חשבון העסקה אינו מדווח כהכנסה ולכן אנו לא מתבקשים לשלם מע"מ לפי חשבונות העסקה שאנחנו מוציאים. כשנוציא חשבון עסקה ללקוח, הוא יוציא לנו תשלום. כשנקבל את התשלום נבחן את התשלום שקיבלנו. האם זה מזומן? האם זה צ'ק להיום? כסף שיהיה זמין מידית? או שמדובר אולי בכמה צ'קים דחויים? אולי אפילו מדובר בתשלומים באשראי?
כדאי, למי שיכול, להוציא חשבונית מס עבור כל תשלום בנפרד כי ככה מבטיחים שלא משלמים מראש את כל המע"מ על ההכנסה לפני שבפועל מקבלים את הכסף. זו גם הסיבה שאנחנו מציעים את האפשרות להורות למערכת להוציא לבד חשבוניות מס ביום פירעון כל תשלום. ככה אם יש לכם קבלה עבור כמה צ'קים דחויים, כל פעם שמגיע מועד פירעון של צ'ק המערכת תוציא לבד את החשבונית על גובה הצ'ק. את אותה אפשרות יש לנו גם לכרטיסי אשראי. אם מוציאים קבלה על תשלום אשראי בכמה תשלומים – המערכת יכולה לקבל הוראה לייצר את החשבוניות אוטומטית במועד פירעון כל תשלום אשראי.