iCountהמערכת, שאלות ותשובות

מרכז התמיכה של מערכת iCount הינו מהמתקדמים בישראל. בכל רגע נתון מישהו תמיד מנטר אחרי המערכת, אפילו בלילה, ואנחנו עונים לפניות של לקוחות שלנו במהירות הבזק. זמני הפעילות הרשמיים שלנו הם בין 8:00 בבוקר ל 22:00 בלילה, אבל בפועל וכמו שלקוחותינו כבר יודעים, אנחנו לפעמים עונים גם באמצע הלילה אם צריך.

האמת היא שמי שיושב בלילה ומסתכל על המערכת בדרך כלל מבצע עבודות תחזוקה שונות (שתמיד מתבצעות בלילה כשאין עומסים על המערכת) וזו עיקר העבודה שלו ולכן העדיפות היא לא קריאות תמיכה אלא עבודות התחזוקה, אבל אם יש זמן והכול תקין אנחנו נענה גם ב 1:00 בבוקר.

תמיכה בלקוחות במסלול הרגיל

מי שזכאי לתמיכה בלתי מוגבלת הם הלקוחות שלנו שנמצאים במסלול הרגיל. לקוחות אלה יכולים לפתוח כמה קריאות תמיכה שהם רוצים, ואנחנו נספק מענה בתוך שעה בין השעות 8:00-22:00 (בפועל תוך דקות בודדות).

כדי לפתוח קריאת תמיכה מתוך מערכת רגילה, יש להיכנס למערכת ובתפריט ללחוץ על “תמיכה->קריאה חדשה”.

תמיכה בלקוחות במסלול האקספרס

את הלקוחות שנמצאים במסלול האקספרס אנחנו לא זונחים, ובשבילם הקמנו את הפורום שלנו (ואז החלטנו שאין סיבה שלא נפתח אותו לקהל הגולשים). בפורום ניתן לשאול שאלות ושם אנחנו עונים קצת יותר לאט. כמו כן, משתמשים אחרים יכולים לעזור אחד לשני, אם בא להם.

כדי לפתוח קריאה בפורום יש להיכנס לפורום (שם המשתמש והסיסמה שלכם מ iCount לא עובדים בפורום. יש להירשם בנפרד) ולפתוח שם קריאה.