חסכון בכל ההיבטים. ראשית חסכון בזמן: מסמכים שנשלחים במייל חוסכים לכם את זמן רשות הדואר או את זמן נסיעתכם ללקוח במקרה של מסירה ידנית. שנית, במקרה ואתם מחזיקים כיום בחשבוניות ידניות תחסכו בפנקסים, מעטפות, ובולים ובכלל – ניירת מיותרת חוסכת כסף. במידה ואתם בעלי תוכנה: תחסכו תשלום בעבורה. שלישית: אין עלויות תחזוקה. אין צורך באיש מחשבים שיטפל בגיבוי של המערכת ואין צורך לרכוש ולתחזק שרתים עבור המערכת. בסיכומו של דבר – מערכת אונליין חוסכת לך כסף ולא פחות חשוב – משדרגת את רמת השירות ואיכות ניהול החשבוניות והקבלות שלך.