שדות מיוחדים

החיים מורכבים ולפעמים אנחנו צריכים לאסוף נתונים מיוחדים מלקוחותינו כשהם קונים מאיתנו מוצרים או שירותים. אצל חלקנו מדובר בעוד נתון או שניים ואצל אחרים מדובר בשלל נתונים גדול יותר.

הדוגמה הכי ברורה שנוכל לתת היא שכשלקוח שלנו מעלה עמוד להרשמה לתחרות והוא רוצה לאפשר למתחרים להרשם ישירות דרך העמוד הזה, זה לא מספיק לקחת מהלקוח שם ופרטי תשלום. צריך לקחת ממנו נתונים על גיל, סוג תחרות, האם הוא זכר או נקבה, אולי נרצה לאסוף תאריך לידה ועוד שלל נתונים.

דפי הסליקה של iCount מאפשרים לך לייצר כמות אינסופית של שדות. כל מה שצריך לעשות זה לעקוב אחרי כמה חוקים פשוטים.

הנה המבנה של כל אחת מהאפשרויות:

שדה text רגיל – שורה אחת

field_name|text|כותרת השדה בעברית|Field title in English

שדה text למספרים – שורה אחת

field_name|number| כותרת השדה בעברית|Field title in English

שדה בחירת תאריך

field_name|date||כותרת השדה בעבריתField title in English

שדה רדיו

field_name|radio{value~Hebrew~English;value~Hebrew~English}|Hebrew Title|English Title

שדה בחירה

field_name|select{value1~Hebrew text 1~English text 1;value2~Hebrew text 2~English text 2}|Hebrew Title|English Title

כל שדה שנגדיר יופיע לאחר מכן בדוח עמוד הסליקה. כמו כן ניתן יהיה לערוך אותו מתוך דוח עמוד הסליקה.


אפשרויות מוצר

כאשר מוכרים מוצר מסוים בעמוד סליקה ורוצים למכור כמה סוגים של אותו מוצר – המערכת מאפשר לנו להגדיר מאפיינים מתקדמים של המוצר. לדוגמה – נניח שאנחנו מוכרים חולצה אבל לחולצה יש כמה מידות וכמה צבעים ונניח שלכל מידה וצבע יש לנו כמות שונה של מוצרים שאנחנו יכולים למכור – מה נעשה?

הנה הפיתרון – איך מגדירים הגדרות מתקדמות למוצר אותו אנחנו מוכרים?

“אפשרויות מוצר” הינו שדה שמאפשר לנו להגדר בכל שורה בו, אפשרות שונה למוצר שאנחנו מוכרים.

מבנה הטקסט שצריך לכתוב באפשרויות המוצר הוא פשוט מאוד:

OptionA|OptionB|Quantity

או לדוגמה אם אנחנו רוצים לאפשר רכישה של מידת חולצה XL בצבע שחור, ורוצים למכור עד 5 יחידות כאלה (כי זה מה שיש לנו במלאי או פשוט כי זה מה שבא לנו):

XL|Black|5

אם היינו רוצים לציין עכשיו עוד כמה מידות:

L|Black|1

M|Black|3

XXL|White|7

וכך הלאה…

ראוי לציין שכשמשתמשים באפשרויות מוצר, עמוד הסליקה יתעלם מההגדרה שנשים ב ” כמות מירבית של מכירות” ובמקום להגביל את כמות המכירות דרך ההגדרה הזו, המערכת תחשב לבד את כמות המכירות לפי כל הכמויות שהוצעו בכל אחת מהאפשרויות. אם נסתכל על כל הדוגמאות מעלה, יהיו לנו 5+1+3+7 חולצות למכירה.