כל מה שרציתם לדעת על ניהול קשרי לקוחות בעסק


כל עסק יסכים עם האמרה לפיה הלקוח הוא הדבר החשוב ביותר. הרי ללא לקוחות אין זכות קיום לגוף עסקי: הלקוחות הם אלו שמניעים את העסק, מצעידים אותו קדימה ומאפשרים לו להתפתח, ולהציע ללקוח בחזרה את השירות הטוב ביותר. חלק מהתפיסה הזו נוגעת לשימוש במערכת אשר יודעת לשלוט ולנהל את תחום הלקוחות בדרך הטובה ביותר, ובמילים אחרות: מערכת CRM.

מהי מערכת CRM?

CRM, Customer relationship management, היא מערכת קשרי לקוחות. במילים אחרות, זו המערכת שמרכזת בתוכה את כל הנתונים על הלקוחות שלכם, החל בשם ושם משפחה ועד הרכישות האחרונות שביצע ואפילו ההעדפות האישיות שלו, בחלק מהמערכות. למעשה, מערכת CRM מאפשרת למנהל העסק, או לכל בעל תפקיד רלוונטי, לדלות כל מידע שהוא זקוק לו על כל לקוח – ממאגר מידע אחד גדול וחשוב.

הדבר המשמעותי ביותר שצריך לזכור בנוגע למערכת CRM הוא, שעליה לכלול בתוכה ולתקשר עם כלל מערכות העסק, החל במזכירוּת, דרך הנהלת חשבונות ועד לשיווק ולמכירות. כל אחת ואחת מהיחידות הללו חייבת לעדכן ולהתעדכן באופן רציף ממערכת ה-CRM, כדי לדאוג שכל פרט הנוגע ללקוח (ומדובר למעשה כמעט בכל פרט שנוגע לפעילות העסק) ייקלט ויוטמע במערכת.

זהו האתגר: לשלב את מערכת ה-CRM בעסק בצורה מושלמת

אם יש משהו שמרתיע כל עסק שמעוניין להטמיע בתוכו מערכת CRM, הרי שזהו השילוב בין המערכת לבין שאר המערכות הקיימות. הבעיה הופכת מאתגרת עוד יותר בבתי עסק שמעוניינים לשלב את המערכת אצלם לא מיום פתיחת העסק, אלא לאחר תקופה ארוכה שבה הוא פועל ו'מתגלגל'.

האתגר הזה הופך להיות פשוט יותר כאשר עומד לרשותכם מענה כולל שמגיע כל כולו מגורם אחד: גורם אחד שבאמצעותו אפשר לנהל את שעות נוכחות העובדים, לבצע הנהלת חשבונות מלאה, לנהל הזמנות ועבודה מול ספקים, וגם לבנות מערכת CRM, שלמעשה 'תעטוף' את כל אלו, וגם תזין ותוזן מהם.

מערכת ה-CRM של iCount היא בדיוק כזו: מערכת שפועלת ומבוססת על הפלטפורמה הקיימת שבה עובד בית העסק, כך שהתקנה של ה-CRM אצלו תהיה פשוטה למדי. הרי כל הנתונים כבר נמצאים בפלטפורמה המדוברת, שהיא מערכת מתקדמת להנהלת חשבונות באינטרנט, וכל שנותר הוא להזין את מערכת ה-CRM החדשה בנתונים הקיימים, ולצאת לדרך. כעת הכול נשמע פשוט יותר, לא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *