‏15 ינואר, 2013

10 סיבות למה בחרנו ב iCount

למען גילוי נאות:

  1. רו”ח שלנו הציע שנעבור משימוש בחשבונית ידניות pre formatted)) והציע לי 3 תוכנות שקיימות בשוק שעובדות באמצעות האינטרנט לבדיקה וניסיון. ואכן בדקתי והשוויתי.
  2. אנו חברה של שני עובדים בלבד עם נפח של עד 100 מסמכים בחודש. לקוח די קטן.
  3. אני מהנדסת תכנה במקצועי עם הרבה שנות ניסיון בפיתוח תכנה וממשקי משתמש.
  4. אנו משתמשים רק בחלק מהפונקציות של התוכנה: כתיבת חשבוניות, ח. מס קלה, חשבון עסקה וסיכומים לסוף חודש עבור הרו”ח.
  5. למרות מה שכתוב למטה, אין לנו שום קשר חברי או משפחתי עם בעלי החברה…

והנה 10 סיבות למה בחרנו ב iCount, למה נשארנו איתם ולמה אנו ממליצים בחום:

  1. תקופת הניסיון ללא תשלום היא 45 ימים. זו הזדמנות לבדוק את כל החלקים הרלוונטים בתוכנה לעסק. ניצלנו את מלוא הזמן לראות את תאימות התכנה לצרכי העסק שלנו. והיתה כזו!
  2. התכנה בנויה נכון מבחינת המשתמש. המסכים בנויים נכון ובצורה ידידותית. קל להבין ולהפעיל את התכנה.
  3. הפחידו אותנו שיש בעיות עם תוכנה אינטרנטית. זמן תגובה למשל. גורנישט! הכל עובד בצ’יק צ’ק.לעומת זה יש יתרון גדול לתכנה אינטרנטית בכך שמספר משתמשים יכולים לעבוד בו זמנית. למשל לעדכן ממחשבים שנמצאים במשרדים שונים ואינם מחוברים ברשת את רשימת הלקוחות שנמצאת על השרת של iCount.
  4. יש דברים שהמשתמש מקבל כמובן מאליו- שהתכנה לא תתקע אף פעם, שהקשר עם חשבשבת יעבור בלי קושי וכו. זה לא תמיד עובד כך במציאות אבל לשמחתי עם iCount הכל זורם חלק.
  5. שירות ותמיכה:! הציון 10!! (לא מתוך 100..)

ולכן הנה עוד 6 סיבות טובות לבחירה שלנו ב iCount:

  • כל קריאה נענית במהירות: למשל בעת כתיבת שורות אלה, ב 5:19 בבוקר שלחתי שאלה לגבי קובץ לקוחות. בשעה 5:40 היתה תגובה ברורה. זה לא הניסיון היחיד שלי לקבל שירות בשעות מוזרות, כולל ימי חג ומועד. (המשרד שלי- ניהול מרפאה, נמצא בבית). נראה לי שעובדים שם 24/7.
  • נכונות לקבל הצעות לשיפור: היו לי מספר הצעות שיפור שקל היה לישמן (לדוגמה: כשרושמים חשבונית מ.ק. עבור צ’ק בוחרים את מספר הבנק מרשימה. הצעתי לסדר את רשימת מספרי הבנקים לפי שכיחות השימוש בציבור כדי שחמשת הבנקים הגדולים יופיעו במקומות ראשונים) הבקשה התקבלה וטופלה במהירות.
  • לא מתעלמים מהצעות לשיפור מורכבות: בקשות לשיפור מסובכות יותר (כמו למשל לבנות מנגנון help סטנדרטי שעדיין לא קיים) נשארות בסטטוס של טיפול ולא מתעלמים מהם. עם זאת ניתן לציין שהעזרה הנכחית אף שאיננה סטנדרטית בד”כ מספקת לי את התשובות לשאלות ואם לא- אז קריאת שירות נענית עם השאלה מהר מאוד.
  • טיפול בבאגים מיידי: אף תוכנה אינה מושלמת. היה מקרה שהיה באג שהופיע מסך ריק. שלחתי בקשת קריאה דחופה ובתוך זמן קצר הבעיה תוקנה. במהלך השימוש זה היה הפעם היחידה שהיה באג שממש הפריע.
  • השירות ניתן תמיד ברצון ומתוך כוונה לשרת את הלקוח: זה לא תמיד מובן במקומותינו! נותני השירות נותנים הרגשה שהם נמצאים שם כדי לשרת, לעזור, לתת תשובה ותמיכה ומתייחסים בסבלנות, ברצינות, ובמהירות לכל קריאה
  • טיפול בבקשה ייחודית לעסק: היו לי בקשות ספציפיות (כנראה ייחודיות לעסק שלנו) שטופלו במהירות וביעילות. למשל להגדיל את שדה החתימה הידני (היינו צריכים לשים חותמת די גדולה +חתימה ידנית) וזה לא התאים לגודל הקובץ הרגיל. שלחתי את הקובץ הרצוי ואחרי כמה דיאלוגים (לא טלפוניים!) התכנה שונתה כך שגם קובץ זה יוכל להתווסף למסמך. יש לי עוד בקשות כאלה ועל סמך הניסיון אני בטוחה שגם הן תטופלנה.

יישר כוח למפתחי התכנה ולנותני השירות והתמיכה!!

בברכה
אביאלה אנג’ל, חיפה