור למרכזית IP, מערכת iCount תאפשר חיוג בקליק מתוך כרטיסי לקוח, כרטיסי ספקים, ואנשי קשר. כל חיוג יוצא יתועד אוטומטית (כפי שמוסבר מטה)

הקפצת מידע על הלקוח או הספק המתקשר

ברגע שנכנסת שיחה, iCount  מזהה לפי מספר הטלפון את כל המידע על הלקוח או הספק שנמצא מצדו השני של הקו, ומעדכנת את מערכת החייגן של מרכזיית ה IP. החלונית שנפתחת תציג מידע על המתקשר, שיימשך אוטומטית מתוך מאגר המידע הקיים ב iCount.

שימו לב שעל מנת שיקפוץ מידע עם שיחה נכנסת, יש לוודא שמותקן Chrome extension.

תיעוד מלא של כל שיחות הטלפון

חיבור iCount למרכזיית IP מאפשר לעסק שלך לשמור תיעוד מלא ואוטומטי של כל שיחות הטלפון מול הלקוחות והספקים, ולשייך את השיחות האלה לכרטיסי הלקוחות והספקים בצורה אוטומטית. מרגע החיבור, כל שיחה מוקלטת ונשמרת במאגר המידע שלך וזמינה למשיכה והאזנה מיידית ממש מתוך iCount.

לפי מספרי הטלפון שמוגדרים בכרטיס הלקוח והספק, iCount יודעת לשמור את השיחה בכרטיס הנכון, ובמידה ונכנסת שיחה ממספק שiCount לא מזהה, היא תשמור את התיעוד ברקע עד לרגע שבו יוקם כרטיס לקוח או ספק עם המספר הזה, ומאותו רגע כל השיחות שהיו למספק הזה יעברו שיוך מיידי לכרטיס החדש.

חשוב לציין שגם שיחות שמבוצעות מתוך ממשק הטלפוניה בטלפון הסלולרי יתועדו במערכת מכיוון שכל שיחה, אפילו כזו שלא מבוצעת מהמחשב אבל כן עוברת דרך מרכזיית ה IP – מתועדת ב iCount שלך.