iCountLogo-w.svg

מה שרצית לדעת, ויותר.

כיצד ניתן להדפיס מספר חשבוניות ברצף?

מערכת iCount הינה מערכת הנהלת חשבונות רב שנתית. כל מסמכי הנהלת החשבונות שיופקו במהלך השימוש נשמרים על שרתי iCount ויהיו זמינים לך בכל עת.

למרות שאנחנו נגד הדפסת מסמכים (למה להדפיס כשאפשר לשלוח ישירות למייל?) ניתן להדפיס ברצף מספר בלתי מוגבל של חשבוניות מס (וגם חשבוניות מס קבלה, אבל לצורך ההסבר כאן, נתמקד בחשבוניות מס. ההליך לחשבוניות מס קבלה הינו זהה לחלוטין).

על מנת להדפיס כמה חשבוניות מס ברצף עלינו ראשית לאתר את החשבוניות אותן אנחנו רוצים להדפיס. לשם כך נכנסים לעמוד "חיפוש ->מסמכי הנהח"ש ומשתמשים בטופס החיפוש על מנת לאתר את החשבוניות. ניתן לאתר חשבוניות לפי טווח תאריכים, לפי לקוחות, או לפי טווח מספרים (למשל 1000-1010).

לאחר שממלאים את טופס החיפוש בפרטים הרלוונטיים לוחצים על "חפש" והמערכת מיד תציג לנו רשימה של המסמכים שנמצאו. במידה ואף מסמך לא נמצא לפי החיפוש שבוצע יש לוודא שהפרטים שהוזנו בחיפוש נכונים. ניתן לראות שליד כל שורה בתוצאות החיפוש יש מקום לסמן "וי" וכמו כן בראש החיפוש יש מקום לסמן "וי" שלמעשה יסמן אוטומטית את כל השורות.

נסמן ב"וי" את כל מה שאנחנו רוצים להדפיס ונלחץ על "הדפס חשבוניות מסומנות" (בתחתית עמוד החיפוש). לאחר הלחיצה המערכת תקפיץ הודעה שתסביר שההדפסה תיפתח בחלון חדש. לחצו על הלחצן על מנת לסגור את ההודעה הזו ומיד המערכת תפתח חלון חדש (או TAB  חדש למי שמשתמש בדפדפן שתומך ב TABS) בו נראה רשימה ארוכה של כל החשבוניות שבחרנו להדפיס. שימו לב – אין צורך לייחס חשיבות לעובדה שכל החשבוניות מוצגות כרשימה אחת ארוכה בדפדפן. בפועל, כשתתחיל ההדפסה, כל חשבונית תצא לבד על עמוד משלה.

כשהמערכת תסיים להכין את כל המסמכים להדפסה תקפוץ חלונית הדפסה רגילה של הדפדפן ותבקש אישור להדפיס. כל מה שצריך לעשות זה לאשר את ההדפסה והמסמכים יודפסו אחד אחרי השני.

בהצלחה!

לא מצאת מה שחיפשת?
לא מצאת מה שחיפשת? צוות התמיכה שלנו ישמח לעמוד לשירותך כאן
עוד באותו נושא
שגיאות אשראי
חיבור חשבון לאומי ישירות לiCount
חיבור למערכת חשבוניות ישראל
מסוף הסליקה המובנה
iCount Sign
API
יצירת הצעת מחיר
יצירת חשבונית מס קבלה
יצירת קבלה
יצירת מסמכים
הצמדה למדד
שימוש ראשון
וולטרים – הנה השאלות הכי נפוצות שקיבלנו משליחי Wolt
איזה מסמך להפיק כשלקוח משלם לי?
חיבור לקארדקום / ווריפיי