iCountLogo-w.svg

מה שרצית לדעת, ויותר.

האם החשבוניות שנשלחות במייל מגיעות ליעד ונפתחות?

צוות מערכת iCount מקפיד לעמוד בכל כללי וחוקי האינטרנט בכל מה שקשור לשליחת מיילים ואנו מוודאים ששרתי שליחת המיילים שלנו מוגדרים כפי שצריך ושולחים כמו שצריך.

כאשר מייל עם חשבונית (או מייל עם כל מסמך אחר לצורך העניין) יוצא ממערכת iCount למעשה המערכת מנסה לאתר את שרת המייל של המקבל ולשלוח את המייל אליו. ברגע שהמייל יוצא משרתי המייל של iCount לכיוון שרתי המייל של המקבל, לצוות iCount אין כל שליטה עליו יותר. כלומר – לא ניתן לדעת אם חשבונית במייל הגיעה ליעדה כמו שרצינו או שאולי חלה תקלה בדרך.

אולם, במידה וחשבונית במייל הגיעה ליעדה והמקבל לחץ על הלינק על מנת לראות אותה, הבקשה למעשה מגיעה לשרתי iCount ואנחנו יודעים בדיוק לאיזו חשבונית הלקוח פונה. כל פניה לצפיה בחשבונית נרשמת אצלנו בלוג מאובטח וכל משתמש iCount יכול לצפות בלוג הזה.

כל מסמך שנשלח במייל ללקוח מתוך המערכת נשמר בלוג וניתן לראות את השליחה, אם היה כישלון וגם אם הלקוח פתח או אפילו הקליק על הקישור שבתוך המייל. כדי לראות את זה יש להיכנס למסמך, וללחוץ על האייקון של הפלוס למעלה משמאל כפי שניתן לראות בתמונות:

למה חשוב לראות אם קיבלו ופתחו את החשבוניות שלי?

מהיום אין יותר "לא קיבלתי" או "לא ראיתי". יש לך היסטוריה מלאה של כל פעם בה הלקוחות שלך צופים בחשבוניות שלהם. אין יותר תירוצים לא לשלם בזמן.
לא מצאת מה שחיפשת?
לא מצאת מה שחיפשת? צוות התמיכה שלנו ישמח לעמוד לשירותך כאן
עוד באותו נושא
שגיאות אשראי
חיבור חשבון לאומי ישירות לiCount
חיבור למערכת חשבוניות ישראל
מסוף הסליקה המובנה
iCount Sign
API
יצירת הצעת מחיר
יצירת חשבונית מס קבלה
יצירת קבלה
יצירת מסמכים
הצמדה למדד
שימוש ראשון
וולטרים – הנה השאלות הכי נפוצות שקיבלנו משליחי Wolt
איזה מסמך להפיק כשלקוח משלם לי?
חיבור לקארדקום / ווריפיי