iCountLogo-w.svg

מה שרצית לדעת, ויותר.

סוגי סליקת כרטיסי אשראי

מערכת iCount מציעה כמה אפשרויות לסליקת כרטיסי אשראי, עבור לקוחות שכבר חיברו אלינו מסוף סליקה. אם עדיין לא חיברת אלינו מסוף סליקה הנה הסבר על חיבור מסוף סליקה למערכת iCount.

סליקה ידנית

סליקת כרטיסי אשראי ידנית מתבצעת כשיש לנו את נתוני הכרטיס אבל אין לנו מכשיר (שפתיים) כדי להעביר את הכרטיס דרכם. מקרה כזה יכול להיות כשאנחנו עם הלקוח בטלפון (והוא מקריא לנו את מספר הכרטיס) או שהוא מולנו בעסק, אבל שוב – אין לנו מכשיר. במקרה כזה, מערכת iCount מאפשרת לך פשוט להקליד את מספר הכרטיס, תוקף הכרטיס ועוד כמה נתונים על הכרטיס ואז ללחוץ ידנית על לחצן החיוב. ברגע הלחיצה, מערכת iCount תפנה ברגע לספק הסליקה שלך, תבצע מולו את הסליקה לפי הנתונים שהזנת ותמתין לספק הסליקה שיחזיר תשובה האם הכרטיס כובד והעסקה עברה בהצלחה או שאולי קרה משהו והייתה שגיאה.

סליקת האשראי הזו מבוצעת ממש מתוך יצירת מסמך קבלה או מסמך חשבונית מס קבלה. ברגע שמסמנים "אשראי" באמצעי התשלום המערכת תשאל אם יש לך שפתיים, עונים "לא" ואז יופיע טופס אותו ממלאים ובו יש כפתור חיוב:

במידה והכול תקין, בתוך כמה שניות תופיע על המסך הודעה בירוק עם מספר אישור ונוכל להמשיך לייצר את הקבלה או החשבונית מס קבלה. אם יש שגיאה – המערכת תודיע שקרתה שגיאה עם ניסיון החיוב וגם תכתוב מה הייתה הבעיה. לרוב מדובר במקרה בו חברת האשראי מסרבת לחיוב (כי הכרטיס הגיע לתקרה, או נחסם) אבל ייתכנו מקרים אחרים.

שימו לב – אחרי חיוב מוצלח המסמך שהתחלנו לייצר לא יוצא אוטומטית אלא צריך ללחוץ למטה על כפתור יצירת המסמך. 

סליקת כרטיסי אשראי עם שפתיים (קורא כרטיסי אשראי מגנטי)

קורא כרטיסי אשראי (ויש המון סוגים שונים כאלה) למעשה מתנהג כמו מקלדת. אפשר לקנות כל קורא כרטיסי אשראי שמתחבר ל USB או בכל צורה אחרת למחשב ולחבר אותו לiCount. למעשה לא נדרשת התקנה מיוחדת וברגע שהקורא מחובר ועובד תקין הוא יעבוד גם ב iCount. אפשר לבדוק קורא כרטיסי אשראי בצורה מאוד פשוטה, פשוט פותחים מסמך word או קובץ notepad חדש ובמקום להקליד בו, פשוט מעבירים את הכרטיס בקורא המגנטי. מיד תוכלו לראות שנתונים נכתבים בתוך הקובץ שפתחתם וככה אפשר לדעת שקורא כרטיסי האשראי עובד תקין.

עכשיו מה שנשאר לנו זה פשוט להיכנס ליצירת קבלה או חשבונית מס קבלה, ללחוץ על "אשראי" כשמגיעים לשלב בו צריך להגיד מה אמצעי התשלום ואז המערכת תשאל אותנו אם יש לנו קורא כרטיסי אשראי – אפשר לענות "כן" ותיפתח לנו חלונית שתגיד שהיא ממתינה לנו שנעביר כרטיס בקורא. ברגע שנעביר אותו בקורא המערכת תנתח את הכרטיס ותמלא את הנתונים הרלוונטיים בכל אחד מהשדות. זה יחסוך לנו את הקלדת הנתונים הידנית ויצמצם טעויות.

כל שאר הליך הסליקה כרגיל… פשוט לוחצים על "חייב כעת" וממשיכים כפי שמוסבר מעלה בחיוב הידני.

סליקת כרטיסי אשראי מתוך כרטיסים שמורים בזיכרון

מערכת iCount מאפשרת להפעיל מודול שמירת כרטיסי אשראי (בתשלום נוסף). מי שמפעיל את המודול הזה מקבל את היכולת להזין לתוך כרטיס לקוחות שלו את מספר(י) כרטיס(י) האשראי של הלקוח. מערכת iCount שומרת את נתוני האשראי של הלקוח אצל ספק צד ג' עם תקן PCI והכול על פי חוק. לתהליך הזה קוראים טוקניזציה ולמעשה אנחנו שומרים TOKEN של כרטיס האשראי במקום את הכרטיס עצמו וככה לא מסכנים את הלקוחות שלנו ואת הלקוחות של הלקוחות שלהם.

ברגע שנשמור כרטיס אשראי ללקוח, בפעם הבאה שנרצה להוציא לו קבלה או חשבונית מס קבלה נוכל לבחור "אשראי" ואז לבחור את הכרטיס שאנחנו רוצים לחייב מתוך רשימת כרטיסים:

סליקת כרטיסי אשראי להוראות קבע

מנוע הוראות הקבע שלנו מאפשר הוראות קבע בנקאיות וגם הוראות קבע באשראי, להן יתרון גדול עבור הלקוחות שלך – חיוב לקוח בהוראות קבע לא משתמש במסגרת של הלקוח ולכן לא חוסם לו את הכרטיס. למידע נוסף והסברים על שימוש במודול ניהול הוראות קבע.

תשלום עצמי באשראי

בעת יצירת חשבונית מס או חשבונית עסקה, ישנה אפשרות להגדיר למערכת ששליחת המסמך ללקוח תכלול בנוסף לינק לעמוד תשלום.

תוספת נפלאה זו חוסכת לנו זמן מלבקש את פרטי האשראי בכל פעם שאנחנו רוצים לחייב אותו עבור השירות שלנו. הלינק נשלח אוטומטית ביחד עם המסמך לכתובת האימייל שלו. ברגע שהלקוח העביר את התשלום בהצלחה, המערכת תוציא לנו באופן אוטומטי קבלה או חשבונית מס  קבלה, בהתאם לסוג המסמך ששלחנו לו.

חשוב לוודא שהאימייל של הלקוח מוזן בפרופיל שלו (בלקוחות) כדי שהמערכת תוכל לשלוח את המסמך ביחד עם עמוד התשלום בהצלחה. כמו כן, חשוב גם לא לשכוח לשלוח את המסמך עצמו 🙂

למעבר למידע המלא לתשלום עצמי באשראי, לחצו כאן

סליקה דרך עמודי סליקה

אם תשלום עצמי באשראי היה נשמע לכם נוח, אז חכו שתקראו על סליקה דרך עמודי סליקה.
בעוד שתשלום עצמי באשראי מהווה חצי דרך מהאוטומציה המושלמת – עמודי הסליקה נותנים לנו את הנוחות המירבית בכל מה שקשור לגביה אוטומטית מלקוחות.

עמודי סליקה מאפשרים יצירה מהירה של עמודים בהם ניתן למכור מוצר או שירות, דרך האינטרנט, גם למי שאין חנות באינטרנט. מעבר למכירה רגילה וסליקה מיידית של הלקוח, עמודי הסליקה של iCount מייעדים לך גם את האפשרות להקים סליקה מחזורית (הוראות קבע). כלומר ניתן להקים עמוד סליקה שמייצר מיידית הוראת קבע שתחויב בכל פרק זמן (לפי הגדרה).

ראוי לציין שכרגע מערכת iCount יודעת לקבל תשלום באשראי בלבד ולכן מערכת iCount שלכם חייבת להיות מחוברת למסוף סליקה.

ישנן אינספור דוגמאות לשימושים לעמודי הסליקה! לצפייה בדוגומאות ומידע נוסף, לחצו כאן!

לא מצאת מה שחיפשת?
לא מצאת מה שחיפשת? צוות התמיכה שלנו ישמח לעמוד לשירותך כאן
עוד באותו נושא
שגיאות אשראי
חיבור חשבון לאומי ישירות לiCount
חיבור למערכת חשבוניות ישראל
מסוף הסליקה המובנה
iCount Sign
API
יצירת הצעת מחיר
יצירת חשבונית מס קבלה
יצירת קבלה
יצירת מסמכים
הצמדה למדד
שימוש ראשון
וולטרים – הנה השאלות הכי נפוצות שקיבלנו משליחי Wolt
איזה מסמך להפיק כשלקוח משלם לי?
חיבור לקארדקום / ווריפיי