רואי חשבון ומנהלי חשבונות שימו לב – iCount מאפשרת לכם לנהל את הלקוחות שלכם מתוך ממשק נוח שחוסך לכם זמן אמיתי. באמצעות הממשק הזה ניתן למשוך נתונים ישירות מתוך המערכת של הלקוחות שלכם ובכך לקצר משמעותית את תהליכי העבודה ואף לשפר את מערכת היחסים עם הלקוח.
כמה פעמים מצאתם עצמכם רודפים אחרי החומר מהלקוחות? כמה פעמים לא קיבלתם את ההוצאות שלהם בזמן או את ההכנסות שלהם בזמן? כמה פעמים העבירו לכם חומר לא מסודר, לא מלא, בפורמטים לא מתאימים? ב-iCount אנחנו דואגים שזה לא יקרה יותר.

שימו לב – בתוך מערכת ה-iCount שלכם, בתפריט “מערכת->תוכנית שותפים” יש לכם קוד. הקוד הזה הוא הקוד האישי של כל אחת ואחד מכם ואת הקוד הזה אתם יכולים לתת ללקוחות שלכם.

ברגע שלקוח שלכם מגדיר את הקוד בתוך מערכת ה-iCount שלו, הוא יופיע בתוך ממשק ה-CRM המובנה בתוך מערכת iCount שלכם.

דוגמה למה שמנהל החשבונות רואה

דוגמה למה שהלקוח רואה

קיבלתי קוד ממנהל החשבונות שלי – מה אני עושה עכשיו?

קיבלת קוד ממנהל החשבונות שלך? מעולה! יש להיכנס ל”מערכת->הגדרות->הנהלת חשבונות->מנהל החשבונות שלי” ושם להגדיר את הקוד שקיבלת ממנהל החשבונות שלך. לאחר הזנת הקוד תהיה לך אפשרות להגדיר בדיוק אילו הרשאות לתת למנהל החשבונות.

אילו פעולות מנהל החשבונות יכול לעשות מתוך הממשק?

לכל פעולה הרשאה שונה, כך שבפועל כל מה שמנהל החשבונות שלך יכול לעשות מוגדר על ידך. בשלב זה מנהל החשבונות יכול:

  1. לייצא תנועות לתוכנה חיצונית (כמו חשבשבת, סאפ, פריוריטי, ריווחית וכדומה)
  2. לייצר קובץ ריכוז תנועות (הסבר על הקובץ כאן)
  3. למשוך את כל ההוצאות שסרקת – כלומר לקבל ZIP שמכיל את התמונות של כל ההוצאות שהעלית למערכת.

לקוח הגדיר את הקוד שלי – מה אני עושה עכשיו?

מתוך תפריט CRM – יש ללחוץ על הקישור לפורטל מנהלי החשבונות ואז מגיעים לעמוד שמרכז את כל הלקוחות. שם, ניתן לראות איזו הרשאה נתן כל לקוח, ובצדה השמאלי של כל שורה יש את כפתור האפשרויות ממנו ניתן ליזום פעולות כמו יצירת קבצים ומשיכת חומר.

לכל פעולה יש את האפשרויות שלה (כמו טווח תאריכים, או סוג קובץ) ותלוי בגודל הקובץ המדובר – כל פעולה לא צריכה לקחת יותר מכמה שניות.

תגיות: