תוכנה לניהול עסק – הכל במקום אחד

תוכנה לניהול עסק
ניהול אפקטיבי של העסק שלכם הוא הבסיס להצלחה. בין שאתם בעלי עסק קטן או שאתם צריכים לנהל מערך גדול יותר של עובדים, נתונים ומכשירים – התוכנה לניהול עסק מבית iCount מספקת לכם הכול בחבילה אחת אסתטית ופרקטית, כדי שתוכלו לנהל בקלות ובנוחות מתוך מערכת אחת מקיפה את אלפי המשימות המחכות לכם.

מהי תוכנה לניהול עסק?

בעזרת תוכנה לניהול עסק, יכול בעל העסק לעקוב אחר פרמטרים רבים, הקשורים לעסק עצמו, בין אם אלה פרמטרים פיננסיים כמו הוצאות והכנסות ובין אם אלה פרמטרים אדמיניסטרטיביים, כמו לקוחות העסק, הספקים שלו, המלאי ועוד.

הניהול הזה, שכולו נמצא במקום אחד, מאפשר לך לקבל תמונת מצב מקיפה על העסק ומקנה את האפשרות לשלוט בכל אחד מההביטים הקשורים לניהול העסק תכל׳ס.

היתרונות של שימוש בתוכנה לניהול עסק

לשימוש בתוכנה לניהול עסק יש המון יתרונות, הינה כמה מהבולטים שבהם:

  • סדר וארגון – תוכנה לניהול העסק יכולה לעזור לכם לייעל תהליכים, להפוך משימות שגרתיות לאוטומטיות ולרכז נתונים בצורה נוחה ואסתטית, מה שמוביל ליעילות תפעולית מוגברת. זה מאפשר לכם ולעובדים להתמקד בעבודה ובקידום העסק עצמו במקום להתעסק במשימה החזרתית ההיא שנמאס לכם לראות 
  • ריכוז נתונים ונגישות – התוכנה מספקת פלטפורמה מרכזית לאחסון נתונים עסקיים חיוניים ולגישה נוחה ומהירה אליהם. היא מקלה את שיתוף הפעולה בזמן אמת, ומבטיחה שלכל חברי הצוות תהיה גישה למידע העדכני ביותר גם אם הם עובדים היום מהבית
  • שליטה מלאה על כל המתרחש בעסק – התוכנה מכילה את כל הפיצ'רים שאתם צריכים כדי לעקוב אחרי כל נתון הקשור לעסק שלכם. ניהול הלקוחות, הכספים, זרם העבודה של הצוות ועוד – הכול נהיה קל ונגיש באמצעות המערכת
  • חיסכון בזמן וכסף – על ידי ייעול תהליכים כמו אוטומציה של משימות והפחתת שגיאות, לצד אופטימיזציה של ניצול המשאבים שלכם, השימוש בתוכנה לניהול עסק הוא למעשה דרך טובה מאוד להפוך את העסק כולו ליעיל ולחסוך כך זמן וכסף

האם זה מתאים גם לעסקים קטנים?

בהחלט. המערכת שלנו רבת פונקציות, וכל עסק קטן או גדול ככל שיהיה יכול למצוא לעצמו סט של פיצ'רים לניהול נוח ויעיל של העסק. אנחנו מספקים לכם 45 ימי ניסיון עם המערכת כדי שתוכלו להכיר אותה מקרוב, להפיק חשבונית דיגיטלית בחינם ולאחר מכן אתם יכולים לבחור על אילו פיצ'רים אתם רוצים לשלם ועל מה אתם יכולים לוותר, החל במערכת CRM מפותחת, דרך מערכת גבייה נוחה וידידותית למשתמש וכלה בפאנלים רבים לניהול ולמעקב.

מה זה iCount ואיזה כלים התוכנה מציעה לבעלי עסקים?

iCount היא תוכנה חכמה מציעה לבעל העסק כלים שונים, ההופכים את השימוש בה לפתרון האידיאלי לניהול עסק קטן:

הפקת מסמכים חשבונאיים ואחרים – בעזרת התוכנה אפשר להפיק מסמכים חשבונאיים שונים בפורמט דיגיטלי (PDF, למשל), מסמכים חוקיים ורשמיים, בעלי חתימה דיגיטלית המקובלים על ידי רשות המיסים. 

ניהול הוצאות והכנסות – בעזרת התוכנה אפשר לעקוב אחר ההוצאות וההכנסות של העסק, לעקוב אחר תשלומים לספקים, תזרים המזומנים, גביית כספים, הוראות קבע יוצאות ונכנסות ועוד. המעקב אפשרי בכל רגע נתון וניתן לבצע אותו על ידי התחברות ישירה אל התוכנה.

ניהול לקוחות וספקים – התוכנה מאפשרת להתחבר למודולים אחרים במערכת, כמו למשל, גביית כספים מלקוחות ותשלומים לספקים ובכך לקבל מענה מקיף ומדויק הרבה יותר.

כל הכלים האלה ועוד הרבה נוספים נמצאים כבר במערכת iCount. ההתאמה המושלמת לעסקים קטנים ובינוניים.

לפי נתוני Dun and Bradstreet, בשנת 2015 נסגרו 44,500 עסקים, 99% מתוכם עסקים קטנים:

50% מהעסקים נסגרו בשל חוסר כדאיות כלכלית.

30% מהעסקים נסגרו בשל קבלת החלטות עסקיות שגויות.

20% מהעסקים הקטנים נסגרו בשל קשיים בתזרים המזומנים.

את מרבית הבעיות האלו ניתן היה למנוע לו השתמשו בעלי העסקים שנסגרו בכלי חכם לניהול עסק.

הגעתם עד לכאן? איזה כיף, רשמנו לכם עוד כמה מהפיצ׳רים המדהימים שלנו, קבלו אותם:

מערכת iCount מספקת לבעל העסק הקטן מגון של כלים, הנחוצים לו לתפעול חלק ושוטף ולניהול יעיל יותר של העסק:

גביית כספים – מדובר בפלטפורמה נוחה, ידידותית למשתמש ואמינה לסליקת אשראי, הכוללת אינטגרציה מלאה עם המערכות המובילות בעולם המסחר האלקטרוני.
בנוסף, iCount יודעת להתנהג כמו תוכנה לגבייה ולתזכר את הלקוחות שלא שילמו במגוון דרכים.

אוטומציה של הפקת חשבוניות – הפקת החשבוניות מערכת iCount יכולה להיעשות באופן אוטומטי, מה שמקל מאד על בעל העסק ומונע טעויות מיותרות (כך לא שוכחים לשלוח את החשבונית ונהנים מהתנהלות כספית יעילה הרבה יותר).

ניהול הוצאות חד פעמיות, קבועות ושוטפות – מערכת ניהול ההוצאות של iCount מאפשרת לעקוב באופן מסודר ונוח אחר ההוצאות השוטפות של העסק, אחר הוצאות חד פעמיות או הוצאות קבועות שונות. בעזרת התוכנה ניתן לעקוב אחר ניהול הזמנות רכש, הוראות קבע, תזרים המזומנים ועוד.

מערכת ניהול ניירת ומעקב – iCount מציעה פתרונות לניהול קל ונוח, המתבצע באמצעות המערכת לניהול דוחות, הפקת מסמכים ושליחת מיילים מתוך המערכת עצמה.

מערכות ניהול מלאים וניהול ספקים – בעזרת מערכת iCount יכול בעל העסק לעקוב אחר מלאים קיימים ומחסור בפריטים מסוימים, דבר התבצע באמצעות קישוריות המידע למערכת ניהול המלאי והספקים של העסק.

מערכת ניהול לקוחות (CRM) – תכל׳ס, הלקוחות הם אלה המהווים את ליבו החם והפועל של עסק. ולכן, הקדשנו ב – iCount תשומת לב רבה מאד לרכיב ה-CRM שבמערכת, המאפשר כיסוי מרבי של הפרטים הנדרשים לעסק כדי לתת את השירות והמענה הטובים ביותר, הן ללקוחות והן לעובדים.

מערכת הפקת דו"חות ומסמכים – כשמדובר באתרי קניות אונליין, התנהלותם השוטפת של אתרים אלה כוללת "ניירת" דיגיטלית רבה מאד: הצעות מחיר, טפסי הזמנה, חשבוניות מס, קבלות, תעודות משלוח וכן הלאה. המסמכים אלה ומסמכי הנהלת חשבונות נוספים צריכים להגיע ליעדם, ורצוי שהדבר ייעשה ללא התערבות אנושית ככל שניתן. מערכת iCount מציעה למפתחים ובעלי אתרי מסחר באינטרנט ממשק ייחודי, אשר מאפשר לחבר אליה כמעט כל מערכת באופן אוטומטי. הדבר הופך את ניהול העסק, בכל הקשור לפן הפיננסי שלו, ליעיל ונכון הרבה יותר.

התממשקות עם מערכות חיצוניות לניהול חנות אונליין (כ-Magento, Shopify ו- WooCommerce) סליקת אשראי ותשלום – iCount מציעה מבחר גדול של כלים, כמו ייבוא פעולות היסטוריות והפקת קבלות PayPal אוטומטיות, קישור לספקי סליקה חיצוניים, חיבור למערכות דיוור, שליחת SMS ועוד. כלים אלה מאפשרים לעסקים המפעילים חנויות וקניונים וירטואליים לפעול באופן אוטומטי וללא צורך בהתערבות אנושית.

מודול שעון נוכחות – רישום מדויק של שעות עבודה הכרחי לרוב העסקים קטנים, אלה שכוללים עובדים נוספים מעבר לבעל העסק עצמו. iCount מציעה מודול מיוחד, הכולל אפליקציה ייעודית לדיווח על שעות כניסה ויציאה, ימי מחלה, חופשה וכדומה. בנוסף, הפקת דו"חות מפולחים לחתכי זמן והרשאות עריכה לשעות עובד, עדכונן ויכולות נוספות. מודול זה מאפשר למנהל העסק מעקב וניטור שוטף של שעות העבודה, לצורך הערכת התפוקה של העובדים.

ריכוז השליטה אחר העסק והמעקב אחר התנהלותו באופן שוטף, באמצעות מערכת ניהול עסק אחת מסודרת ואמינה – מהווים הבסיס הנחוץ להצלחה במשימת הניהול הנכון והאפקטיבי של העסק.

לחברת iCount יש רשימה ארוכה מאוד של פיצ'רים לעסק שיענו על כל מה שאתם צריכים. לא מאמינים לנו? הקליקו על הקישור כדי להכיר את כל השירותים שאנחנו יכולים לספק לכם בקלות, במהירות ובמחירים אטרקטיביים. 

 

לא הצטרפת עדיין?
עוד באותו נושא
דוח רווח והפסד – איך עושים דוח רווח והפסד בצורה נכונה?
ניהול עובדים נכון, איך עושים את זה?
רווח תפעולי: מה זה אומר?
חשבוניות ישראל – כל מה שצריך לדעת
גוגל אנליטיקס – המדריך המלא
פיקסל פייסבוק – מה זה בכלל?
איך פותחים חנות אינטרנטית ב-12 שלבים?
מס שלילי – מי זכאי למס הכנסה שלילי?
חוק המזומן החדש
מענק עבודה לעצמאים – כל מה שחשוב לדעת
כל מה שצריך לדעת על טופס 1514
המדריך המלא להכנת תוכנית עסקית + דוגמאות
פייפאל: איך זה באמת עובד ומה חשוב לדעת?
שיווק שותפים: מה זה והאם אפשר לייצר ממנו הכנסה פסיבית?
תזכורת לגביית תשלום
פיצ׳רים נבחרים שלנו
feature-icon (1)
סליקת כרטיסי אשראי

הקמה ו/או חיבור מסוף סליקה

feature-icon (17)
eCommerce

הפקה אוטומטית של מסמכים

Frame 7307 (1)
POS – קופה רושמת

לחנות הפיזית שלך

feature-icon (2)
הוראות קבע

דרך האשראי או חשבון הבנק

Sign
iCount Sign

ליצור חוזים ולהחתים מרחוק

feature-icon (10)
CRM

ניהול לקוחות, עובדים ומטלות

feature-icon (3)
ניהול הוצאות

לתעד את הוצאות העסק בקלות

feature-icon (15)
ניהול מלאי

לדעת בדיוק מה יש לך בחנות.

feature-icon (13)
iCount Time

הזמן שלך מתורגם לחשבונית

feature-icon (11)
נודניק

תזכורות תשלום ללקוחות

API icon
API

לחבר את המערכת שלנו לשלך

feature-icon (9)
3D Secure

אימות של עסקאות אשראי

עדיין לא הקמת עסק? הנה פאן פאקט: עד 7 ימי עסקים ואנחנו מקימים לך עוסק ברשויות. השירות כולל ליווי של יועץ מס וגישה למערכת שלנו, במחיר מע”מם מאוד.
כבר יש לך חשבון אצלנו? אז אם יוצא לך להמליץ עלינו מדי פעם, אנחנו מזמינים אותך להצטרף לתכנית השותפים ולעשות מזה כסף.
בלעדי ללקוחות מסוף הסליקה המובנה שלנו: הבאנו את הארנק הדיגיטלי האהוב על משתמשי Apple כדי להעניק חווית תשלום חדשנית, נוחה ומאובטחת.
חברת האשראי שלך היא מקס, ויזה כאל או ישראכרט? מסוף הסליקה המובנה שלנו יעניק לך מחיר אטרקטיבי, שירות 3DS וחיבור ל-Apple pay. שנדבר על זה?

45 ימי ניסיון חינם
מחכים לך כאן

סליקת כרטיסי אשראי

חיבור למסוף סליקה קיים או הקמת מסוף חדש. עבור מסוף הסליקה של iCount, התשלום החודשי יהיה 30 ש"ח בחודש

שמירת כרטיסי אשראי

פיצ'ר שמירת כרטיסי האשראי מעניק לך אחסון מוצפן ומאובטח של פרטי האשראי של הלקוחות. כך שברגע שצריך לחייב, הכל כבר זמין לך.
₪20 לחודש

חיבור אתר מכירות

התחברות מהירה לפלטפורמות המסחר המובילות בעולם על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪20 לחודש לחיבור בודד
Shopify, Wix, Etsy

חיבור WooCommerce

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪175 תשלום חד פעמי

חיבור מג’נטו

התחברות מהירה לפלטפורמת המסחר המובילה על מנת להפיק חשבוניות וקבלות באופן אוטומטי – בכל רכישה בחנות שלך.
₪60 לחודש

הוראות קבע

הפיצ'ר שיאפשר לך וללקוחות להקים הוראת קבע בנקאית או באשראי בשביל להפוך את הגבייה לאוטומטית. בשביל להפעיל את פיצ’ר הוראות הקבע באשראי חובה להפעיל גם מודל סליקת אשראי ושמירת אשראי.
₪30 לחודש
+ 22 אג' לכל ניסיון חיוב

מה קורה קוקי?

האתר שלנו משתמש בקובצי Cookie בשביל לשפר את חווית הגלישה שלך ולהתאים לך תכנים פרסומיים, והמשך הגלישה בו מהווה הסכמה לשימוש בקובצי Cookie. ניתן לבטל את ה-Cookies שלנו דרך הגדרות הדפדפן שלך. גלישה נעימה 🙂

45 ימי ניסיון חינם מתחילים
בהקמת חשבון :)