תיעוד מאפשר עבודה רציפה מול לקוחות וניהול ארכיון מלא של כל הנתונים של אותה עבודה. כל מידע נכנס מלקוח או מידע יוצא מלקוח יכול להיות מתועד ומתויק עם שיוך לכרטיס הלקוח.
בנוסף, מודול תיעוד מאפשר קביעת סטטוסים ללקוח כל שלמעשה אנחנו יכולים לנהל לידים (lead management), לקוחות פוטנציאליים (prospect management) ולקוחות רגילים (customer management) תחת אותו ממשק נוח ופשוט יכולים להזיז כל לקוח בין הסטטוסים.
כמות הסטטוסים אינה מוגבלת וניתן ליצור כמה סטטוסים שרוצים. לכל סטטוס ניתן לתת שם ותיאור קצר ואז מאוד נוח לאתר את הסטטוס הרלוונטי ללקוחות חדשים / קיימים.
לכל תיעוד ניתן להגדיר משימה ואף תזכורת. למשל – תיעוד האירוע הוא "שוחחתי עם הלקוח בטלפון והוא ביקש שאשלח לו הצעת מחיר". לאחר שמתעדים את זה, אפשר לייצר משימה ולשייך אותה לעובד מסוים ואף לייצר תזכורת לאותו עובד.
כמו כן, כשמתעדים אירוע ניתן לצרף לו קבצים (אין הגבלה על כמות הקבצים שניתן לצרף לכל תיעוד) והמערכת תשמור קבצים אלה יחד עם האירוע. זה הופך את העבודה מול הלקוח למאוד מסודרת ומאורגנת ותורם לכך ששום דבר לא הולך לאיבוד.